Prezentacja na temat: "Nasza cudowna podróż, niesamowicie wygodnym autobusem trwała ok. 25h W tym czasie mogliśmy podziwiać niesamowite widoki Alp oraz miejsc, przez które przejeżdżaliśmy."— Zapis prezentacji:

2 Nasza cudowna podróż, niesamowicie wygodnym autobusem trwała ok. 25h W tym czasie mogliśmy podziwiać niesamowite widoki Alp oraz miejsc, przez które przejeżdżaliśmy.

4 Dzisiejszego dnia zapoznani zostaliśmy z historią miasta Rimini oraz oprowadzeni po tutejszych zabytkach. Podziwialiśmy min. Most Tyberiusza, Łuk Triumfalny i fontannę zaprojektowaną przez Leonardo da Vinci Na koniec odwiedziliśmy biuro Sistema Turismo, organizatora naszych praktyk.

5 Dzisiejszego dnia odwiedzaliśmy miejsca praktyk oraz zostaliśmy zapoznani z obowiązującymi zasadami BHP oraz PPOŻ. Wieczorem chodziliśmy po plaży podziwiając piękne widoki Rimini.

6 Ten dzień spędziliśmy w pracy. Wykonywaliśmy polecenia naszych opiekunów oraz nawiązywaliśmy nowe znajomości. Jest to początek naszych nowych doświadczeń. Nieco speszeni, podekscytowani, ale zadowoleni, po powrocie do hotelu dzieliliśmy się wrażeniami.

7 Dzień z życia Ekonomisty. Jak co dzień u daliśmy się na praktykę do swoich zakładów pracy. Dzisiaj zapoznaliśmy się z rodzajami podatków i faktur i stawkami podatków obowiązującymi we Włoszech, niektóre osoby liczyły podatki używając włoskich programów finansowych, w tym znanego wszystkim Excela, inne z mozołem wystawiały faktury w języku włoskim

8 Dzisiejszego dnia zajmowałyśmy się tworzeniem bukietów oraz stroików świątecznych. W tym zadaniu pomógł nam nasz szef oraz jedna z pracownic. Efekty naszej pracy docenili klienci – wszystkie kompozycje sprzedały się bardzo szybko. Po powrocie z pracy poszłyśmy na plażę.

9 Dzisiejsze przedpołudnie spędziliśmy w San Marino, najstarszym i jednym z najmniejszych państw świata. Wszystkim bardzo się podobały się średniowieczne zabytki i bajkowa atmosfera miasta. Tamtejsze widoki wywarły na nas niesamowite wrażenie.

11 Niedzielny dzień spędziliśmy w Wenecji. Na placu św. Marka wjechaliśmy na dzwonnicę, by podziwiać panoramę miasta i dokładnie o godz. 12 wysłuchać magicznego brzmienia wiekowych dzwonów Jest to piękne miasto na wodzie. Podziwialiśmy tam niesamowite widoki. Most Rialto, pałac Dożów, gondolierzy, most westchnień, Bazylika św. Marka – tego nie da się zapomnieć.

13 Dzisiejszego dnia montowałem podzespoły komputerowe oraz naprawiałem komputery dla klientów. Następnie ustawiałem hasło do routera i adresy MAC.

14 Dzisiejszego dnia wraz z moim nauczycielem Flaviem, naprawialiśmy urządzenia wielofunkcyjne, drukarki i skanery, wymienialiśmy między innymi toner oraz panel przedni skanera. Wieczorem po pracy zorganizowaliśmy wieczór filmowy.

15 Dzisiejszego dnia montowałem podzespoły komputerowe oraz zajmowałem się składaniem układów scalonych. Po powrocie z pracy spotkaliśmy Panią Katarzynę Staniszewską, która wraz z dyrektorem Szmydyńskim przyjechała do nas z Polski.

16 Dzisiejszego dnia zwiedzaliśmy miasto Ravenna. Miasto leży na równinie u zbiegu rzek Ronco i Montone, w odległości 10 km od Morza Adriatyckiego, z którym połączone jest żeglownym kanałem. Słynie z wiekowych mozaik, licznych kościołów oraz z działalności średniowiecznego pisarza i polityka Dantego Alighieri.

17 Dzisiaj układ elektryczny na płycie głównej. Przygotowywałem je do lutowania. Mój szef pomógł mi w tym zadaniu. Po montowaniu lutowałem je do płyty.

