INTEGRA 2010 – PODCHODY MIEJSKIE, GDAŃSK.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
Advertisements

IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
1 Naukowe Koło Ubezpieczeń Risk Katedra Rynku Ubezpieczeniowego Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Kreacja i promocja nowej marki regionu
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Ożywienie mechanizmów partnerstwa lokalnego poprzez realizację zadań Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Śrem Partnerzy: Gmina Śrem/Ośrodek Pomocy.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Przemyska Gildia Fantastyki. Cele organizacji: - Popularyzacja tematyki Fantasy wśród mieszkańców miasta Przemyśl i jego okolic - Stworzenie możliwości.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Gdańsk miastem wolności.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
U4energy Europejski konkurs dla szkół
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Strategia rozwoju SBP na lata Sprawozdanie Maria Burchard ZG SBP.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta sponsorska.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
PROGRAM MŁODZIEŻ W DZIAŁANIU Program Młodzież w Działaniu Cele Programu Aktywne uczestnictwo młodzieży w życiu społecznym Europy Budowanie.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
INTEGRA 2010 – PODCHODY MIEJSKIE, GDAŃSK.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Skok w Przeszłość.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
LATO MŁODYCH W OLECKU ODDOLNE INICJATYWY W LIPCU 2015 ROKU.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
RODZINA 3+ PARTNER PROGRAMU.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
WYDZIAŁ DZIENNIKARSTWA, INFORMACJI I BIBLIOLOGII Janusz Włodzimierz Adamowski Program wyborczy: kadencja
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
AKCJA LATO 2016 Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Students in Free Enterprise - Studenci dla Przedsiębiorczości POWERED BY.
Lokalna Strategia Rozwoju jako źródło funduszy wspierających włączenie społeczne na przykładzie Torunia Miejskie LGD.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Zapis prezentacji:

INTEGRA 2010 – PODCHODY MIEJSKIE, GDAŃSK. OFERTA SPONSORSKA INTEGRA 2010 – PODCHODY MIEJSKIE, GDAŃSK.

Zawartość: Oferta sponsorska Informacje o organizatorach INTEGRA 2010 3.1 O projekcie 3.2 Program imprezy 3.3 Cele projektu 3.4 Uczestnicy projektu Dlaczego warto nas wesprzeć? Proponowane pakiety Kontakt Str. Str. Str. Str. Str. Str.

Oferta sponsorska 1.0 Informacje o organizatorach Szanowni Państwo ! Mamy przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w partnerskim projekcie gry miejskiej: INTEGRA 2010, organizowanym przez Stowarzyszenie Animinacji Kultury Coolturofon oraz Europejskie Forum Studentów AEGEE- Gdańsk 1.0 Informacje o organizatorach Stowarzyszenie Animacji Kultury Coolturofon jest platformą dla pomysłów, których realizacja może odmienić kulturalną mapę Trójmiasta. Jesteśmy dumni z tego, co dotychczas udało nam się osiągnąć. W listopadzie 2009 roku rozkręciliśmy scenę muzyczną w Gdańsku poprzez organizację cyklicznych koncertów pod nazwą "This Is Not Another Typical Party". Indie rockowe i alternatywne utwory, które w czasie minionej zimy płynęły z głośników w Pubie Doki, rozgrzały tysiące zmarzniętych . imprezowiczów. Latem br. zaproponowaliśmy trójmiejskiej społeczności Slam poetycki połączony z wystawą plakatów oraz grę miejską "Histeria Gdańska", która była naszym pierwszym przedsięwzięciem plenerowym. Obecnie, w ramach międzynarodowej wymiany studenckiej, gościmy przybyszów z Portugalii, Litwy i Węgier, którzy uczestniczą w warsztatach fotograficznych, realizowanych przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (program "Młodzież w działaniu”).

Oferta sponsorska 1.0 Informacje o organizatorach Europejskie Forum Studentów AEGEE-Gdańsk jest jednym z kilkunastu działających w Polsce oddziałów lokalnych AEGEE-Europe, które jest wspierane przez Komisję Europejską, posiada status doradcy Rady Europy i ONZ, jest członkiem Europejskiego Forum Młodzieży; współpracuje również z UNESCO i OBWE. Działalność AEGEE opiera się na koncepcji "studenci dla studentów". Co roku członkowie naszej organizacji mają okazję wyjechać na międzynarodowe szkolenia lub konferencje, wziąć udział w spotkaniach, warsztatach lub innych projektach, realizowanych przez oddziały AEGEE w całej Europie. Podobne wydarzenia organizujemy także na miejscu, w Trójmieście. Nasze przedsięwzięcia mają charakter międzynarodowy lub lokalny. Ostatnio zrealizowanymi projektami były: Europejski Dzień Języków, dwie edycje Akademickiego Forum Pracy- Business Works, Dialogalia, Summer University – Free Spirits in 3city.

