Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja.
Advertisements

Zasady projektowania plakatów outdoorowych
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Świadome i umiejętne korzystanie ze współczesnych środków audiowizualnych.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Wybrane zagadnienia z logopedii i zaburzeń rozwoju mowy
Ścieżki edukacyjne uczniów z uszkodzonym słuchem
Katedra Marketingu Usług
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Autor: Adrianna Dzikielewska
Reklama prasowa.
Kolor i wielkość reklamy
Autorzy: Magdalena S Patrycja P Aneta W
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
1.
Copywriter.
PRZYKŁADOWY MATERIAŁ DO ANALIZY
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Bezpieczny Internet.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Technik Organizacji Reklamy
Mass media, publikatory
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Ewolucja roli tekstu i obrazu
Jak przygotować dobrą prezentacje???
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na rynku.
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
WPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA opracowała : mgr Jolanta Witczak.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam. Rynek pracy i ja Oddziaływanie reklam Reklama to szczególny rodzaj komunikatu, zazwyczaj komercyjnego, mającego.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
Tworzenie prezentacji multimedialnej
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
SPOSOBY KOMUNIKACJI na przestrzeni wieków
Komunikacja.
Metody komunikacji ludzi
Komunikacja.
Metody komunikacji.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Definicja oraz metody komunikowania się.  Komunikacja ( łac. communicatio) – jest to wymiana informacji między jej uczestnikami. Do komunikacji służyć.
Demos i kratos, czyli geneza demokracji:
Demokracja ma swój początek w Starożytnej Grecji. Słowo pochodzi z języka greckiego od słów demos, co znaczy lud oraz kratos – władza. W znaczący wkład.
Internet – nasza codzienność. Co to takiego Internet? Co to Internet to chyba każdy wie. Są jednak rzeczy, o których warto wiedzieć ;)
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
MÓJ ZAWÓD.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Copywriting Karolina Stróżyk
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Divine Develop, Boski Rozwój
Zapis prezentacji:

Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej Grecji i do XVII wieku zdobyły całą Europę.

Reklama Najważniejszym celem reklamy jest zachęcenie odbiorcy do kupna reklamowanego produktu. Największym zagrożeniem reklamy jest manipulacja i wprowadzenie odbiorcy w błąd. Ze względu na cel przeznaczenia reklamę dzielimy na: społeczne, komercyjne, auto promocyjne, edukacyjne.

Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.

Reklama przybiera różną postać – od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy. Czasami reklama występuje w formie ukrytej – np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat – co jest na pograniczu reklamy i edukacji.

Rodzaje reklam Billboardowa Telewizyjna Internetowa Radiowa Prasowa Tranzytowa Ambientowa Mobilna Zewnętrzna

Rodzaj reklamy Narzędzia reklamy Sposób oddziaływania Billboardowa mało tekstu, czytelna oddziałuje na wzrok, reklamuje firmę lub produkt Telewizyjna ruchomy obraz, głos, podkład muzyczny zaskoczenie, uświadomienie faktów Internetowa obraz, duże hasło, kolory zaskoczenie, jest ukryta Radiowa reagowanie słuchu oddziałuje na słuch, wpadające hasło i melodia Prasowa gama kolorów, łatwe hasło zachęca do kupna, kusi oczy

Reklama billboardowa

Reklama telewizyjna

Reklama internetowa

Reklama radiowa

Reklama prasowa

Językowe środki perswazji: Slogany Wyrazy wartościujące Rymowanki Tryb rozkazujący Zapożyczone cytaty Zabawa znaczeniem słów i zwrotów

Manipulacja jest formą zamierzonego i intencjonalnego wywierania wpływu na osobę lub grupę w taki sposób, by realizowała działania zaspakajające potrzeby manipulatora. Manipulować można treścią i sposobem przekazywanych informacji

Najważniejsze narzędzia manipulacji reklamy: Obraz Język Stosowanie autorytetów i odwoływanie się do statystyk Wykorzystywanie dzieci