Wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny  Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje projekt uzupełnienia łódzkiego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Przejrzysta Polska 2007 Wynik ewaluacji PP 2007 PBS DGA Warszawa 19 kwietnia 2007r.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
EBPP - nowy trend na rynku
OFERTA | życie w dobrym stylu.
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Czyli co możemy znaleźć w Pomorskiej Bibliotece Cyfrowej REGIONALNY PORTAL WIEDZY Biblioteka Główna Politechniki Gdańskiej Bożena Hakuć, Michał Kontek,
Katedra Marketingu Usług
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Transgraniczny informator gospodarczy Produkt (output): Katalog gospodarczy- Oferty handlowe MŚP w Euroregionie.
WIARYGODNOŚĆ INFORMACJI W INTERNECIE.
Województwo pomorskie –
Reklama prasowa.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
PREZENTACJA PLATFORMY
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
Jacek Ciesielski CEO, Versita,
WYDAWNICTWA ZWARTE I CIĄGŁE
ANALIZA ZAŁOŻEŃ ORP III spotkanie interesariuszy w Grudziądzu, 25 sierpnia 2011 roku.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
Studio Firan.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Strategia Promocji.
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Czytelnik w piżamie, czyli nowa czasoprzestrzeń biblioteki
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Marketing usług agroturystycznych
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Unikalny pakiet reklamowy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny Marsz Weselny  Marsz Żałobny Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MARKETING INTERNETOWY
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Wydawca kwartalników:  Marsz Weselny  Marsz Żałobny Wydawnictwo realizuje projekt uzupełnienia łódzkiego regionalnego rynku medialnego o platformę prasowo-internetową, dostarczającą pełnych informacji o dwóch branżach:  Ślubnej i weselnej(w trakcie „domykania” pierwszego numeru)  Funeralnej(przewidywany termin – III kwartał br.) Platforma będzie również stwarzała możliwość skutecznej promocji i reklamy firm współpracujących z wydawnictwem.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Łódź, wraz z Pabianicami i Zgierzem tworzy jedną z największych metropolii w Polsce. Jako jedyny region nie ma lokalnego periodyku, który dostarczałby informacje o firmach działających w branży ślubno-weselnej. Pomimo wielkiej i stale rosnącej roli Internetu w sferze informacyjnej i reklamowej, to jedynie klasyczne, papierowe wydawnictwa zapewniają odpowiedni prestiż i zaufanie dla wiarygodności usług świadczonych przez firmy – zwłaszcza, gdy jest to obecność w dobrze wydanym, regularnym periodyku a nie w „śmieciowej” w swej istocie ulotce. Ponadto (zgodnie z zasadami marketingu), o wiele skuteczniejsze jest dotarcie do odbiorcy z komunikatem przekazanym w co najmniej dwóch formach. Taka treść mocniej oddziałuje na odbiorcę i jest przyjmowana jako bardziej wiarygodna. Internet nadal jest traktowany jako medium bardzo ulotne i nie dające rękojmi trwałości i rzetelności firmy obecnej tylko w Internecie.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Dlatego, głównym założeniem projektu jest stworzenie multimedialnej platformy przekazującej tę samą treść, przy wykorzystaniu dwóch kanałów przekazu do odbiorcy:  Kwartalnika – klasycznego, papierowego (o wysokim standardzie edycyjnym) czasopisma docierającego do czytelników poprzez: parafie najważniejszych wyznań oraz wybrane Urzędy Stanu Cywilnego. Zawierającego zarówno treść reklamową, jak też treść informacyjną i merytoryczną – związaną z branżą, trendami, obyczajami i ciekawostkami.  Portalu internetowego (zawierającego pełną, aktualną treść merytoryczną i reklamową kwartalnika) wraz z funkcjonalnością forum dyskusyjnego.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Projekt realizowany przez wydawnictwo zapewnia sprzężenie w jedną całość wszystkich możliwości, które daje Internet, z prestiżem i korzyściami płynącymi z obecności firmy w klasycznym, drukowanym, w pełni profesjonalnym czasopismem.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Przewidywany kanał dystrybucji kwartalnika zapewnia możliwość bardzo precyzyjnego zważenia jego nakładu, tak aby bez potrzeby drukowania nadmiernej ilości egzemplarzy dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców/czytelników, rzeczywiście zainteresowanych treścią informacyjną i reklamową. Planowany nakład kwartalnika – nie niższy niż egzemplarzy w każdym z czterech wydań – w pełni pokrywa statystyczne zapotrzebowanie. W roku, w regionie naszego zainteresowania tzn. Łodzi, Pabianicach, Zgierzu i powiatach: łódzkim-wschodnim, pabianickim i zgierskim, zawiera się około związków małżeńskich – tak więc, łączny nakład roczny wynoszący egzemplarzy w pełni zaspokaja oczekiwania i potrzeby. To powoduje, że jednostkowy koszt dotarcia z ofertą do wyselekcjonowanego odbiorcy wynosi maksymalnie 10 groszy za podstawowy moduł ogłoszeniowy.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Współpraca w ramach kwartalnika, to:  Obecność w jedynej w Łódzkiem prestiżowej i budującej markę formie dotarcia do odbiorców zainteresowanych usługami i produktami (wydanie poligraficzne).  Obecność na platformie internetowej, której treść jest zawsze aktualna.  Obecność w otoczeniu firm zweryfikowanych i dających rękojmię swej działalności.  Możliwość poznania opinii i ocen (forum internetowe kwartalnika - moderowane).  Możliwość publikowania materiałów związanych z lokowaniem produktu lub marki, bez ponoszenia dodatkowych kosztów (przy współpracy z redakcją).  Stała opieka i moderacja treści, konsultacje i doradztwo marketingowe oraz w zakresie komunikacji społecznej. Wszystko to jest zapewnione w cenie ogłoszenia/reklamy w kwartalniku, bez żadnych dodatkowych opłat.

wydawnictwo reklamowo-prasowe Janusz Murynowicz Zapraszam do współpracy: Janusz Murynowicz PS.Chętnie odpowiem na Państwa pytania. Tel – Łódź, ul. Piotrkowska 276, budynek B, lokal nr 2 Strona internetowa wydawnictwa: