PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939 roku w Stolcu
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Wykaz zajęć pozalekcyjnych, inicjatyw oraz ich efekty
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
ZSZ Technikum Liceum Profilowane Liceum Profilowane Liceum Ogólnokształcące Liceum Ogólnokształcące.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Moje przyszłe gimnazjum- „KSO” EDUKATOR
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Udział Zespołu Szkół Publicznych w Karnicach w Projekcie Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
„Szkolne Centrum Nauki”
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Opracowała : Hanna Wicińska – Andrejczak
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
Album fotograficzny uczniów w trakcie realizacji zajęć sportowych projektu Ćwiczę, uczę się, wygrywam Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Rogowie.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
“Szkoła w procentach”.
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Sp92warszawa.edupage.org Tele/fax (022)
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Fotoreportaż z zajęć unijnych „Rozwój przez nowoczesną edukację w szkołach Gminy Jaworze” Pierwszy etap zajęć.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
SPRAWDZIAN PO 6 KLASIE SP JĘZYK POLSKI - średnia dla szkoły 77,1% (dla gminy 79,3%, powiatu 76,5 %, województwa 75,6%, kraju 73%), - MATEMATYKA.
Gimnazjum im. Stefana Gołębiowskiego w Bieżuniu 2015/2016 przygotowanie i przeprowadzenie ankiety: Beata Cimochowska, Beata Kowalska wykresy i prezentacja:
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Zenona Wasilewskiego.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Realizacja projektu „Bydgoski Bąbel Matematyczny w SP nr 12 ” W naszej szkole zaczynamy,,bąblować”. Klasy edukacji wczesnoszkolnej systematyczne wdrażają.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel archiwum-
Oferujemy następujące zajęcia pozalekcyjne: Zajęcia taneczne Koło teatralne Koło historyczne Koło przyrodnicze Koło matematyczne Koło języka.
Szkoła Podstawowa Nr 205 im. św. Jadwigi Królowej Polski Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
TECHNIKUM nr 6 i ZSZ nr 6 im. Jana Sas Zubrzyckiego „BUDOWLANKA” w Miejskim Zespole Szkół nr 5 w Krośnie Baza dydaktyczna szkoły Istniejemy już ponad 40.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Programowanie dla każdego
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
MAŁYMI KROKAMI OSIĄGAMY WIELE
Szkoła przesyła formularz zgłoszenia mailem lub faksem do Biura STO.
OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM” Gimnazjum W Zespole Szkół im. Ignacego Jana Paderewskiego w Zbrachlinie Gmina Waganiec PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”

Zajęcia matematyczno-przyrodnicze ”Matematyka bliżej nas”. Uczniowie chętnie podczas tych zajęć pracowali w pracowni informatycznej.

Tutaj: tworzyliśmy prezentacje „Wielcy matematycy” pisaliśmy teksty matematyczne w Programie Microsoft Equation 3.0 rozwiązywaliśmy zadania i testy Online poznaliśmy gry, które uczą logicznego myślenia

Zaczęliśmy pracę nad małym projektem „Nasza szkoła w liczbach” To się nazywa skuteczna komunikacja – opracowujemy komputerowo ankietę

Dziewczęta w pracowni komputerowej czują się „jak ryba w wodzie” Skuteczna komunikacja

Wśród kolegów z gimnazjum przeprowadzaliśmy ankiety.

Wywiązywanie się z powierzonych ról oraz integracja i współpraca w grupie to nasza dewiza

C. d. n