MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW DOTYCZĄCEJ SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych I. NAUKĘ JĘZYKÓW OBCYCH: A - PLANUJĘ I UDAJE MI SIĘ TO ZREALIZOWAĆ B - PLANUJĘ, ALE NIE ZAWSZE UDA MI SIĘ TO ZREALIZOWAĆ C – ODKŁADAM NA OSTANIĄ CHWILE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych II. WOLISZ UCZYĆ SIĘ?: A – W GRUPIE B – Z KOLEŻANKĄ / KOLEGĄ C – SAMODZIELNIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych III. ILE CZASU POŚWIĘCASZ NA NAUKĘ JĘZYKÓW OBCYCH POZA LEKCJAMI W CIĄGU TYGODNIA? A – DO 1 GODZINY B – DO 2 GODZIN C – POWYŻEJ 2 GODZIN Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych IV. CZY UCZYSZ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH CODZIENNIE?: A – TAK B – NIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych V. W JAKI SPOSÓB NAJCZĘŚCIEJ UCZYSZ SIĘ JĘZYKÓW?: A – POPRZEZ SŁUCHANIE MUZYKI LUB RADIA B – POPRZEZ GRY KOMPUTEROWE C – POPRZEZ OGLĄDZANIE FILMÓW, TELEWIZJI D – POPRZEZ POBYT ZA GRANICĄ E – POPRZEZ INTERNET F – POPRZEZ CZYTANIE KSIĄZKI G – POPRZEZ NAUKĘ W SZKOLE H – ROZWIĄZYWANIEZADAŃ LEKSYKALNYCH I GRAMATYCZNYCH I – UDZIAŁ W ZAJĘCIACH DODATKOWYCH Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych VI. CO SPRAWIA CI NAJWIĘKSZE TRUDNOŚCI W OPANOWANIU JĘZYKA OBCEGO? : A – SŁOWNICTWO B – GRAMATYKA C – WYPOWIEDZI USTNE D – CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM E – SŁUCHANIE ZE ZROZUMIENIEM F – WYPOWIEDZI PISEMNE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych VII. UCZĘ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH, PONIEWAŻ: CHCE WYJECHAĆ Z KRAJU – 18% CHCE PODRÓŻOWAĆ – 8% LUBIĘ – 27% MUSZĘ – 5% PRZYDA MI SIĘ TO W ŻYCIU – 45% CHCE SIĘ POROZUMIEWAĆ SIĘ Z OBCOKRAJOWCAMI – 12% INNE – 8% Międzynarodowy Dzień Języków Obcych
Międzynarodowy Dzień Języków Obcych DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W ANKIECIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych