KS-OmniPharm – szkolenie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

Zakupy w E-Szop krok po kroku:
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
Interaktywna prezentacja użytkowa
Czym jest HotSpot w Hotelu ?
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Centrum Piękności Oriflame
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Logowanie do ZIP Po uzyskaniu dostępu do systemu ZIP świadczeniobiorca może wyświetlić główną stronę systemu w przeglądarce internetowej, a następnie wybrać.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Zmiany w serwisie e-drewno
KS-OMNIPHARM.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
zarządzanie sieciami aptek
Tworzenie i usuwanie kartotek centralnych
Podstawowa konfiguracja
ZINTEGROWANY INFORMATOR PACJENTA
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Uruchamiamy moduł APW44 - Komunikacja
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
KS-FARMANET © KAMSOFT
Usługi BDO - odpowiedź na realne potrzeby rynku
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Wady i zalety pracy w chmurze
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Jak zgłosić do programu
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

KS-OmniPharm – szkolenie 27.11.2014

Agenda Ogólnie o rozwiązaniu. Jak rozpocząć pracę ? Kategoryzacja produktów – grupy statyczne i hierarchiczne Strategie cenowe Sugestie sprzedaży Sprzedaż wiązana Strategie marżowe Blokady zamawiania Zarządzanie towarami Manager sieci aptek Warunki handlowe

KS-OmniPharm – ogólnie o rozwiązaniu Rozwiązanie wspomagające zarządzanie siecią aptek Wsparcie w realizacji procesów biznesowych: Zarządzanie polityką cenową (organizowanie promocji, sugestie sprzedażowe, sprzedaż wiązana, wycena towarów) Negocjacje z dostawcami Zarządzanie zamówieniami i dostawami Zarządzanie przesunięciami towarów między aptekami Zarządzanie siecią punktów sprzedaży, akwizycja nowych aptek Zarządzanie personelem Zarządzanie rozliczeniem refundacji Sprzedaż towarów Organizacja centralnej kartoteki towarowej i innych centralnych słowników Zarządzanie ochroną danych osobowych Zarządzanie finansami Wsparcie analityczne w oparciu o Business Intelligence, wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych w trakcie realizacji procesów.

Model dystrybucji usług KAMSOFT Dostawca usług KS-OmniPharm Zarządzający siecią aptek Apteka KS-BLOZ Kontrola dostępu do rozwiązania Usługi KS-OmniPharm Aplikacja dostępowa Usługa aktualizacji KS-AOW Przeglądarka internetowa KS-OmniPharm został stworzony jako rozwiązanie rozproszone, które może być hostowane przez dowolny podmiot, hostowane są usługi Zalety hostingu rozwiązania przez usługodawcę: użytkownik nie troszczy się o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej, usługi są dostępne na żądanie, bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa danych przetwarzanych w ramach świadczonych usług, użytkownik nie troszczy się o aktualizację rozwiązania, zawsze jest dostępna najnowsza wersja, prace serwisowe prowadzone są w czasie nie zakłócającym pracę, bardzo łatwo i praktycznie bez kosztowo można przystąpić do testowania rozwiązania, bardzo małe ryzyko inwestycyjne, możliwość współpracy czasowej, niskie koszty związane z korzystaniem z usług Architektura rozwiązania Aplikacja webowa (KS-OmniPharm) Serwer usług (część kanału komunikacyjnego po stronie centralnej) Aplikacja dostępowa (część kanału komunikacyjnego po stronie apteki) Aplikacja sprzedażowa (KS-AOW)

Co zrobić aby rozpocząć pracę w KS-OmniPharm? Właściwie niewiele: zapewnić dostęp do Internetu, jednokrotne odwiedzić apteki celem instalacji narzędzia komunikacyjnego mieć chęci, chęci i jeszcze raz chęci Ale po kolei w kilku prostych krokach: Krok 1 – uruchomić przeglądarkę (preferowany IE w wersji co najmniej 8.0), wejść na stronę https://www.ks-omnipharm.pl/ - użytkownik może być poproszony o instalację dodatku Silverlight co należy wykonać, Krok 2 – dokonać rejestracji z wykorzystaniem przygotowanego formularza rejestracyjnego Krok 3 – przeczytać i zaakceptować udostępniony regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Krok 4 – oczekiwać na wiadomość e-mail, w której zostanie przesłany certyfikat wymagane hasła i inne informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy Krok 5 – zainstalować w każdej z aptek aplikację umożliwiającą komunikację KS-OmniPharm z systemem KS-AOW Krok 6 – można pracować 

