Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & .
Advertisements

Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Skuteczne zachowania na rynku pracy
SYTUACJA NA RYNKU PRACY W POLSCE
III i IV kwartał 2013 KONFERENCJA RADY PARTNERÓW CZT AERONET i PANELE EKSPERTÓW PROJEKTU 9 – 10 Grudnia 2013 r. Nowoczesne technologie materiałowe stosowane.
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
Robert Grabeł Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Oś 4 Leader EWALUACJA LGD Rzeszów, 21 maja 2013 r.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
opis projektu jednym zdaniem
Szkolenia, Coaching, PR.
Sporządzanie biznesplanu
Innowacje pedagogiczne
Przedstawienie nowego produktu
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Postęp prac w zakresie ewaluacji ex-ante Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata Departament Zarządzania Funduszami i.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Oferta kursowa CSOPBMR w SZ RP dla kadr KSWSiA na rok 2015
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) Wprowadzenie.
ZGŁOSZENIE DO KONKURSU. Ogólnopolski Program Zwalczania Grypy 2014 Konkurs „Placówka Medyczna – Partner OPZG” DANE PLACÓWKI: Nazwa: Imię i nazwisko osoby.
1 Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Zarządzanie projektami EFS Projekty, które przeszły wszystkie trzy etapy wyboru przedstawiane są komisji regionalnej do akceptacji Po otrzymaniu akceptacji.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Logical Framework Approach Metoda Macierzy Logicznej
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
Wskaźniki – raportowanie, monitorowanie Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Departament Ochrony Klimatu Warszawa, 12 października 2015.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
[Nazwa przedsięwzięcia] [Imię i nazwisko os. prezentującej/os. prezentujących] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa]
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Ewaluator Podsumowanie. 2 Ewaluator  Prezentacja projektów - wymiana informacji o projektach uczestników  Przypomnienie schematu – EWA / WKB / BP 
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Kluczowe aspekty realizacji projektów PPP Listopad 2011.
Generator wniosków o dofinansowanie LSI MAKS2 Elbląg,
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Wytyczne przygotowanie prezentacji
Łukasz Ziarko Zmiany w procedurze zlecania usług kolejowego transportu pasażerskiego w świetle nowelizacji rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Łódź, 26.
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
Ogólne zasady prezentacji
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Tytuł Autor(ka) Wydział/Jednostka … UW
Załączniki do wniosku o płatność
Okres realizacji grantu Kierownik Grantu Dofinansowanie w wysokości ……
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Logo afiliacji Autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja Autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) INFORMACJE.
Zgłoszenie do konkursu
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) Wprowadzenie.
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 36pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 25pkt) Wprowadzenie.
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zgłoszenie do konkursu
Tytuł projektu Dane kontaktowe zgłaszającego Proszę wstawić zdjęcie
Zapis prezentacji:

Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)

Ogólne zasady zgłaszania prac Opis pracy powinien być zwięzły Po zgłoszeniu pracy (i po terminie zgłoszeń) zgłaszający ma prawo do konsultacji z przedstawicielami w jury w celu przekazania dodatkowych wyjaśnień dotyczących zgłoszonego projektu. WYMÓG KONIECZNY: AKCEPTACJA ZGŁOSZENIA PRZEZ KLIENTA!

Opis zgłoszenia Czas trwania projektu (według regulaminu zakres czasowy projektu powinien być zawarty pomiędzy r. do r.)‏: Cel projektu: (tu proszę wymienić cele stawiane przez klienta)

Opis zgłoszenia/projektu, charakterystyka produktu/usługi klienta: Czcionka minimum 14 pkt Maksymalnie dwa slajdy Przedstawienie: charakterystyki produktu/usługi oferowanego przez klienta i rynku, z którym jest związany (np. bardzo droga i niszowa książka, dotarcie bezpośrednie niemożliwe i za drogie, duża konkurencja)‏ grupy docelowej uzasadnienia, dlaczego wybrano telemarketing

Realizacja projektu Opis realizacji: Czcionka minimum 14 pkt Maksymalnie trzy slajdy Przedstawienie opisu realizacji projektu od strony wykonawcy: zastosowane narzędzia, innowacyjność, etapy realizacji, bariery, pokonywanie problemów, rozwiązania techniczne i proceduralne – opis wykorzystania.

Efekty projektu Opis realizacji w punktach: Czcionka minimum 14 pkt, Maksymalnie trzy slajdy, Uwaga - jeden ze slajdów to obroną zgłoszenia – uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty – lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.

Największą wartość mają wyniki w formie liczbowej - przedstawione wskaźniki efektywności - KPI (Key Performance Indicators) osiągnięte w stosunku do założeń Przy podawaniu wartości Response Rate koniecznie należy zaznaczyć, czy wskaźnik ten liczony jest do całej bazy danych, czy do poprawnych rekordów. Jeśli klient nie zgadza się na podanie wyników w formie liczbowej, to można je przedstawić procentowo Ewentualnie można opisać, dlaczego ten projekt był efektywny (klucz do sukcesu). Efekty projektu cd. - możliwości przedstawienia wyników