Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Prezentuje się Grupa A-8 języka angielskiego
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
Hej, nazywam się Sylwia Maciejewska i chodzę do klasy 3A. Myślę, że kojarzycie mnie ze szkolnych korytarzy i rozmaitej działalności w samorządzie.
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
Witam Państwa!.
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Raport końcowy z ewaluacji wewnętrznej
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Szkoła Podstawowa nr 149 z klasami integracyjnymi im
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
Tematyka prac magisterskich
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
“Szkoła w procentach”.
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Zbiór dobrych manier i reguł obowiązujących w naszej szkole
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
ŚNIADANIE DAJE MOC 8 listopada 2011r. Uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Baryczy przyłączyli się do akcji „Śniadanie daje moc” Uczniowie.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Świlczy
Ankieta o lekcji matematyki RK. Klasy 6 28 osób wypełniło ankietę, niektórzy nie chcieli.
SPECJALNY OŚRODEK WYCHOWAWCZY ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Szkoła Podstawowa nr 139 im. Wojska Polskiego ul. Giewont Łódź Tel. (42)
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2015/2016, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Zespół Szkół w Piaskach.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Zapis prezentacji:

Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.

Ankietowani 67 osób: absolwenci z rocznika 2013 r. 35 – dziewcząt 32 – chłopców

Czy dzięki solidnemu wykształceniu uzyskanemu w szkole podstawowej jesteś dobrze przygotowany do podjęcia nauki w gimnazjum?

Absolwenci otrzymali:

Przedmioty, z których uczniowie byli najlepiej przygotowani:

Dobre przygotowanie wynika z:

Najsłabiej byłem przygotowany:

Słabe przygotowanie wynikało z:

Czas spędzony w szkole podstawowej był przyjemny i dobrze będę wspominać panującą w niej atmosferę:

Uczniowie miło wspominają czas w naszej szkole ponieważ: - byli mili, sympatyczni, fajni nauczyciele (14) - fajni nauczyciele i uczniowie (10) - miła, przyjemna atmosfera (9) - dużo miłych, wspaniałych ludzi i nowych znajomości(7) - dużo kolegów (7) - wyrozumiali nauczyciele (3) - przeżyłam/em tam wspaniałe chwile z moją klasą (3) - mogłam liczyć na innych kolegów, koleżanki ale i też na nauczycieli (2)

Uczniowie miło wspominają czas w naszej szkole ponieważ: - miło się było tam uczyć (2) - skoro ludzie fajni i nauczyciele też, to chodzenie do szkoły było przyjemnością - było dużo wycieczek i chętnie bym do niej wróciła - dobry rygor - lubiłam się uczyć - niebyło za dużo nacisku - nauczyciele, którzy potrafili przekazać wiedzą

Mocne strony szkoły:

Proponowane zmiany w funkcjonowaniu szkoły: Uczniowie zaproponowali: - sklepik (5) - automat z jedzeniem - więcej kółek zainteresowań i zajęć pozalekcyjnych (np. zajęcia taneczne) (4) - więcej wycieczek (2) - aby uczniowie odnosili się w sposób kulturalny - ciekawsze lekcje - mniejsza ilość nauki i prac domowych - surowiej karać uczniów - większe wymagania

Proponowane zmiany w funkcjonowaniu szkoły: Uczniowie zaproponowali: - większa władza uczniów nad uroczystościami, dyskotekami - zaangażowanie podczas występów większej ilości osób - zamiast uwag pozytywny i negatywnych punkty dodatnie i ujemne - powiększyć salę gimnastyczną - siatki na bramkach - więcej zawodów

Uczniowie mieli następujące zastrzeżenia : - za dużo lekcji - brak szafek - nie można było przemieszczać się na inne hole, nakaz przebywania w jednym miejscu na korytarzu - zbyt małe wymagania niektórych nauczycieli - duży hałas na przerwach (2) - brak możliwości używania telefonów komórkowych na przerwie - nie uznawanie przez niektórych nauczycieli „szczęśliwych numerków” - brak umiejętności przekazania wiedzy ze strony niektórych nauczycieli - niektórzy nauczyciele zbyt mało motywują uczniów - za dużo prac domowych 17 osób uważa, iż nie potrzeba zmian (szkoła nie ma słabych stron).

Czy odnosisz sukcesy w gimnazjum?

WNIOSKI: Ankietowani w 91% uważają, iż szkoła zapewnia solidne przygotowanie do nauki w gimnazjum. Uczniowie wysoki stopień przygotowania wiążą przede wszystkim z własnymi zainteresowaniami oraz z wysokimi wymagania nauczycieli. Słabe przygotowanie wynika głównie z niechęci do przedmiotu, w nieco mniejszej części z niechęci do nauczyciela i niechęci do nauki. 87% absolwentów miło wspomina pobyt w naszej szkole, a ocena solidnego przygotowania w wysokim stopniu koreluje z miłymi wspomnieniami. Wielu uczniów docenia nauczycieli, którzy umieją przekazać wiedzę, potrafią zmotywować do nauki oraz są wyrozumiali.