Co zrobić po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji ? Wiadomość potwierdzenia zawierać będzie: nazwę użytkownika, hasło logowania, hasło dla klucza prywatnego, certyfikat (w załączniku), który należy zaimportować w przeglądarce: W przeglądarce wybieramy „Opcje internetowe” > zakładka „Zawartość’” > „Certyfikaty” Importujemy certyfikat w zakładce „Osobisty” Wpisujemy hasło dla klucza prywatnego Po właściwym przejściu instalacji certyfikatu, pojawi się komunikat, ze import został poprawnie zakończony

Motyw przewodni szkolenia PRZEZIĘBIENIE LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2014

Kategoryzacja produktów – zarządzanie grupami towarowymi Kategoryzacja produktów, zarządzanie kategoryzacją produktów, monitorowanie zmian na rynku, monitorowanie reklam produktów w mediach, współpraca z dostawcami. Ważna jest wizualizacja aptek. Organizowanie grup towarowych i ich wykorzystywanie w procesach biznesowych. Grupy statyczne i grupy hierarchiczne w KS-OmniPharm. Przykład: Kategoryzacja „Przeziębienie listopad-grudzień 2014”

Strategie cenowe – zarządzanie ceną w trakcie sprzedaży Monitorowanie zmian na rynku, monitorowanie reklam produktów w mediach, współpraca z dostawcami, monitorowanie konkurencji, przygotowywanie ofert atrakcyjnych cenowo dla pacjenta. Organizowanie strategii cenowych i wpływanie na ceny w momencie ich sprzedaży. Przykład: Strategia z cennikiem „Przeziębienie listopad-grudzień 2014” Strategia cenowa na grupę towarową „10% rabatu na olejek do inhalacji”

Sugestie sprzedaży – promowanie określonych produktów w aptekach Kategoryzacja produktów, zarządzanie kategoryzacją produktów. Ustalenie liderów w każdej z kategorii zgodnie z zasadą category management, nie jednego ale też nie za wielu. Pacjent powinien mieć możliwość wyboru. Farmaceuta za pierwszym stołem realizuje sugestie sprzedaży skutecznie dostarczając pacjentowi odpowiednią ofertę. Analiza realizacji sugestii sprzedaży przez apteki i farmaceutów. Na podstawie tej analizy można budować politykę motywacyjną. Przykład: Przychodzi pacjent po lek na zatoki – proponujemy produkty wytypowane na liderów

Sprzedaż wiązana – terapia komplementarna Analiza przypadków chorobowych, dla których warto stosować terapie komplementarne. Dobór suplementacji. Ustalenie zasad polecania sprzedaży dodatkowych produktów jako tych, które wspomagają leczenie podstawowe. Farmaceuta za pierwszym stołem może zaproponować pacjentowi, jako jego doradca, skorzystanie z dodatkowej suplementacji, wspomagającej proces leczenia. Analiza realizacji sprzedaży komplementarnej przez apteki i farmaceutów. Na podstawie tej analizy można budować politykę motywacyjną. Przykład: Przychodzi pacjent po lek na zatoki – proponujemy produkty wytypowane na liderów – dodatkowo proponujemy uzupełnienie sprzedaży

Sprzedaż wiązana - atrakcyjna oferta dla pacjenta Sprzedaż wiązana, czyli określenie promocyjnych cen w zależności od tego, jaki koszyk produktów zakupi pacjent. Ustalenie zasad udzielania rabatów dla pacjenta w zależności od zakupionych produktów. Farmaceuta za pierwszym stołem może zaproponować pacjentowi dodatkowy produkt w atrakcyjnej cenie. Analiza realizacji sprzedaży wiązanych przez apteki i farmaceutów. Na podstawie tej analizy można budować politykę motywacyjną. Przykład: Przychodzi pacjent po lek na zatoki – proponujemy produkty wytypowane na liderów – dodatkowo proponujemy uzupełnienie sprzedaży – proponujemy produkt w atrakcyjnej cenie

