Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej Konsultacje: Wtorek 10.00 – 12.00Budynek DS4 pok. 25 Piątek 12.00 – 14.00.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Zastosowania Internetu
Systemy zarządzania treścią CMS
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
E-Uczelnia ATH Moodle dr inż. Jarosław Janusz.
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Softeris Portal System CMS. System CMS System Zarządzania Treścią umożliwiający łatwe tworzenie elastycznych stron internetowych oraz portali intranetowych.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Jak korzystać z MOODLE Jak korzystać z Moodle
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
II Ogólnopolska Konferencja Instruktorska Dobre Praktyki w Kształceniu Kadry Wojciech Konieczny Czy e znaczy źle? 19 marca 2011.
Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Multimedia”
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Systemy informatyczne w zarządzaniu e-learning
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Platforma e-learningowa
K REOWANIE E-LEARNING W E DUKACJI S ZKOŁY W YŻSZEJ W S YSTEMIE M OODLE dr inż. Zbigniew Lis dr Zbigniew E. Zieliński
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
E-learning (kurs dla uczniów)
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na I roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na III roku studiów I stopnia Kierunek: Bioinformatyka Przeznaczony dla studentów, którzy w roku.
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Dziennik elektroniczny w Zespole Szkół nr 1 w Choczni
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Edytor wzorów matematycznych dla platformy e-learningowej Moodle
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Wprowadzenie do e-learningu
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Projekt Kim będziesz?.
TIK w szkole.
Dziennik elektroniczny VULCAN
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej Konsultacje: Wtorek – 12.00Budynek DS4 pok. 25 Piątek – 14.00

Wprowadzenie do e-learningu i obsługi platformy Moodle Wykład 1

Czym jest e-learning? Termin e-learning oznacza sposób nauczania na odległość, wykorzystujący Internet oraz technikę elektroniczną. Blended learning – nauczanie zintegrowane

Korzyści z e-learningu Możliwość kształcenia dla osób, które z różnych względów nie mogą systematycznie być obecne na uczelni (pracujący na pełny etat, niepełnosprawni, mieszkający daleko od uczelni). Wdrożenie e-learningu pozwala znacząco ograniczyć koszty, eliminując wydatki takie jak dojazdy czy noclegi. Daje możliwość elastycznego uczenia się poprzez indywidualny dobór tempa przekazywanej wiedzy. Korzyścią dla uczelni jest większa elastyczność w planowaniu zajęć, możliwość obniżenia kosztów, urozmaicenie oferty edukacyjnej.

Na czym polega e-learning? Zajęcia odbywają się za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanych platform internetowych (portali), które są dostępne dla studentów przez całą dobę, przez wszystkie dni tygodnia. Aby móc uczestniczyć w zajęciach wystarczy komputer podłączony do Internetu. Student kontaktuje się z wykładowcami i kolegami z grupy przez Internet – ma możliwość uczestniczenia w dyskusjach na forum, zadaje pytania, zdobywa informacje, wysyła e, rozmawia z osobą prowadzącą zajęcia na czacie.

Platformy e-learningowe Specjalistyczne systemy informatyczne, określane mianem: wirtualnych środowisk nauczania VLE (ang. Virtual Learning Environments), LMS (ang. Learning Management System ), czy też LCMS (ang. Learning Content Management System). Systemy te pozwalają na tworzenie dynamicznych serwisów www. Są wyposażone w szereg narzędzi wspomagających i ułatwiających publikowanie treści – zarówno w formie tekstowej, graficznej jak i w postaci gotowych dokumentów, czy też uruchamialnych aplikacji.

Wady i zalety e-learningu niezależność od miejsca i czasu możliwość nauki w indywidualnym tempie niższe koszty brak okazji do nawiązania relacji w grupie. nauka samemu na własną odpowiedzialność samodyscyplina odgrywa główną rolę

E-learning w Politechnice Częstochowskiej

E-learning na Wydziale Zarządzania E-learning na naszej uczelni realizowany jest poprzez portal Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej prowadzi zajęcia w formie e- learningu od 2011 roku. Platforma e- learningowa podlega Ośrodkowi Kształcenia na Odległość Politechniki Częstochowskiej (OKO-PCz).

Platforma Moodle Moodle to oprogramowanie działające w Internecie służące do tworzenia i udostępniania kursów e-learningowych. Nazwa pakietu Moodle jest skrótem od Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment (modularne, zorientowane obiektowo dynamiczne środowisko nauczania).

Kliknij przycisk „Zaloguj się”

Kliknij link „Zaawansowane”

Można kliknąć bez obawy :)

Zacznij od utworzenia nowego konta!

WAŻNE Aby się zarejestrować trzeba posiadać czynny adres , Na jest przesłany link aktywacyjny, który należy kliknąć Jeśli wiadomość nie przyszła sprawdź foldery w skrzynce pocztowej (spam, powiadomienia itp..) Jeśli mimo to nie udaje się zarejestrować skontaktuj się z administratorem platformy

Jak znaleźć właściwy kurs? Znajdź właściwy kierunek studiów i kurs

Uwagi Aby zobaczyć treści danego kursu i móc w nim uczestniczyć niezbędne jest podanie tzw. klucza dostępu. Który dostajecie Państwo od osoby prowadzącej zajęcia. Jeśli nie wiemy jaki jest klucz dostępu należy się skontaktować z prowadzącym. Adresy prowadzących są dostępne na stronie wydziału Zarządzania. Mój kontaktowy adres to:

Tak wygląda nasz kurs Forum dyskusyjne – komunikaty i ogłoszenia oraz warunki zaliczenia Treści zajęć Zadania do wykonania (dostępne czasowo) Zadania do wykonania (dostępne czasowo) Oceny za wykonanie poleceń

Ocena uczestnictwa w zajęciach Podgląd aktywności studentów – jakie ćwiczenia zrealizowali, do jakich zasobów mieli dostęp Ile czasu student poświęcił na rozwiązanie zadania (np. quizu) Czas od ostatniego logowania Oceny z quizów i zadań Dziennik ocen – procentowa ilość wykonanych zadań Ocena z wykładów stanowi część składową oceny z ćwiczeń

Tą prezentację można pobrać na mojej stronie internetowej: