Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
-Microsoft PowerPoint -Microsoft Word -Microsoft Excel
Advertisements

Prezentcja Power Pointa na temat obsługi programu Power Point
Procesor tekstu Word część 1
Poznajemy edytor tekstu Word
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
Technologie Informatyczne dla socjologów
Fundacja Edukacji Ekonomicznej Polskie Centrum Kompetencji Administracji i Edukacji Elektronicznej (PCC) ul. Kopernika Warszawa tel./fax: (+48.
Menu Tabela program Microsoft Word
Edytor tekstu MS WORD.
Wprowadzenie do edytorów tekstu.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Podstawy pracy z dużym tekstem w programie Microsoft Word 2003
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
Opracowała Urszula Guzikowska
Różne obiekty w prezentacji oraz łącza.
Word to proste!.
Poznajemy edytor tekstu Word
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Poznajemy edytor tekstu Microsoft Word
TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE Tydzień 7
MAKRA 1.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Style i szablony w Wordzie
Word (2007) Znaki specjalne, Edytor równań, Spis treści,
Korespondencja seryjna
Tytuł:Poradnik do programu PowerPoint?
Tworzenie komiksu MS PowerPoint Beata Sanakiewicz.
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
Współpraca z innymi aplikacjami. Organizacja informacji 10 XII 2013.
Visual Basic w Excelu.
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Korespondencja seryjna
Wprowadzenie do spisów treści j a następnie naciśnij klawisz F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku, aby rozpocząć kurs. Na pasku komunikatów.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
Praca z wzorcami materiałów informacyjnych j następnie naciśnij przycisk F5 lub kliknij pozycję Pokaz slajdów > Od początku w celu rozpoczęcia kursu. Na.
Formatowanie tabel. Formatowanie warunkowe. Wstawianie funkcji.
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Konfiguracja VPN Serwera – Windows 7
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Kolumny, tabulatory, tabele, sortowanie
TWORZENIE I FORMATOWANIE TABEL
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny  Tło strony Tło strony  Teksty na stronie.
Formatowanie dokumentów
Prezentacja multimedialna
Temat: Edytor tekstu Word – redagowanie tekstu. Szukanie i zamiana tekstu Znajdowanie tekstu w dokumencie Znajdowanie tekstu i jego zamiany dokonujemy.
Korespondencja seryjna jest funkcją, która umożliwia nam stworzenie dokumentu, który zawiera ten sam typ informacji, lecz dla każdego adresata zawiera.
WITAM. Dziś poznacie kilka dodatkowych opcji, jakie posiada Microsoft Word z pakietu Office Zapraszam do Prezentacji.
Style i szablony w MS Word 2010
Microsoft® Office Word
Czym s ą i do czego słu żą ? Narzędzie analityczne arkusza kalkulacyjnego pozwalające filtrować, wybierać, przestawiać kolumny i wiersze z danymi w arkuszu.
T ABELE PRZESTAWNE Daniel Galion. C O TO SĄ TABELE PRZESTAWNE I W JAKIM CELU SIĘ ICH UŻYWA ? Normalna tabela często zbyt mało czytelna ciężej znaleźć.
Podstawowe zadania w programie Excel 2010 Klasa 2 TOR.
1.Zaznaczyć w dokumencie równanie, które chcesz dodać. 2.W obszarze Narzędzia równań na karcie Projektowanie w grupie Narzędzia kliknąć przycisk.
Formatowanie tabel w Excelu w tym formatowanie warunkowe Prezentację przygotował: Cieplucha Maciej.
Dominik Benduski Michał Mandecki Podstawy Visual Basic w Excelu.
Istotą kolumn jest przedzielenie strony na kilka części położonych obok siebie. Ilość kolumn jest generowana przez użytkownika, odpowiednio dla jego potrzeb.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych Zajęcia z Prowadzący: Artur Kołos.
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
Formatowanie tekstu w Wordzie. Potencjalne efekty są oczywiście widoczne na ekranie jeszcze przed zastosowaniem zmian. 4. Nowy Word ułatwia także korzystanie.
Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Formatowanie, projektowanie tabeli
Układ Tytuł Podtytuł.
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
Poznajemy edytor tekstu Word
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów

 Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.  Typy dostępnych symboli i znaków, które można wstawiać, zależą od wybranej czcionki.  Przy użyciu okna dialogowego Symbol można wstawiać rozmaite symbole, np. ∆ lub ≡ mod n  Aby uzyskać dostęp do większej ilości znaków i symboli należy wybrać opcję więcej symboli. Jej treść jest podzielona na dwie zakładki.

 Pierwsza zakładka umożliwia wstawienie symboli dostępnych w zbiorze czcionek programu Word, określanie podzbioru, w którym dany symbol ma się znajdować oraz wyszukanie symbolu za pomocą kodu znaku z dostępnych zestawów znaków.  Symbole mogą posłużyć przy tworzeniu tekstu, w którym słowa klucze będą zastąpione przez dany znak, np. zdanie: „Jestem szczęśliwy bo w piątek algebra” można zapisać jako: „Jestem bo w piątek  ”

 Druga zakładka umożliwia wykorzystanie jednego z podanych znaków specjalnych, takich jak ®(zastrzeżony znak towarowy), §(sekcja) czy ©(znak zastrzeżenia praw autorskich).  Znaki mogą mieć przypisane skróty klawiszowe w celu szybkiego wstawienia bez potrzeby wchodzenia w okienko z symbolami i znakami specjalnymi. Niektóre mają je przypisane domyślnie, lecz możliwe jest aby użytkownik przypisał je ręcznie do dowolnego symbolu.

Wzory matematyczne Co i jak + przykłady

Spis Treści Co i jak.

Spis treści w programie Microsoft Word można stworzyć automatycznie i w razie potrzeby zaktualizować go gdy numeracja stron lub sam spis ulegnie zmianie.  Spis treści tworzymy korzystając z domyślnych nagłówków dla poziomów 1 2 i 3 spisu treści w „Narzędziach głównych”  Po utworzeniu dokumentu z nagłówkami należy wejść w zakładkę „odwołania” a następnie wybrać spis treści.  Word rozpoznaje nagłówki i automatycznie utworzy z nich spis treści

AKTUALIZOWANIE SPISU I RĘCZNE DODAWANIE NAGŁÓWKÓW  Nagłówki i podrozdziały można stworzyć lub zamieniać na zwykły tekst zaznaczając dowolne zdanie czy fragment.  Po zaznaczeniu wchodzimy w zakładkę „Odwołania” i klikamy „Dodaj tekst” Po czym wybieramy poziom spisu treści  1 to Nagłówek/Rozdział  2 to Podrozdział  3 to pod podrozdział Gdy nasz dokument ulegnie zmianie (zmienią się Rozdziały itd.)  Wchodzimy w „odwołania” i klikamy „Aktualizuj spis”  Wybieramy czy chcemy zaktualizować numerację jeśli przenosiliśmy rozdziały na inne strony lub cały spis gdy zmieniona jest treść nagłówków.