Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Nowa Sól wczoraj i dziś”
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
im. Jana Kochanowskiego miastem z przyszłością!!!
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
W YWIAD Z S EKRETARZEM G MINY S OKÓŁKA, P ANEM Z BIGNIEWEM T OCHWINEM. Rozwój w ciągu ostatnich 20 lat w Gminie Sokółka.
Łuków -20 lat wspólnie Zmiany w Łukowie na przestrzeni ostatnich 20-stu lat 1 LO im. Tadeusza Kościuszki w Łukowie.
Publiczne Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Drążnej
Wyniki ankiety „Wpływ budowy oraz rozruchu Cementowni Ożarów na życie i środowisko naturalne w gminie Ożarów w oczach dziadków uczniów gimnazjum.”
Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Marcina Rożka w Jabłonnie
„Milanówek, letnisko czy sypialnia ?”
System transportowy w służbie pasażera
Prezentacja wyników z Ankiety
„20-lecie samorządności gminy miejskiej w Tomaszowie Lubelskim”
TRANSPORT A EKOLOGIA.
20 lat szkolnictwa Gmina Zespół Szkół Publicznych im. Marii Curie- Skłodowskiej w Skarżyku - Kamiennej.
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Moja gmina i moja miejscowość. Dawniej i dziś.
20 lat wspólnie. Gmina Dopiewo.. W ciągu 20 lat gmina Dopiewo się zmieniła. Jedni mówią, że na gorsze, a inni, że na lepsze. W gminie zrobiono kanalizację,
Gimnazjum nr 1 w Mielcu Laury Mielca Samorząd gminny i powiatowy.
- wywiad z byłym dyrektorem szkoły
METROPOLITALNA ANKIETA. Informacja o badaniu Termin realizacji: 14 września – 8 października 2007 Próba: losowa, reprezentatywna dla mieszkańców Warszawy.
20 lat Bojszowskiej Samorządności
GMINA ZAKRZEW PUBLICZNE GIMNAZJUM IM. HENRYKA
20 lat samorządu lokalnego
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Łokietka w Lublinie
Gimnazjum im. Czesława Miłosza w Topoli Królewskiej
Gimnazjum im. Czesława Miłosza w Topoli Królewskiej
Zagospodarowanie przestrzenne (nowe osiedla, odnowienie istniejących osiedli, zagospodarowanie przestrzeni wokół nich- skwery, parki, ulice ścieżki.
ZSP nr 4 w Skarżysku-Kamiennej
Publiczne Gimnazjum im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych
MŁODZIEŻOWA AKCJA OBYWATELSKA „20 lat później”
Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Kątach Wrocławskich
Zespół Szkół w Zimnicach Wielkich im. Ks. Karola Brommera Gmina Prószków.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Żelisławicach Zmiany w infrastrukturze i gospodarce w gminie Siewierz w ciągu 20 lat.
20 lat minęło … Gmina Prabuty /Obrzynowo i okolice/ Szkoła Podstawowa w Obrzynowie.
„20 lat wspólnie Gmina Lipnica Murowana” Zespół Szkół Publiczne Gimnazjum im. Ks. Stanisława Wiśniowskiego w Lipnicy Murowanej.
Współpraca mieszkańców z Samorządem Gminy Tomaszów Lubelski.
Dwudziestolecie Wolnych Wyborów Samorządowych Przed i Po 8 LO w Lublinie Dwudziestolecie Wolnych Wyborów Samorządowych Przed i Po 8 LO w Lublinie.
LASOWICE WIELKIE Publiczne gimnazjum im. Jacka Odrowąża w Lasowicach Wielkich Publiczne gimnazjum im. Jacka Odrowąża w Lasowicach Wielkich.
Zmiany w Tychach Szkoła Podstawowa nr 6 im. ks. K. Palicy w Tychach Prezentacja dotyczy samorządu Gminy Tychy.
Zmiana na lepsze - Sochaczew Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Króla Władysława Jagiełły w Sochaczewie.
Zmiany w Tychach przez 20 lat Czy powstały nowe instytucje? Jedyne zauważalne instytucje to nowe markety i hala sportowa.
Podhorce wczoraj i dziś
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
„20 LAT WSPÓLNIE” Pogórze
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku
GMINA JAROCIN. Gdy człowiek się starzeje, choćby los rzucał nim po całym świecie, musi mieć gdzieś miejsce, które jest dla niego prawdziwym domem, bo.
Zespół Szkół w Szkotowie
Zespół Szkół w Ścinawie Małej „20 lat wspólnie”
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Chorzowie Chorzów dziś.
Garwolin GminaMiastoPowiat Ogólne informacje Powierzchnia: 22,08km² Powierzchnia: 22,08km² Położenie: południowo-wschodnia część Równiny Garwolińskiej.
Zespół Szkół w Koniuszowej Gimnazjum w Koniuszowej
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku
Zespół Szkół nr 1 im. Gustawa Morcinka w Tychach Co zmieniło się przez 20 lat w Tychach?
Gimnazjum nr 1 im.Bohaterów Monte Cassino w Złocieńcu Złocieniec – 20 lat Samorządu Terytorialnego Samorząd Terytorialny.
20 lat samorządności w gminie Zarzecze
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Gimnazjum nr 8 w Toruniu 20 lat w moim małym Toruniu- Rubinkowie. Menu główne.
Gimnazjum nr 1 w Kańczudze. Miasto i Gmina Kańczuga Kańczuga - miasto w województwie podkarpackim, w powiecie przeworskim, położone na Podgórzu Rzeszowskim,
„20 lat wspólnie” Gmina Świdnica. Nasza szkoła: Gimnazjum w Witoszowie Dolnym.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2010 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Dr Piotr Jabkowski Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Centrum.
Polityka do spraw młodzieży w 2030r. Julia Ciążyńska Aleksandra Kozłowska Anna Krudysz Julia Ciążyńska Aleksandra Kozłowska Anna Krudysz.
Zespół Szkół im.ks. Karola Brommera w Zimnicach Wielkich „20 lat wspólnie Gmina Prószków
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Podsumowanie pierwszego roku kadencji Prezydenta
Strategia Rozwoju Poznania’ 2030
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.
Jak korzystać z komunikacji miejskiej ?
Zapis prezentacji:

Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie

Spis treści Jakie zmiany w ciągu ostatnich 20 lat zaszły w Lublinie? Jak zmieniła się szkoła w naszym mieście? Czy poprawił się jej wygląd i wyposażenie? Czy w naszych czasach młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Jak zmieniła się szkoła w naszym mieście? Czy poprawił się jej wygląd i wyposażenie? Czy w naszych czasach młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Jakie zmiany gospodarcze zaszły w naszej miejscowości? Czy bezrobocie zwiększyło się czy spadło? Czy powstały nowe zakłady pracy? Jakie zmiany gospodarcze zaszły w naszej miejscowości? Czy bezrobocie zwiększyło się czy spadło? Czy powstały nowe zakłady pracy? Jak zmieniła się estetyka naszego miasta? Czy przeprowadzono remonty kamienic, stworzono skwery? Jak zmieniła się estetyka naszego miasta? Czy przeprowadzono remonty kamienic, stworzono skwery? Jak działa transport publiczny? Czy obecnie informacja o kursach autobusów jest lepsza? Czy środki komunikacji publicznej są czystsze, bardziej punktualne – czy też nie? Jak działa transport publiczny? Czy obecnie informacja o kursach autobusów jest lepsza? Czy środki komunikacji publicznej są czystsze, bardziej punktualne – czy też nie? Czy łatwiej jest kupić rzeczy potrzebne do życia, czy też nie? Czy powstały nowe sklepy albo centra handlowe? Czy jakość życia jest wyższa czy niższa niż 20 lat temu? Czy łatwiej jest kupić rzeczy potrzebne do życia, czy też nie? Czy powstały nowe sklepy albo centra handlowe? Czy jakość życia jest wyższa czy niższa niż 20 lat temu? Czy jest u nas bezpieczniej niż 20 lat temu?Czy straż miejska i policja dbają o porządek? Jak zmieniły się urzędy? Czy urzędy są bliżej obywateli, czy też nie?Czy straż miejska i policja dbają o porządek? DalejWstecz SPIS TREŚCI

Jakie zmiany w ciągu ostatnich 20 lat zaszły w Lublinie? W okresie ostatniego dwudziestolecia nasze miasto zostało znacznie nadbudowane, bowiem powstało wiele nowych obiektów architektonicznych jak również gospodarczo-społecznych. Wybudowano osiedla mieszkaniowe i drogi dojazdowe. Nastąpiła sumienna poprawa w zakresie infrastruktury, poprzez wybudowanie nowych odcinków kanalizacji miejskiej wybudowano stację oczyszczalni ścieków, całe osiedla mieszkaniowe włączono do jednolitego systemu grzewczego. Budowa nowych lub rozbudowanie istniejących obiektów użytku publicznego jak szpitale, osiedlowe domy kultury, szkoły i wyższe uczelnie, duże sklepy i supermarkety, centra handlowe a także obiekty budowlane instytucji prywatnych i społecznych znacznie przyczyniły się do poprawy życia mieszkańców naszego miasta. Spis treści DalejWstecz

Jak zmieniła się szkoła w naszym mieście? Czy poprawił się jej wygląd i wyposażenie? Czy w naszych czasach młodzież ma większe możliwości edukacyjne? Wybudowano nowe obiekty dotyczące szkolnictwa jak szkoły, przedszkola, biblioteki, internaty, domy dla studentów, znacznie poprawił się system zdobywania wiedzy m.in. poprzez wyposażenie tych obiektów w pomoce naukowe, objęcie szkół systemem komputeryzacji oraz przygotowaniem kadry pedagogiczno-naukowej. Spis treści DalejWstecz

Jakie zmiany gospodarcze zaszły w naszej miejscowości? Czy bezrobocie zwiększyło się czy spadło? Czy powstały nowe zakłady pracy? Rozbudowa miasta i budowa nowych zakładów w poszczególnych jego dzielnicach, a także rozbudowa infrastruktury umożliwia poprawę w zatrudnieniu i w znalezieniu pracy poprzez różne grupy społeczeństwa, co ma wpływ na warunki finansowo- życiowe poszczególnych rodzin. Spis treści DalejWstecz

Jak zmieniła się estetyka naszego miasta? Czy przeprowadzono remonty kamienic, stworzono skwery? Nasze miasto zmienia się codziennie nie tylko poprzez budowę nowych, ładnych obiektów użyteczności publicznej, ale też odnowienie i remonty już istniejących budynków mieszkalnych w poszczególnych dzielnicach. Utrzymanie cięgów komunikacyjnych, trawników i chodników w należytym porządku i czystości poprawia estetykę i wygląd naszego miasta i osiedli. Spis treści DalejWstecz

Jak działa transport publiczny? Czy obecnie informacja o kursach autobusów jest lepsza? Czy środki komunikacji publicznej są czystsze, bardziej punktualne – czy też nie? Transport publiczny ogólnie sprzyja mieszkańcom miasta jest dostatecznie rozbudowany i dociera do wszystkich jego dzielnic, a nawet obejmuje pobliskie miejscowości. Znaczna ilość środków komunikacji została ostatnio odnowiona, a pojazdy są sprawne i kursują w miarę dokładnie, jak to przewidziano w rozkładach jazdy, które znajdują się na każdym przystanku komunikacji miejskiej. Spis treści DalejWstecz

Czy jest u nas bezpieczniej niż 20 lat temu? Czy straż miejska i policja dbają o porządek? Do utrzymania porządku i bezpieczeństwa w mieście została powołana straż miejska, obok istniejących dotychczas organów policyjnych. Straż miejska ma obowiązek pilnowania wszelkiego porządku w miesicie oraz pouczania mieszkańców i egzekwowania od nich utrzymania porządku w poszczególnych osiedlach miasta, ale także na przylegających ulicach. Za porządek i estetyczny wygląd miasta odpowiadają również inne służby podległe urzędowi. Ogólnie rzecz biorąc, służby te spełniają wystarczająco swoje obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mieszkańców miasta, więc jest lepiej niż 20 lat temu. Wstecz Spis treści Dalej

Jak zmieniły się urzędy? Czy urzędy są bliżej obywateli, czy też nie? Urzędy istniejące w naszym mieście poprawiły swój wizerunek nie tylko z wyglądem, ale dostosowały swoją pracę i godziny pracy do wymogów mieszkańców miasta, wydłużenie godzin urzędowania i przejęcie interesów w dni wolne ułatwiają załatwianie spraw urzędowych i kontakty z mieszkańcami. Spis treści DalejWstecz

Czy łatwiej jest kupić rzeczy potrzebne do życia, czy też nie? Czy powstały nowe sklepy albo centra handlowe? Czy jakość życia jest wyższa czy niższa niż 20 lat temu? Z uwagi na znaczną rozbudowę obiektów związanych z handlem, a także wybudowanie nowych, dużych obiektów handlu spożywczo-przemysłowego powstały korzystniejsze niż były wcześniej warunki do zakupów i zaopatrzenia w niezbędne do życia przedmioty trwałego użytku domowego, jak również wszelkie artykuły spożywcze. Spis treści DalejWstecz

Wykonały: uczennice Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie z klasy 3 „d”- Magdalena Borowska Patrycja Mazurek i Kinga Kamola DalejWstecz

Wywiady zostały przeprowadzone z panem Eugeniuszem Kamol ą oraz z pani ą Eliz ą Borowsk ą. Korzystano ze stron: Wstecz