Jak centralnie zarządzać polityką marżową? Badanie otoczenia biznesowego, badanie konkurencyjności cenowej, pozyskiwanie najkorzystniejszych ofert zakupu towarów Ustalenie najlepszej polityki marżowej dla całej sieci aptek lub wybranych punktów sprzedaży. Centralne zarządzanie przecenami towarów. Cena detaliczna w trakcie procesu przyjęcia towaru na magazyn wyliczana zostaje w aptece automatycznie na podstawie przyjętej polityki marżowej. Analiza zysków i marż, analizy porównawcze rentowności Przykład: Przychodzi pacjent po lek na zatoki – proponujemy produkty wytypowane na liderów – wycena produktów „liderów” przy przyjmowaniu dostawy – ujednolicanie cen wszystkich dostaw

Określanie strategii zamawiania w aptekach Wpływanie na politykę zamówień poprzez określenie, których produktów nie należy zamawiać bądź przyjmować na magazyn – definiowanie blokad. Ustalenie zasad obowiązywania blokady. Wskazanie towarów, które powinny być blokowane podczas zamawiania i przyjmowania na magazyn. Mogą być to np. towary zamawiane pakietowo czy towary słabo rotujące. Blokada może obowiązywać w ściśle zdefiniowanych ramach czasowych bądź bezterminowo. Farmaceuta w aptece nie będzie mógł zamówić czy też przyjąć towaru na stan magazynowy w zależności od określonej blokady. Przykład: Przychodzi pacjent po lek na zatoki - ograniczanie zakupu produktów z kategorii NIE ZAMAWIAĆ

Zarządzanie towarami – dlaczego zarządzanie produktem jest tak ważne ? Zarządzanie towarami jest istotne z punktu widzenia realizacji procesów biznesowych. Jaki tryb pracy z kartoteką towarów wybrać ? Jak pracować w trybie BLOZ ? Jak zorganizować kartotekę w trybie CKT ? Dbanie o powiązania, czyli podstawa poprawności działania. Współpraca KS-ZSA i KS-OmniPharm. Zmiany urzędowe

Manager sieci aptek – jak kontrolować działanie aptek ? Z poziomu KS-OmniPharm można kontrolować działanie aplikacji dostępowej we wszystkich aptekach w sieci: stan aplikacji dostępowej: błędny - poprawny - wersja bazy danych KS-AOW, wersja aplikacji dostępowej. Manager sieci aptek daje także możliwość grupowania aptek. Zarządzanie opcjami aktualizacji i blokady edycji kart lokalnych w aptekach.

Wszystko o testowaniu KS-OmniPharm Dostawca usług umożliwia klientowi ich przetestowanie według następujących zasad: przewiduje się możliwość korzystania z wersji demo systemu w pełnej jego funkcjonalności przez okres 1 miesiąca, po zakończeniu okresu testowego lub w trakcie jego trwania można dokonać zakupu usług bez straty konfiguracji i zgromadzonych danych przez pierwsze 3 miesiące od daty wprowadzenia każdej z usług na rynek możliwe jest jej testowanie, w ramach ceny usługi podstawowej. Nie należy przez to rozumieć, że zasada obowiązuje przez pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu u konkretnego klienta, ale od dnia opublikowania rozwiązania na rynku,

Oferta handlowa KS-OmniPharm Aktualny cennik dla klientów dostępny jest pod adresem http://www.kamsoft.pl/prod/omnipharm/cennik.htm Lp. Usługa Cena katalogowa 1.1 Usługa "Podstawowa" dla nieposiadających aktualnej subskrypcji na licencję KS-ZSA 157,50 zł 1.2 Usługa "Podstawowa" dla posiadających aktualną subskrypcję na licencję KS-ZSA lub korzystających z Usługi co najmniej 1 rok 31,50 zł 2. Usługa "Strategie Cenowe" 16,67 zł 3. Usługa "Sugestie Sprzedaży" 10,00 zł 4. Usługa "Strategie Marżowe" 5. Usługa "Sprzedaż Wiązana" 6. Usługa "Strategie Zamawiania" 6,20 zł 7. Usługa "Hostingowa" 41,67 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej 1.1) 258,71 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej 1.2) 132,71 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej 1.1) 3104,52 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej 1.2) 1592,52 zł Podane ceny są cenami netto i dotyczą opłat miesięcznych na jedną aptekę.

Kontakt pomoc@ks-omnipharm.pl Tel.: 32 209 07 05 wew.16

Dziękuję za uwagę