MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
uczyć się języka angielskiego
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
(na podstawie badań ankietowych)
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Europejski Dzień Języków Obcych
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz. de.chat.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Opracował: Wiktor Mikłasz. Spis Treści CodziennośćPracaInformatykaWakacje.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
MOŻLIWOŚCI SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU W INTERNECIE PRZEZ OSOBY DOROSŁE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
ANKIETA.
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
ROK SZKOLNY 2014/2015. Nr for my FormaOsoba prowadzącaLiczba godzin Cena 250Matura Analiza i interpretacja tekstów kultury I. Rostankowska1080 zł.
Analiza wyników ankiety o hałasie.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
WYNIKI ANKIET I TESTÓW WYNIKI ANKIET I TESTÓW KLAUDIA KRZYŻAŃSKA, KL.IIIF GIMNAZJUM NR14 BYTOM.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Edukacja - dzieci Biblioteka uczestniczy w projekcie „FunEnglish w bibliotece” – bezpłatnie udostępnia komputerowy kurs angielskiego dla dzieci FunEnglish.pl.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
MOJE HOBBY.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Klasa dwujęzyczna Gimnazjum im. Jana Pawła II z oddziałami dwujęzycznymi w Gliniance.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Czas wolny dawniej a dziś.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Debata szkolna Zestawienie Odpowiedzi na pytania udzielone przez uczniów klas I-VI (SP7 Głogów)
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
CLIL… !? A co to? Content and Language Integrated Learning (CLIL) to zintegrowane nauczanie języka obcego i przedmiotów. Jest to nowoczesna metoda nauczania,
Języki obce.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Lubię czytać!.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Not as difficult as it seems, czyli jak uczyć się języka angielskiego.
Jak uczymy się niemieckiego
OFERTA EDUKACYJNA. OFERTA EDUKACYJNA Przedmiot rozszerzony od klasy I Klasa I A Przedmiot rozszerzony od klasy I MATEMATYKA OD KLASY II WYBIERZESZ.
I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Chrzanowie
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Zapis prezentacji:

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZNIÓW DOTYCZĄCEJ SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych I. NAUKĘ JĘZYKÓW OBCYCH: A - PLANUJĘ I UDAJE MI SIĘ TO ZREALIZOWAĆ B - PLANUJĘ, ALE NIE ZAWSZE UDA MI SIĘ TO ZREALIZOWAĆ C – ODKŁADAM NA OSTANIĄ CHWILE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych II. WOLISZ UCZYĆ SIĘ?: A – W GRUPIE B – Z KOLEŻANKĄ / KOLEGĄ C – SAMODZIELNIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych III. ILE CZASU POŚWIĘCASZ NA NAUKĘ JĘZYKÓW OBCYCH POZA LEKCJAMI W CIĄGU TYGODNIA? A – DO 1 GODZINY B – DO 2 GODZIN C – POWYŻEJ 2 GODZIN Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych IV. CZY UCZYSZ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH CODZIENNIE?: A – TAK B – NIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych V. W JAKI SPOSÓB NAJCZĘŚCIEJ UCZYSZ SIĘ JĘZYKÓW?: A – POPRZEZ SŁUCHANIE MUZYKI LUB RADIA B – POPRZEZ GRY KOMPUTEROWE C – POPRZEZ OGLĄDZANIE FILMÓW, TELEWIZJI D – POPRZEZ POBYT ZA GRANICĄ E – POPRZEZ INTERNET F – POPRZEZ CZYTANIE KSIĄZKI G – POPRZEZ NAUKĘ W SZKOLE H – ROZWIĄZYWANIEZADAŃ LEKSYKALNYCH I GRAMATYCZNYCH I – UDZIAŁ W ZAJĘCIACH DODATKOWYCH Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych VI. CO SPRAWIA CI NAJWIĘKSZE TRUDNOŚCI W OPANOWANIU JĘZYKA OBCEGO? : A – SŁOWNICTWO B – GRAMATYKA C – WYPOWIEDZI USTNE D – CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM E – SŁUCHANIE ZE ZROZUMIENIEM F – WYPOWIEDZI PISEMNE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych VII. UCZĘ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH, PONIEWAŻ: CHCE WYJECHAĆ Z KRAJU – 18% CHCE PODRÓŻOWAĆ – 8% LUBIĘ – 27% MUSZĘ – 5% PRZYDA MI SIĘ TO W ŻYCIU – 45% CHCE SIĘ POROZUMIEWAĆ SIĘ Z OBCOKRAJOWCAMI – 12% INNE – 8% Międzynarodowy Dzień Języków Obcych

Międzynarodowy Dzień Języków Obcych DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W ANKIECIE Międzynarodowy Dzień Języków Obcych