PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014

Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,

Piękna i czysta plaża -. - miejsce nie tylko wypoczynku i opalania, ale też świetnej zabawy.
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
Włochy maj/czerwiec 2012.
WŁOCHY Opracowała: Izabela Pękala.
CLIL across Europe for innovative intercultural knowledge and understanding Wizyta studyjna Monfalcone – Zintegrowane nauczanie przedmiotu.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Praktyki Ostseebad Baabe Niemcy Nasza dzielnica.
Realizacja Programu Partnerskiego Leonardo da Vinci Katania, Włochy 20 –
STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE
poszerzenie kompetencji zawodowych poprzez praktyki zagraniczne”
Kupiliśmy mały śliczny domek w górach i bardzo bardzo byśmy się ucieszyli, gdybyś do nas wpadł… GrzesKi 2008.
Wenecja.
Leonardo da Vinci Projekt Kreowanie mobilnosci na europejskim rynku pracy Plymouth r.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
PRZEDSZKOLAK BEZPIECZNY W PODRÓŻY I NA WAKACJACH
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Staż w Rimini 2014 w ramach projektu „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
INTEGRACJA NA ROWERZE ulicami Lublińca Wycieczka grupy V dziewcząt r.
Projekt,,Nasza szansa- praktyki zagraniczne” Stafford, marzec 2014.
SPÓŁDZIELNIA Spółdzielnia jest : autonomicznym zrzeszeniem osób, które zjednoczyły się dobrowolnie w celu zaspokojenia swoich wspólnych aspiracji i potrzeb.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
LONDYN  Praktyka zawodowa trwała od r do r  W praktykach w Anglii uczestniczyło 15 uczniów oraz 2 opiekunów.
Przemysław Łaba 3e Gimnazjum nr 28 we Wrocławiu. Moje wcześniejsze podróże Zawsze wakacje spędzałem klasycznie:
Praktyki zawodowe w Londynie r.
LEKCJA WE WŁOSZECH.
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyki w Paglialonga PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej.
Nasza cudowna podróż, niesamowicie wygodnym autobusem trwała ok. 25h W tym czasie mogliśmy podziwiać niesamowite widoki Alp oraz miejsc, przez które przejeżdżaliśmy.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Jávea jest miejscowością położoną w prowincji Alicante, w Hiszpanii, nad Morzem Śródziemnym.
Podróż do Rimini Residence Record Praktyki Erasmus+  Uczestnicy projektu:  uczennice klasy trzeciej TM  kierunek kształcenia: technik hotelarz 
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Akcja 1 - Kształcenie i szkolenia zawodowe
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
edukacji zawodowej uczniów z Jarosławskiego „Spożywczaka”
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
Praktyki Zawodowe w Niemczech
Wycieczka do urzędu pocztowego
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Daniel Pasternak Projekt Erasmus+.
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Miesięczne praktyki w Hiszpanii

PRAKTYKI ZAWODOWE WE WŁOSZECH – RIMINI 2014 Natalia Świętoniowska

PRAKTYKI 2014 RIMINI

WENECJA W drodze do Włoch mieliśmy możliwość zwiedzenia pięknego miasta Venezia. Wąskie uliczki, małe kamieniczki, stoiska z pamiątkami , które zjamują pół miasta, kanały to zapamiętam na długo. Oczywiście w tym miejscu zaczęliśmy czuć palące włoskie słońce i spróbowaliśmy prawdziwej włoskiej pizzy 

Po długiej podróży dotarliśmy do Rimini,do naszego 3 gwiazdkowego Hotelu „Giovane Italia”. Zostaliśmy miło i ciepło przyjęci przez właścicieli hotelu. 

Sistema Turismo Spotkania w Sistema Turismo przebiegały sprawnie i bezproblemowo 

PRACA W HOTELU „BENGASI” Praktyki odbywałam w Hotelu 3 gwiazdkowym „Bengasi” jako pokojowa wraz z dwoma koleżankami. Miło wspominam ten czas, było wiele zabawnych sytuacji także związanych z gośćmi 

KURS BARMAŃSKI Składał się z części teoretycznej ,oraz praktycznej. Wiele się nauczyłam dzięki tym spotkaniom, poznałam wiele rodzajów kaw a także drinków 

SZPITAL Niestety odwiedzenie szpitala w Rimini padło na mnie… na szczęście nie było to nic groźnego i z tego wyszłam cała i zdrowa  Dzięki Pani profesor i Sistema Turismo wszystko potoczyło się dobrze i bez żadnych problemów 

MIĘDZYNARODOWE TARGI KAWY Znakomite przeżycie… zobaczenia tak wiele maszyn do kawy, wiele nowych rodzajów kawy, drinków, koktajli 

RAVENNA Do Ravenny pojechaliśmy pociągiem, była to wycieczka kilku godzinna. Miasteczko bardzo ładne i spokojne 

SAN MARINO Wycieczka była cudowna Piękne miasteczko, zabytki, widoki zapierające dech w piersiach, przyjemne sklepiki, restauracje, pizzerie, które tworzyły niesamowity klimat 

MORZE I PLAŻA Oczywiście nigdy nie brakowało czasu na przyjemności  Zawsze po pracy, lub miedzy przerwami, w weekndy, mieliśmy czas dla siebie by poopalać się, wykąpać w morzu oczywiście zawsze pod nadzorem naszej Pani Profesor 

RIMINI Zwiedzanie miasta wieczorami, oraz w ciągu dnia, próbowanie każdego radzaju pizzy w każdej pizzeri, spacery wzdłuż plaży… niezapomniane chwile 

NOWE ZNAJOMOŚCI Poznałam wielu ludzi w hotelu, w którym odbywałam praktyki, a także wiele innych osób mieszkających obok nas. Miałam możliwość poznać ludzi z różnych narodowości i poznać kulturę nie tylko włochów 