Specjalizujemy się w terapii autyzmu. EKLEKTYCZNE PODJŚCIE DO TERAPII EKLEKTYCZNE PODEJŚCIE DO ZABURZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Powiatowa Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Olsztynie
Advertisements

Metoda integracji sensorycznej
Doskonalenie kompetencji pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych – na przykładzie projektu: pomoc psychopedagogiczna i terapeutyczna w poradnictwie.
Indywidualne zajęcia rewalidacyjne dla uczniów niepełnosprawnych (z orzeczeniami poradni psychologiczno-pedagogicznych o potrzebie kształcenia specjalnego)
GIMNAZJUM NR 18 im. Noblistów Polskich w Szczecinie
Kształcenie specjalne
Jak pomóc dziecku z nadpobudliwością psychoruchową ?
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. J. Korczaka w Częstochowie.
Prezentacja przygotowana na konferencję
Systemowe wsparcie dla uczniów, rodziców i nauczycieli
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
Spektrum zaburzeń autystycznych
W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73
METODY I FORMY PRACY w Zespole Szkół dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku - Białej opracowała: mgr Joanna Skowron.
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
Pedagogika specjalna dział pedagogiki, którego podmiotem jest człowiek wymagający wsparcia i pomocy w przekraczaniu różnorakich trudności, utrudniających.
Projekt pt. „ZANIM ZOSTANIESZ UCZNIEM”
Posiedzenie Rady Pedagogicznej Szkoła Podstawowa nr 130 w Łodzi
USTAWA O SYSTEMIE OŚWIATY Art. 71b pkt 2a ustawy z dnia 7 września 1991 r. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 3 lutego 2009 r. w sprawie.
Rozpoznawanie symptomów przemocy u dzieci
Nadpobudliwość psychoruchowa ADHD zaburzenia zachowania i emocji
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5
ZASADY DZIAŁANIA METODY EEG BFB ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZASTOSOWANIA
Dzieciństwo jest snem rozumu
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Dydaktyka ogólna.
Integracja sensoryczna
Symptomy dziecka krzywdzonego
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 4 w Łodzi
AUTYZM INNY NIE ZNACZY GORSZY
Wpływ gier komputerowych na człowieka
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
psychologiczno –pedagogiczne
Osoba niepełnosprawna
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
Terapia SI jako metoda wspomagająca rozwój dziecka
PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W PIEKOSZOWIE
Neuromed a profilaktyka autyzmu oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu/ASD/
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Skierniewicach
Małe grupy w szkole na przykładzie modelu pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Skarżysku-Kamiennej Opracowanie: mgr Bartosz Rybienik.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
Szkolenie w dziedzinie uzależnienia od narkotyków
DOPALCZE GROŹNE DLA ZDROWIA
Środowiskowy Dom Samopomocy
Dr Marta Pawelec. Praca dydaktyczna Pomoc psychologiczna – sytuacje symulacyjne; kontakt pomocowy, rozmowa, terapia, mediacje.
Zespół depresyjny Obniżenie nastroju Spowolnienie toku myślenia
Analiza wykonania budżetu za okres I – X 2015 roku w szkołach i placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Wola Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola.
„W CZESNA DIAGNOZA INDYWIDUALNYCH POTRZEB I MOŻLIWOŚCI ROZWOJOWYCH MAŁYCH DZIECI ORAZ WYCHOWAWCZE WSPARCIE ICH RODZICÓW – JAKO SPOSÓB NA SUKCES ŻYCIOWY.
DEPRESJA „MŁODZIEŃCZA”
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 ul. Armii Ludowej 1a Radom
Ul. Lipska 2, Radom Tel: (48) W Zespole Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu funkcjonują: Zespół Wczesnego Wspomagania.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Metoda Dyna-Lingua M.S. Materiały wykorzystane w prezentacji pochodzą z książki: Metoda terapeutyczna Dyna-Lingua, MS. w leczeniu autyzmu, Red. Młynarksa.
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Zespół Szkół Specjalnych nr 4 ul. Niciarniana 2a
Stres w pracy nauczyciela
Lokalizacja… Osoby prowadzące placówkę… Zbigniew Hołówko Sabina Hołówko-Rusin Uniwersytet Rzeszowski,  kierunek: pedagogika, specjalizacja: resocjalizacja.
placówka przyjazna uczniom
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2017/2018 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
lek. med. Małgorzata Jędrzejczyk neonatolog, pediatra
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łapach
Fundacja Dom Rain Mana KRS
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w ramach swojej działalności
 Wskazówki do pracy z dzieckiem mającym problemy z koncentracją uwagi
Zapis prezentacji:

Specjalizujemy się w terapii autyzmu

EKLEKTYCZNE PODJŚCIE DO TERAPII EKLEKTYCZNE PODEJŚCIE DO ZABURZEŃ ZE SPEKTRUM AUTYZMU

TERAPIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA TERAPIA SENSORYCZNA OPIEKA BIOMEDYCZNA NAJLEPSZE EFEKTY W LECZENIU AUTYZMU Przykłady zachowań utrudniających rozwój dziecka i prowadzenie terapii, powiązane z brakiem opieki biomedycznej: - osłabiony kontakt z dzieckiem (w tym kontakt wzrokowy) - drażliwość - nieadekwatne wybuchu śmiechu i płaczu - wzmożone problemy sensoryczne (np. stymulacje wzrokowe, chodzenie na palcach) - impulsywność (częstsze ataki agresji i autoagresji) - problemy z koncentracją uwagi

Specjalizujemy się w terapii autyzmu DZIĘKUJEMY ASYSTA Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka, ul. Mickiewicza 61, Warszawa. Tel