STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE

Prezentacja na temat: "STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE"— Zapis prezentacji:

1 STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE

2 MIEJSCE POBYTU: Wyspa Rugia – Ostseebad Baabe „Strandhotel” CZAS POBYTU: r. – r. CZAS PODRÓŻY: ok. 16 godzin. TRANSPORT: pociąg.

5 „STRANDHOTEL” BAABE

7 Praktykę odbywałyśmy od 09. 04. 2013 i zostałyśmy tam do 31. 07. 2013
Praktykę odbywałyśmy od i zostałyśmy tam do Od razu nam się spodobało, szefostwo bardzo miłe, sympatyczne. Mieszkałyśmy w hotelu, na piętrze dla pracowników, pokój był ładny z pełnym wyposażeniem. Miałyśmy dostęp do wszystkich mediów i pracowałyśmy na stanowiskach pokojówki i pomocy kuchennej. Tak wyglądało nasze mieszkanie:

9 NASZ POKÓJ

11 NASZE OKNA

12 OBIADY

13 Do naszego menu dołączone były również desery:

14 Do obowiązków Ilony należało: - wymiana pościeli,
- wymiana oraz uzupełnianie ręczników, - przekazywanie do pralni i odbiór z pralni rzeczy gości, - realizowanie życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej, - przekazywanie informacji innym pracownikom, - kontrola pokoi hotelowych, pomieszczeń.

16 Przykładowe obiekty należące do „Strandhotelu”:

17 Pokoje hotelowe:

18 Dodatkowe atrakcje hotelu:

19 - Mycie naczyń kuchennych i stołowych,
Do obowiązków Eweliny należało: - Mycie naczyń kuchennych i stołowych, - Przynoszenie z surowców z magazynu, - Mycie sztućców i ich polerowanie, - Polerowanie talerzy, - Obróbka wstępna warzyw i owoców, - Sprzątanie kuchni po jej zamknięciu, - przygotowywanie deserów (Flammkuchen Calvados, tiramisu z lodami, lody) sałatek(Salat Nizza, Lachmowen Salat, sałatka z mozzarellą i pomidorami), przekąsek (Bruschetta, Kase Teller ) Flammkuchen ( np. Klassich, a la Provence).

22 Czas wolny Czas wolny najczęściej spędzałyśmy nad morzem, na rowerach, łódkach. Zwiedziłyśmy wiele miast. Dzięki temu że mieszkałyśmy niedaleko granicy Polski udało nam się odwiedzić Świnoujście. Dzięki świetnej znajomości rożnych języków poznałyśmy wiele osób z różnych krajów, m.in. z Bułgarii, Macedonii, Niemiec , Polski, Hiszpanii i Portugalii ;)

28 Zwiedzane miejsca

29 W Niemczech zostałyśmy miesiąc dłużej i do Polski wróciłyśmy 31 lipca także pociągiem. Wyjazd do Niemiec uważamy za bardzo udany, czas spędzony tam bardzo miło nam się kojarzy i tylko gdy będzie taka okazja wrócimy tam jeszcze raz.

30 Prezentację wykonały: Ewelina Świć i Ilona Tarnowska kl. IV ct

Pobierz ppt "STAŻ ZAWODOWY W NIEMCZECH – OSTSEEBAD BAABE"