Cel i tło projektu: Firma „ParkingPoznań” wygrała przetarg nieograniczony zorganizowany przez Urząd Miasta Poznania na budowę parkingu samochodowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nieprawidłowości przy wydatkowaniu środków finansowych m
Advertisements

REKRUTACJA : Projekt ZDOBĄDŹ ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ - AUDYTORA ENERGETYCZNEGO skierowany jest do dorosłych osób pracujących,
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Lepszy start dla „zawodowca” r.
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Prezentacja na Side Event, Barcelona
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Finansowanie projektów OZE
Katarzyna Topolska-Ciuruś Szczyrk, 6-7 czerwca 2011 r.
Zarządzanie projektem informatycznym
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 01Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka,
Inwestycje budowlane ze środków publicznych Jerzy Jacek Rybiński 1 Inwestycje budowlane ze środków publicznych Strategia przygotowania inwestycji.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
PRZEBUDOWA TARGOWISKA PRZY ULIC BANACHA/GRÓJECKA
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
SCHEMATY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ BUDOWLANYCH
PODSTAWY PRAWNE KOSZTORYSOWANIA
Kosztorysowanie robót budowlanych
DOKUMENTACJA KOSZTORYSOWA
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka na lata , Oś Priorytetowa 5 Dyfuzja Innowacji Działanie 5.3 Wsparcie ośrodków innowacyjności Utworzenie.
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Miasto publiczne – miasto prywatne
PROBLEMY PROJEKTOWANIA OBIEKTÓW OCHRONY ZDROWIA
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
mgr inż. Jerzy Korkowski
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
ZBYCIE UDZIAŁÓW W SPÓŁCE ZGO NOVA przez 4 udziałowców JFPK Sp. z o.o., ZGO Sp. z o.o., JTBS Sp. z o.o., EKO DBAJ Sp. z o.o., w trybie publicznym – w trybie.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Kolekcjoner. Kolekcjoner - Zakupy Poprzez moduł Zakupy możesz zamawiać wszelkie niezbędne produkty i materiały biurowe bezpośrednio u Dostawców. Masz.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Funkcje Państwowej Agencji Atomistyki w Programie Polskiej Energetyki Jądrowej 22 stycznia 2014, Warszawa.
Operacyjne sterowanie produkcją
1 Projekt modernizacji terenu przy ul. Świt.. 2 Teren przy ul. Świt objęty rewitalizacją Obszar projektu obejmuje nieruchomości gruntową położoną w Poznaniu.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
PZL Sedziszów S.A.. PZL Sędziszów S.A. 01 Ekspert wśród polskich producentów filtrów samochodowych Ponad 70 lat tradycji w produkcji 1939 r. Powstanie.
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Reglamentacja procesu budowy
OCENA OFERT NA USŁUGI INŻYNIERA WEDŁUG KRYTERIÓW POZACENOWYCH Andrzej Grabiec Inżynier Konsultant SIDIR; Warsztaty SIDIR 23 czerwca 2015 Wyłączny reprezentant.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
Wnioski o płatność- informacje potrzebne do rozliczenia operacji w ramach PROW „Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Mikołów
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Zakończenie inwestycji modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Tymbarku Gmina Tymbark Zadanie modernizacji energetycznej finansowane z.
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
KOLEKTORY SŁONECZNE SZCZAWNICA
IEEE SPMP Autor : Tomasz Czwarno
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
Zapis prezentacji:

Spółka prężnie działająca na rynku budownictwa infrastrukturalnego od ponad 20 lat

Cel i tło projektu: Firma „ParkingPoznań” wygrała przetarg nieograniczony zorganizowany przez Urząd Miasta Poznania na budowę parkingu samochodowego w systemie projektuj i buduj. Lokalizacja parkingu została ustalona w dokumencie strategicznym – Polityka Transportowa Poznania (m.in. na podstawie badań ruchu, badań opinii społecznej oraz wielokryterialnej analizy porównawczej lokalizacji).