18 Dzisiejszy dzień poświęciliśmy na odpoczynek. Spacerowaliśmy po plaży, podziwiając morskie fale i zbierając muszelki.

19 Dzisiejszego dnia montowałem podzespoły komputerowe. Mój szef pokazał mi jak skonfigurować kartę sieciową. Zainstalowałem sieciowy system operacyjny, stworzyłem grupę roboczą i powiązałem stacje robocze z serwerem.

20 Dzisiejszego dnia w pracy atmosfera była nadzwyczajna. Na początku zadbałyśmy o kwiaty w wazonach, a następnie układałyśmy przepiękne bukiety. Na koniec szykowałyśmy ozdoby choinkowe, przygotowując się tym samym do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.

21 Dziś pracę w sekretariacie szkoły zacząłem od sortowania dokumentów uczniów. Gdy skończyłem, mój opiekun pokazał mi jak obsługiwać skaner. Na koniec dostałem teczki, w których znajdowały się dokumenty do skanowania.

22 Dzisiaj na praktykach robiłyśmy stroiki świąteczne, potem układałyśmy je na sklepowych półkach. Ten dzień spędziłyśmy w miłej i świątecznej już atmosferze.

23 Od rana zacząłem konfiguracje nowego serwera dla klienta. Musiałem sprawdzić jego ustawienia, połączyć się z nim za pomocą protokołu fttp.

24 W sobotę wybraliśmy się na lodowisko, które okazało się niesamowitą atrakcją, zaskoczyło wszystkich nas pozytywnie. Po zabawie na lodowisku, zaliczeniu kilku upadków poszliśmy na gorącą czekoladę.

25 Całą grupą pojechaliśmy do Florencji. Zwiedziliśmy Katedrę Matki Bożej Kwietnej, Baptysterium, Pałac Vecchio, Most Złotników i wiele innych zabytków Wyjazd zintegrował nas ze sobą. Zakupiliśmy pamiątki.

26 Dzisiejszego dnia montowałem podzespoły do płyty głównej. Przygotowywałem je do lutowania. Mój szef pokazał mi jak posługiwać się lutownicą. Po montowaniu mocowałem je do płyty.

27 Dzisiaj wybraliśmy się na lodowisko w Riccione, była to kolejna wielka atrakcja. To lodowisko różniło się od poprzedniego i byliśmy wszyscy zadowoleni.

28 Dzisiejszego dnia w pracy kontynuowaliśmy przygotowania do zbliżających się świąt. Na początku zadbałyśmy o kwiaty w wazonach. Potem metkowałyśmy towar, a następnie układałyśmy go na półkach. Na koniec razem z szefem szykowałyśmy wystrój zewnętrzny kwiaciarni.

29 Dzisiejszy dzień rozpoczął się niezwykle ciekawie. Moja opiekunka pokazała mi jak obsługiwać ksero, skaner i fax. Na koniec zajmowałam się robieniem zestawienia danych w programie Excel. To był bardzo pracowity, ale ciekawy dzień.

30 Dzisiejszego dnia w pracy realizowaliśmy zamówienie na Gwizdy Betlejemskie. Każdy z tych kwiatków został zapakowany w świąteczne opakowanie oraz owinięty świąteczną wstążką. Potem zadbałyśmy o kwiaty w pozostałej części kwiaciarni. Na koniec razem z szefem wyceniliśmy zamówienie. Ten dzień był naprawdę pracowity!

31 Dzisiaj w końcu nadszedł dzień pakowania się do w drogę powrotną do domu. Po mimo wielu trudności, udało nam się spakować.

32 Nasza podróż powrotna, niesamowicie wygodnym autobusem trwała ok. 22h W tym czasie mogliśmy podziwiać niesamowite widoki Alp oraz miejsc, przez które przejeżdżaliśmy. Szczęśliwie dotarliśmy do domu.

34 ZAŚWIADCZA SIĘ, ŻE UCZESTNICZYŁA W PROJEKCIE Kształcenie i szkolenia zawodowe kluczem do ulepszenia procesów nauczania i uczenia s ię (2014-1-PL01-KA102-015848), w ramach którego odbyła 4 tygodniową praktykę zawodową w w sektorze turystyczno-gastronomicznym OD 16.11.2015-11.12.2015 11/12/2015 Certyfikat praktyk zawodowych Rimini, Włochy Pieczątka i podpis Imię i nazwisko __________________________________________ Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+

35 Podziękowania dla: Zespołu Szkół w Górze. Pracodawców we Włoszech Uczniowie klas II TEH, III TI.

Pobierz ppt "Nasza cudowna podróż, niesamowicie wygodnym autobusem trwała ok. 25h W tym czasie mogliśmy podziwiać niesamowite widoki Alp oraz miejsc, przez które przejeżdżaliśmy."