HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Survival Camp 2006.
M ILENA G ĄSIOREK Grupa 1016a. T EKST MOJE WAKACJE! M oje ubiegłoroczne wakacje, były bardzo długie, ponieważ ze względu na to że zdawałam wówczas egzamin.
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
Opracowali laureaci. Nasza przygoda ze Strasburgiem rozpoczęła się w kwietniu, gdzie pod czujnym okiem pani profesor Kobielskiej poznawaliśmy historię
WYCIECZKA SZKOCJA- ANGLIA
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Dzień języka polskiego Klasa 2a. Podczas, gdy wszyscy zbierali się przed szkołą, wychowawcom zastały przydzielone koperty z poszczególnymi zadaniami.
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Projekt Wyp ł y ń na g łę bi ę - staż zagraniczny szansą na karierę zawodową
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Prezentacja Zając Martyna
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
Nie czekaj na uśmiech żeby być miłym ...
Refleksje.
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
Staż w Stafford r..
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Staż w Plymouth.
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
Projekt,,Nasza szansa- praktyki zagraniczne” Stafford, marzec 2014.
Moje praktyki odbywały się w salonie CV Hair & Beauty 57 Marchmont Street London Moim opiekunem a jednocześnie szefem salonu był Ian Broderick. Dużym.
LONDYN  Praktyka zawodowa trwała od r do r  W praktykach w Anglii uczestniczyło 15 uczniów oraz 2 opiekunów.
Wycieczka do Zakopanego
Nasze zmagania z nauką w Ochotnicy Górnej. Wszyscy z uśmiechem na twarzy przyszliśmy pod szkołę ;)
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Izabela Gacia Grupa : KrDzTo1012a Nr indeksu :
Praca zaliczeniowa z informatyki Mateusz Czekała kl. I a
Planujemy wycieczkę trzydniową
GRA MIEJSKA. Wszystko zaczęło się tutaj... Dzisiaj 10 maja 2014r. Nasza grupa SKW w składzie: Dominika, Natalia, Milena, Natalia, Jadzia (wszystkie z.
Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego Śniadania w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Radomsku klasa IIa 8 listopada 2011r. Śniadanie daje moc! Dzień Zdrowego.
Uroczyste pożegnanie Absolwentów Zespołu Szkół Technicznych im. Hipolita Cegielskiego w Śremie FINIS CORONAT OPUS.
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
Wielka Brytania Londyn.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Uczniowie przebywający na praktyce w Hiszpanii przesyłają gorące pozdrowienia dla dyrekcji, nauczycieli oraz koleżanek i kolegów z Zespołu Szkół Nr 1 W.
PROJEKT COMENIUS Wielka Brytania Dnia odbył się wylot z Katowic do Wielkiej Brytanii. Poleciało czterech uczniów i trzech opiekunów.
Bezpieczne wakacje Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Project COMENIUS - realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.
By Aneta Czapska. Tower of London  Tower of London na przestrzeni wieków pełniło wiele funkcji – było fortecą, pałacem, domem dla klejnotów koronnych.
Londyn 2015/2016.
INFORMACJE PODSTAWOWE Klasy czwarte Klasy piąte Klasy szóste
Mobilność kadry Projekt Erasmus +.
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Projekt „Od Technika do Europejczyka
Wyjazd Klasy 3 Technikum
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

ANGLIA

My jako druga grupa Druga grupa licząca 16 osób dostała szansę na wyjazd so Wielkiej Brytanii. Każdy z nas czekał z niecierpliwością kiedy wylecimy na praktyki. Pełni zapału pracowaliśmy na to oby wyjechać.

Nadszedł ten dzień… Dnia 11 maja 2014 r. wylecieliśmy do Manchesteru. Na miejscu byliśmy około godziny 13:00 czasu angielskiego. Niektórzy z nas pierwszy raz lecieli samolotem i podziwiali piękne widoki przez szybkę samolotu.

Zapamiętamy na zawsze

Mimo złej pogody, zmęczeni i tak zwiedziliśmy Manchester. Główny plac wydawał się taki duży mimo tego i tak daliśmy radę dotrwać do końca.

Po zwiedzeniu pięknego Manchesteru udaliśmy się do Stafford. Tam mieliśmy zostać rozdzieleni i zakwaterowani. Część z nas mieszkała razem z profesorkami.

Tydzień pierwszy Pierwszego dnia pogoda nas naskoczyła. Padało cały dzień. Mimo tego i tak zaczęliśmy pracę. Zapoznaliśmy się z miejscem pracy. Zostaliśmy podzieleni na dwie grupy. Dzień minął nam szybko. Nie mieliśmy nawet czasu zwiedzić miasta.

Drugiego dnia pracę zaczęliśmy już w miejscach nam przydzielonych. Przed kamienicą pracowaliśmy do końca tygodnia. Mieszkańcy zadowoleni z naszej pracy często z nami rozmawiali. Byli zaskoczeni, że z niczego można zrobić coś ładnego.

Czas na zwiedzanie Po męczącym tygodniu nadszedł czas na zwiedzanie i odpoczynek. Wyruszyliśmy do Walii tam spędziliśmy cały weekend.

Miasteczko o najdłuższej nazwie

Tydzień drugi Nowy tydzień, nowe miejsce pracy. Tym razem ogród wymagał więcej pracy i poświęcenia. Mimo trudności skończyliśmy go. Pracowaliśmy nad nim cały tydzień.

Weekend w Londynie

Wcześnie rano udaliśmy się do Londynu. Tam czekało nas dużo chodzenia i zwiedzania.

Big Ben

London Eye

Trzeci Tydzień Ostatni nasz tydzień w Wielkiej Brytanii wykorzystaliśmy jak najlepiej. Praca w ostatnim ogrodzie wymagała wiele pracy i wysiłku. Nas nic nie zaskoczy i poradziliśmy sobie nawet z tym.

Znaleźliśmy czas także na rozrywkę

Pochwały podnosiły nas na duchu. Mając tak wielką szanse nie mogliśmy jej przegapić. Te trzy tygodnie wykorzystaliśmy jak najlepiej potrafiliśmy.

Ostatni dzień Sobota była naszym ostatnim dniem pobytu w Wielkiej Brytanii. Cały dzień spędziliśmy na zakupach w Birmingham. Zadowoleni pomimo tego że po powrocie czeka nas pakowanie walizek.

Czas powrotu Spakowani czekaliśmy na wyjazd do Manchesteru. O godzinie 2:00 w nocy wyjechaliśmy na lotnisko do Manchesteru, a tam ok wylecieliśmy na lotnisko do Rzeszowa.

Wspomnień z pobytu w Wielkiej Brytanii nikt nam nie zabierze. Są one cenne i jest co wspominać. Wspólnie spędzone chwile, doznania opowiadamy do dziś swoim znajomym.