Ważne rezultaty projektu (efekty): Funkcjonujący parking Dodatni wynik finansowy zadania inwestycyjnego Uzyskanie referencji za wykonane zadanie inwestycyjne Poprawa infrastruktury parkingowej w dzielnicy Piątkowo Zmniejszenie ruchu samochodowego w kierunku centrum

Wymagane zasoby: Budżet: 25 milionów Zespół: projektowy, wykonawczy, zamówień zewnętrznych Infrastruktura: park maszyn, siedziba, biuro budowy, węzeł betoniarski Infrastruktura informatyczna: oprogramowanie projektowe, kosztorysowe, oprogramowanie biurowe, system zarządzania projektem Materiały: kruszywa, beton, stal, elementy wykończeniowe Personel: brygady wykonawcze – 40 robotników, kierownik budowy, bhp, technolog, laboratorium, nadzór inwestorski, osoba ds. umów i kontraktacji Dostawcy: personel sprzątający, catering, kruszywo, stal, fabryka okien i drzwi, hurtownie materiałów budowlanych

Zakres projektu (też ograniczenia i wyłączenia): Wykonanie Dokumentacji Projektowej (DP), Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (PB), Budowa obiektu, Uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie  Ograniczenia i wyłączenia: Prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane zostanie przekazane przez Inwestora w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy Ograniczenia architektoniczne, konstrukcyjne oraz wynikające z istniejącej infrastruktury technicznej

Główne produkty projektu:  Koncepcja Projektowa, Projekt Budowlany, Prawomocne pozwolenie na budowę, Projekt wykonawczy, Roboty budowlane przygotowawcze, Kondygnacja 0, Kondygnacja 1, Kondygnacja 2, Roboty budowlane wykończeniowe, Pozwolenie na użytkowanie.  Ograniczenia projektu:   budżet 25 000 000 PLN (zgodnie z ceną ofertową), termin do 06.2013 (zgodnie z SIWZ), roboty wykończeniowe – konieczne zatrudnienie podwykonawcy, przepisy i rozporządzenia,

OTOCZENIE BIZNESOWE

Schemat organizacyjny spółki:

Harmonogram: Nr Tytuł odpowiedzialność data 1 Zatwierdzenie Koncepcji Programowej Grzegorz Łukaszczuk 2011-03-30 2 Zatwierdzenie Projektu Budowlanego 2011-10-12 3 Wystąpienie o pozwolenie na budowę 2011-10-19 4 Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę 2011-12-28 5 Zatwierdzenie Projektu Wykonawczego 2012-01-18 6 Wykonanie ogrodzenia Maciej Pawłasek 2012-02-01 7 Przygotowanie zaplecza socjalnego 2012-01-15 8 Wykonanie wykopów 2012-03-07 9 Wykonanie fundamentów 2012-05-30 10 Wykonanie płyty stropu 0 2012-08-22 11 Wykonanie płyty stropu 1 2012-10-17 12 Wykonanie instalacji wewnętrznych 2012-12-12 13 Wykonanie posadzek 2013-01-23 14 Wykonanie tynków 2013-02-20 15 Montaż stolarki i bram wjazdowych 2013-03-13 16 Wykonanie malowania i oznakowania 2013-03-27 17 Odbiór nadzoru budowlanego Tomasz Idkowiak 2013-04-10 18 Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 2013-05-01 19 Odbiór inwestorski 2013-05-15

Harmonogram Gantta

Identyfikacja ryzyk oraz wskazanie ryzyk o najwyższym priorytecie

Działania zapobiegawcze dla ryzyk o najwyższy priorytecie NIEPRZEWIDZIANE KOLIZJE NA ETAPIE BUDOWY BŁĘDY W WYKONASTWIE ALKOHOL NA BUDOWIE PRZERWA W DOSTAWIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ NIETERMINOWA PRACA PODWYKONAWCÓW OPÓŹNIENIE PRAC PROJEKTOWYCH (W STOSUNKU DO HARMONOGRAMU)

FINANSE

Przykładowa lista kontrolna dot. etapu budowy Czy opracowano dokładnie plan BIOZ? Czy etapy wykonania inwestycji w projekcie budowlanym i wykonawczym odpowiadają zatwierdzonemu harmonogramowi? Czy materiały zamawiane na budowę zostały sprawdzone pod względem ceny i jakości? Czy sprzęt budowlany, będący na budowie, przeszedł szczegółową kontrole? Czy na budowie/biurze budowy został zainstalowany alkomat? Czy zaplecze budowlane jest wykonanie zgodnie z prawem budowlanym ? Czy jesteśmy przygotowani na ewentualne zmiany pogody? Czy spełniamy wszystkie warunki bezpieczeństwa, np. przeciwpożarowe? Czy posiadamy na budowie agregat prądotwórczy? Czy dojazdy na budowę są odpowiednio oznakowane i zabezpieczone? Czy każdy z kadry zarządzającej jest oddelegowany do swojego zakresu działania? Czy są wszystkie pozwolenia na budowę/uzgodnienia. Czy operatorzy są wykwalifikowani i posiadają stosowne uprawnienia?

Tak było...

Tak jest