Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Szkolenie dla beneficjentów dotacji
Regionalnych Ośrodków
Rzeszów Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Wdrażanie w województwie pomorskim
zapraszamy do nowego projektu w ramach programu:
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
1 Fundacja Fundusz Inicjatyw niezależna, apolityczna organizacja pozarządowa o charakterze not for profit, propaguje kształcenie ustawiczne, postawy społeczeństwa.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
PLAN DZIAŁANIA NA ROK 2009 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Wiesława Przybysz Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Olsztyn, 4 listopada 2008.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Współpraca partnerska na rzecz integracji społecznej
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
II Posiedzenie Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Empatia empatia.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku ul. M. Curie-Skłodowskiej 8 Rynek pracy – równe szanse Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Projekt Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
EKONOMIA SPOŁECZNA W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWANIE
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Regionalny Plan Działań Informacyjnych i Promocyjnych Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) dla Województwa Małopolskiego na.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Zielona Góra, 13 listopada 2008r.
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Poddziałanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Założenia do Planów Działania Priorytetu VII PO KL na 2013 rok.
Ilona Gosk Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych Warszawa, marzec 2009 Ekonomia społeczna w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 1.
„Alpy Karpatom” 2011 – 2016 Szkolenie dla beneficjentów dotacji Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu.
Edukacja Ekologiczna.  konferencja dla nauczycieli Ekologia w nowoczesnej szkole  ekologiczny konkurs literacki na felieton Na ratunek naszej planecie,
Gimnazjum nr 1 im Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej.
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Główne założenia konkursu w ramach Działania Podmioty Ekonomii Społecznej Konkurs numer: RPPM IZ /16 Regionalny Program Operacyjny.
Spotkanie informacyjne dotyczące realizacji projektów w ramach Poddziałania Podmioty Ekonomii Społecznej OP 6 Integracja RPO WP Koordynacja.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Oznaczanie i promocja projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata Regionalny Program.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Materiał opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego.
MÓJ ZAWÓD.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
CYKL KAMPANII INFORMUJĄCO-EDUKACYJNEJ W TVP 3
Zapis prezentacji:

Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII SPOŁECZNEJ. Realizacja celu głównego możliwa będzie poprzez: - wzrost rozpoznawalności pojęcia ES wśród mieszkańców; - wzrost świadomości zasad ES i korzyści wynikających z zastosowania jej instrumentów; - wzrost wśród osób zagrożonych wykluczeniem świadomości możliwości podjęcia zatrudnienia/samozatrudnienia w sektorze ES; - wzrost świadomości grupy potencjalnych odbiorców towarów i usług podmiotów ES

Projekt w liczbach – działania główne KAMPANIA PRASOWA: –12 publikacji kolejnych (12) płatnych ogłoszeń prasowych w 12 tytułach łącznie 144 ogłoszenia KAMPANIA TV: –20 emisji każdego z 6 spotów w TV łącznie 120 emisji spotów TV KAMPANIA RADIOWA: emisji każdego z 6 spotów radiowych łącznie 600 emisji spotów radiowych –1 emisja każdej z 12 audycji radiowych łącznie 12 emisji audycji radiowych KAMPANIA ULOTKOWO - PLAKATOWA –dystrybucja ulotek i 9000 plakatów

Opis działań głównych KAMPANIA PRASOWA: Pierwszym z kanałów dostępu do odbiorców projektu będą gazety o zasięgu regionalnym i lokalnym (ze wskazaniem na gazety o zasięgu powiatowym i ponadpowiatowym) Zakłada opracowanie cyklu 12 zróżnicowanych ogłoszeń (mogą zawierać komponenty graficzne i tekstowe, rozbudowywane w zależności od realizowanego etapu kampanii) i comiesięczne zamieszczanie ich w jednej z gazet regionalnych (o zasięgu woj.- np. „Dziennik Łódzki”) oraz mediach o zasięgu lokalnym – każde z ogłoszeń opublikowane będzie w 12 tytułach prasowych

Opis działań głównych KAMPANIA TV: Zaplanowano realizację kampanii TV w TVP3 – emisję spotów reklamowych, promujących ES i informujących o jej założeniach. Zaplanowano opracowanie 6 spotów (co 2 m-ce nowy spot) reklamowych o zróżnicowanej treści, tworzących ciąg tematyczny. Kampania emisyjna obejmuje 20 krotną emisję każdego ze spotów w tzw. paśmie mieszanym, zapewniającym dotarcie do zróżnicowanej i tym samym najszerszej grupy odbiorców.

Opis działań głównych KAMPANIA RADIOWA obejmuje: Emisję zróżnicowanych pod względem treści spotów nt. rozwiązań, mechanizmów i korzyści z ES. Zaplanowano wyprodukowanie 6 tworzących ciąg spotów (średnio co 2 miesiące nowy spot). Kampania emisyjna obejmuje 100 krotną emisję każdego ze spotów. Wyprodukowanie i jednokrotną emisję 6 zróżnicowanych audycji radiowych poświęconych zagadnieniom ES. Zaproszonymi gośćmi będą specjaliści z zakresu zagadnień ES

Opis działań głównych KAMPANIA ULOTKOWO-PLAKATOWA realizowana w 6 zróżnicowanych odsłonach - edycjach. Każda edycja obejmowała będzie powiązane tematycznie ulotki i plakaty dystrybuowane średnio co 2 miesiące na terenie całego woj. łódzkiego. Zakładany nakład jednej edycji to szt. ulotek i 1500 szt. plakatów. Plan dystrybucji zakłada w szczególności dystrybucję ulotek i plakatów w 400 placówkach otoczenia instytucjonalnego osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (instytucje pomocy społecznej, instytucje rynku pracy, NGO).

Działania wspierające kampanię Multimedialna strona WWW Wszelkie: -artykuły i ogłoszenie prasowe; -spoty reklamowe TV; -audycje i spoty radiowe; -wzory ulotek i plakatów; -badania, opracowania etc. dot. ekonomii społecznej; znajdą się (w formie plików graficznych, video lub audio) na stronie WWW, poświęconej projektowi. KONFERENCJA Ogólnodostępna konferencja-sympozjum poświęcona zagadnieniom ES. Zaproszonymi gośćmi będą specjaliści ds. ES, osoby działające w tej sferze i legitymujące się sukcesami na polu ES.

Kalendarz 2009 KAMPANIA TRWA ROK. OD CZERWCA CO 2 MIESIĄCE kolejna edycja TV i kampanii ulotkowo - plakatowej. OD LIPCA CO MIESIĄC kolejne odsłony kampanii prasowej i radiowej. We WRZEŚNIU konferencja-sympozjum. WWW OD CZERWCA NON-STOP !

BIURO PROJEKTU 99 – 210 Uniejów, ul. Targowa 21 tel./faks (63) osoba do kontaktu: Andrzej Błaszyk

Dziękujemy za uwagę! Projekt „Ekonomia Społeczna – Ekonomia Sukcesu” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.