Oferta sponsorska 3.0 INTEGRA 2010 3.1 O projekcie „Integra – podchody miejskie 2010” Gra miejska polega na odkrywaniu miasta. Poznawaniu go z innej, nieznanej dotąd perspektywy. To zabawa, dzięki której można zobaczyć jak interesująca jest przestrzeń miejska. Miasto to nasze naturalne środowisko. Przestrzeń, po której poruszamy się codziennie. Miejska dżungla. Świat pełen chodników, ulic i budynków (Artur Kępa, Kolektyw Partizant) Uczestnicy poznają ciekawe zakątki przestrzeni miejskiej, historię miasta, postaci z nim związanych, architekturę . Ulice miasta staja się planszą gry, a zespoły uczestniczą w rozwiązywaniu zagadek "wchodząc" w przeszłość swojego miasta. Zabawa opiera się na scenariuszu związanym  fabułą z prawdziwą historią miasta/uczelni, jego zabytkami, postaciami historycznymi, które czekają na uczestników w różnych punktach miasta.

Oferta sponsorska 3.2 Program imprezy Termin: 23 październik start: godzina 11.00 Wstępne założenia programowe INTEGRA 2010: CZĘŚĆ I : Gra miejska, mająca na celu zapoznanie studentów z umiejscowieniem uczelni na mapie miasta, a także zapoznanie z dostępną komunikacją miejską. Zadania będą dotyczyły pozyskania informacji o ciekawych miejscach wpisanych w przestrzeń miejską i otoczenie uczelni, oraz rozwiązywanie grupowych zadań zręcznościowych. Czas przewidziany dla uczestników to 4 – 5 godzin. CZĘŚĆ II: Koncert dwóch młodych zespołów sceny trójmiejskiej. Podczas koncertu nastąpi również rozdanie nagród dla uczestników, a także podsumowanie wydarzenia.

Oferta sponsorska 3.3 Uczestnicy projektu: Projekt kierujemy do studentów, szczególnie pierwszego roku studiów z następujących uczelni: Akademia Sztuk Pięknych, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu, Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Gdański. Przewidywana min. ilość uczestników : 100 3.4 Cele projektu: tworzenia inicjatyw lokalnych wzmocnienie więzi społecznych integracja studentów trójmiejskich szkół wyższych wzmocnienie identyfikacji studentów z własną uczelnią zwiększenie świadomości i wiedzy historycznej o Gdańsku aktywizacja potencjału lokalnej społeczności

Oferta sponsorska 4.0 Dlaczego warto nas wesprzeć ? umieszczenie logo na nośnikach promujących imprezę (plakaty, bannery, ulotki, bilety) promocja gadżetów NASZYCH partnerów w postaci nagród dla uczestników INTEGRA 2010 umieszczenie logo (banner) oraz informacji o sponsorze na stronie internetowej Coolturofonu/ AEGEE oraz na materiałach prasowych. przeznaczenie puli biletów dla pracowników Partnera/Sponsora na imprezy towarzyszące INTEGRA 2010 dystrybucja materiałów reklamowych Sponsora wśród studentów Trójmiasta promocja Sponsora i marki w mediach regionalnych oraz innych środkach masowego przekazu przy promocji projektu możliwość działań eventowych organizowanych specjalnie dla Sponsora/Partnera

Oferta sponsorska 4.0 Dlaczego warto nas wesprzeć ? prawo do wykorzystania wizerunku Coolturofonu/AEGEE w celach marketingowych/kampaniach reklamowych certyfikat pamiątkowy potwierdzający status firmy/instytucji wspierającej inicjatywę projektu INTEGRA 2010 umieszczenie logo oraz informacji o Sponsorze na grupie na portalu społecznościowym Facebook wystosowanie pisemnego podziękowania za wsparcie projektu budowanie pozytywnych relacji ze społecznością studencką aktywne uczestnictwo w życiu społecznym mieszkańców/studentów w ich lokalnym otoczeniu budowanie pozytywnego wizerunku marki/instytucji wśród grup docelowych (biznes odpowiedzialny społecznie) promocja marki/produktów/instytucji wśród grupy docelowej

Oferta sponsorska Pakiet „Błękitny” 4.0 Proponowane pakiety Korzyści: Jednorazowa wartość pakietu – od 3500 tysiąca złotych Korzyści: 1. umieszczenie logo Sponsora Błękitnego na materiałach drukowanych stowarzyszeń Coolturafon i Europejskie Forum Studentów AEGEE Gdańsk: biletach wstępu, zaproszeniach, plakatach, ulotkach, programach eventowych. 2. umieszczenie logo Sponsora Błękitnego w punktach stałych w tracie imprezy „INTEGRA 2010”, a także na materiałach prasowych 3. przeznaczenie puli biletów dla pracowników Sponsora Błękitnego na imprezy towarzyszące INTEGRA 2010 4. możliwość dalszej współpracy w ramach działań eventowych organizowanych specjalnie dla Sponsora Błękitnego 5. baner reklamowy Sponsora Błękitnego na oficjalnej stronie stowarzyszeń www.coolturofon.pl i http://www.aegee.gdansk.pl/ 6. prawo do wykorzystywania wizerunku Stowarzyszeń Coolturofonu/AEGEE w celach marketingowych/kampaniach reklamowych Sponsora Błękitnego 7. certyfikat pamiątkowy potwierdzający status osoby wspierającej inicjatywę działalności Stowarzyszenia Animacji Kultury Coolturofon oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk 8. naklejka z logo Stowarzyszenia Stowarzyszenia Animaci Kultury Coolturofon oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk

Oferta sponsorska Pakiet „Niebieski” 4.0 Proponowane pakiety Jednorazowa wartość pakietu – od 1500 złotych Korzyści: 1. umieszczenie logo Sponsora Niebieskiego na materiałach drukowanych stowarzyszeń Coolturafon i Europejskie Forum Studentów AEGEE Gdańsk : biletach wstępu, plakatach, ulotkach, programach eventowych 2. umieszczenie logo Sponsora Niebieskiego w punktach stałych w tracie imprezy „INTEGRA 2010”, a także na materiałach prasowych 3. przeznaczenie puli biletów dla pracowników Sponsora Błękitnego na imprezy towarzyszące INTEGRA 2010 4. baner reklamowy Sponsora Błękitnego na oficjalnej stronie stowarzyszeń www.coolturofon.pl i http://www.aegee.gdansk.pl/ 5. prawo do wykorzystywania wizerunku Stowarzyszeń Coolturofonu/AEGEE w celach marketingowych/kampaniach reklamowych Sponsora Błękitnego 6. certyfikat pamiątkowy potwierdzający status osoby wspierającej inicjatywę działalności Stowarzyszenia Animacji Kultury Coolturofon oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk 7. naklejka z logo Stowarzyszenia Animaci Kultury Coolturofon oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk

Oferta sponsorska Pakiet „Biały” 4.0 Proponowane pakiety Jednorazowa wartość pakietu – od 500 złotych Korzyści: 1. umieszczenie logo Sponsora Niebieskiego na materiałach drukowanych stowarzyszeń Coolturafon i Europejskie Forum Studentów AEGEE Gdańsk : plakatach, ulotkach. baner reklamowy Sponsora Błękitnego na oficjalnej stronie stowarzyszeń www.coolturofon.pl i http://www.aegee.gdansk.pl/ przeznaczenie puli biletów dla pracowników Sponsora Błękitnego na imprezy towarzyszące INTEGRA 2010 4. certyfikat pamiątkowy potwierdzający status osoby wspierającej inicjatywę działalności Stowarzyszenia Animacji Kultury Coolturofon oraz Europejskie Forum Studentów AEGEE Gdańsk 5. naklejka z logo Stowarzyszenia Animaci Kultury Coolturofon I Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk

Oferta sponsorska 4.0 Proponowane pakiety Pakiet „Człowiek Kultury” Pakiet przeznaczony dla osób fizycznych, którzy chcieliby wesprzeć naszą akcję i tym samym przyczynić się do wspólnego tworzenia kultury. W tym pakiecie liczy się każda pomoc zarówno w postaci gotówki, jak i ekwiwalentu (obraz, bilet, rzeżba). Liczymy także na wparcie merytoryczne i mentalne motywujące nas do dalszego działania. Korzyści: 1. świadomość przyczynienia się do rozwoju szeroko pojętej 2. certyfikat pamiątkowy potwierdzający status osoby wspierającej inicjatywę działalności Stowarzyszenia Animacji Kultury Coolturofon oraz Europejskie Forum Studentów AEGEE Gdańsk 3. naklejka z logo Stowarzyszenia Coolturofon oraz Europejskiego Forum Studentów AEGEE Gdańsk Warunki współpracy podlegają negocjacjom. Jesteśmy otwarci na propozycje i sugestie z Państwa strony.

Oferta sponsorska d.tamkun@coolturofon.pl tel. 0 516 036 126 7.0 Kontakt Kontakt: Daniel Tamkun d.tamkun@coolturofon.pl tel. 0 516 036 126 Serdecznie zapraszamy do wsparcia naszej inicjatywy. Nr. Konta : Budujmy pozytywny wizerunek miejsca, w którym żyjemy. Wzmacniajmy więzi społeczne . Twórzmy wspólnie nowe inicjatywy .