CZĘŚCI SKŁADOWE OCENY Z ZACHOWANIA:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Podsumowanie I półrocza
Punkty dodatnie uczeń otrzymuje w szczególności za: Punkty dodatnie uczeń otrzymuje w szczególności za: Lp. Zachowania pozytywne Punkty + Częstotliwość
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Ocena zachowania.
Absencja uczniowska w szkole - pilotaż 5 listopada 2007r. VIII LO w Łodzi Temat: Wdrażanie rozwiązań – wymiana doświadczeń. Opracowanie narzędzia do monitoringu.
Absencja uczniów.
UCZNIOWIE, RODZICE, NAUCZYCIELE
Gimnazjum 44 w Łodzi ul. Deotymy 1
Szkolny regulamin by Marysia Zamecka.
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Prawa i obowiązki ucznia
SZKOLENIE RADY PEDAGOGICZNEJ październik 2003r. autor: mgr inż. B. Leszczyńska.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Prawa i obowiązki ucznia
Cele i propozycje na reformy w szkole Kaja Plekaniec z kl. 3j Twoja kandydatka na przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego!
Zmiany w statucie Gimnazjum
PUNKTOWY SYSTEM. Istota tego systemu polega, na tym ze każdy uczeń otrzymuje na wstępie 200 punktów, które może odpowiednio powiększyć lub utracić. Jasno.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Zebranie organizacyjne
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
NOWY SPOSÓB WYSTAWIANIA OCENY Z ZACHOWANIA
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
Problemy wychowawcze szkoły
Szkoła Współpracy.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
DEBATA SZKOLNA.
Akcja: „Szczęśliwy numerek” Pomoc w przygotowaniu pasowanie klas pierwszych Szkoły Podstawowej.
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Jak działa demokracja w szkole?
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
§ 26 (STATUTU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W NAWOJOWEJ) 1.Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu przez wychowawcę klasy, nauczycieli oraz uczniów.
STATUTSZKOŁYPODSTAWOWEJ NR 2 W ROGOŹNIE.. CO TO JEST STATUT SZKOŁY? Statut szkoły, dokument dotyczący organizacji i funkcjonowania szkoły. Statut szkoły.
Projekt opracowany przez
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Punkty dodatnie uczeń otrzymuje w szczególności za: Punkty dodatnie uczeń otrzymuje w szczególności za: Lp. Zachowania pozytywne Punkty + Częstotliwość.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Szkolne Koło Caritas w Szkole Podstawowej nr 86 działa już 10 lat.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
Zespół Szkół w Kłyżowie
Szkoła Podstawowa w Chabielicach Katalog nagród i kar Opracowanie: Sylwia Pawełoszek.
Szkoła demokracji, czyli jak pomóc sobie i innym. XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego – szkołą demokracji.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
RESPEKTOWANIE NORM SPOŁECZNYCH W SZKOLE
Prawa, które każdy uczeń powinien znać…
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
DEBATA: SAMORZĄD SZKOLNY BLISKO KAZDEGO UCZNIA
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Liceum Ogólnokształcącego im. Tomasza Zana w Pruszkowie
Dodatkowe rozwiązania dla nauczycieli. Rozmowy ze związkami zawodowymi
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Wewnątrzszkolne Ocenianie
SSA SEMESTR LETNI 2018/2019.
Zapis prezentacji:

CZĘŚCI SKŁADOWE OCENY Z ZACHOWANIA:

PROPONOWANE ZMIANY: Oceną wyjściową jest OCENA DOBRA Obniżenie skali ocen SKALA DOTYCHCZASOWA OCENA SKALA PROPONOWANA powyżej 331 pkt WZOROWA powyżej 280 pkt 281 – 330 pkt BARDZO DOBRA 240 – 279 pkt 231 -280 pkt DOBRA 200 - 239 pkt 171 - 230 pkt POPRAWNA 160 - 199 pkt 120 - 170 pkt NIEODPOWIEDNIA 120 - 159 pkt poniżej 120 pkt NAGANNA

PUNKTY DODATNIE Prace nad własnym charakterem i stosowanie Bożych zasad (np. wysoka kultura osobista, przyjazne nastawienie do innych, posłuszeństwo, przebaczenie, uczciwość, pokorę,...): maks. 100 pkt raz w semestrze Działania społeczne (np. wolontariat, udział w akcjach charytatywnych: 0 – 40 raz w semestrze

PUNKTY DODATNIE Zaangażowanie w zbiórki darów, książek, makulatury : wcześniej połączone z działaniami społecznymi / 0-10 pkt każdorazowo Stosowny strój na uroczystościach szkolnych i noszenie obuwia zmiennego : maks 15 pkt w semestrze Udział w konkursach, olimpiadach, konferencjach: maks. 10 pkt jednorazowo

PUNKTY DODATNIE Punktualność: maks 10 pkt raz w semestrze Efektywne pełnienie funkcji w klasie lub szkole (np. kronikarza, skarbnika przewodniczącego klasy, przewodniczącego S.U., członka R.U): 0 – 20 pkt raz w semestrze

PUNKTY UJEMNE Niewłaściwe zachowanie wobec nauczycieli, pracowników szkoły, kolegów i innych: Za: wulgarne słownictwo, przezywanie innych, dręczenie innych : od 0-15 pkt każdorazowo Prowokowanie kolegów do złych uczynków: 0 - 40 pkt Niewłaściwe zachowanie w czasie wyjść (np. odłączenie się od grupy): 0 - 40 pkt każdorazowo Zlekceważenie polecenia nauczyciela i innych pracowników szkoły: 0 -10 pkt każdorazowo Dodatkowo: brak reakcji (np. powiadomienie nauczyciela dyżurującego) na niewłaściwe zachowanie innych: 0-20 pkt każdorazowo

PUNKTY UJEMNE Stosunek do nauki i frekwencja: zaniedbanie obowiązków dyżurnego: 4 pkt Ucieczki z pojedynczej godziny lekcyjnej: 4 pkt za każdą godzinę nieuzasadniona nieobecność na imprezie szkolnej i w dniu odpracowywanym: 20 pkt za każdą imprezę nieusprawiedliwiona nieobecność w szkole (termin usprawiedliwienia - 7 dni od powrotu do szkoły) : 2 pkt za każdy dzień brak obuwia zmiennego : 2 pkt za każdy brak Dodatkowo: spóźnienie po przerwie: 2 pkt za każde spóźnienie

PUNKTY UJEMNE Inne wykroczenia przeciwko regulaminowi: 0- 50 pkt jednorazowo

Zarówno system nagradzania pozytywnie wyróżniających się uczniów i schemat postępowania w przypadku niewłaściwego zachowania się dziecka pozostają zgodne z zapisami w statucie szkoły.