O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI
1. Skąd uzyskał/a Pan/Pani informacje o Wolontariacie Europejskim w ramach Programu „Młodzież w działaniu”?
2. Skąd uzyskał/a Pan/Pani informacje na temat projektu „Echa Europy” realizowanego w GPCKiE w Plichtowie?
3. Czy wie Pan/Pani czego dotyczył projekt „Echa Europy” i jakie działania były realizowane?
4. Które z działań realizowanych w ramach projektu „Echa Europy” uważa Pan/Pani za najbardziej ciekawe?
5. Czy uważa Pan/Pani, że książka w 3 językach – główny produkt projektu jest cennym źródłem informacji o polsko-rumuńskich tradycjach i zwyczajach?
6. Jak ocenia Pan/Pani poziom przygotowania książki w 3 językach – głównego produktu projektu (struktura, treść)?
7. Czy uważa Pan/Pani, że przygotowanie książki będącej głównym produktem projektu Wolontariatu Europejskiego było słusznym pomysłem?
film piosenka z teledyskiem tańce europejskie nagranie piosenki i tańców tradycyjnych z Rumunii fotografia płyta z muzyką ludową, nagranie z tańcami ludowymi nakręcenie filmu z całego przebiegu projektu płyta CD z piosenkami, płyta DVD z tańcami książka lub film o życiu wielopokoleniowych rodzin książka z przepisami z Rumunii film na temat tradycji piosenki i tańce tradycyjne broszura o kraju wolontariusza 8. Jakie inne działania według Pana/Pani byłyby dobrym pomysłem na główny produkt?
9. Czy dzięki realizacji projektu „Echa Europy” dowiedział/a się Pan/Pani czegoś więcej na temat zagadnień będących przedmiotem wspólnego zainteresowania społeczeństwa europejskiego: rasizm, ksenofobia, antysemityzm, narkomania?
10. Czy uważa Pan/Pani, że projekt „Echa Europy” był potrzebny?
11. Jak ocenia Pan/Pani przebieg projektu „Echa Europy” pod względem organizacyjnym?
12. Jak ocenia Pan/Pani stopień przygotowania informacji o realizacji projektu „Echa Europy” na stronie internetowej GPCKiE w Plichtowie?
13. Jak ocenia Pan/Pani proces informowania osób zainteresowanych działaniami realizowanymi w ramach projektu „Echa Europy”?
14. Jak ocenia Pan/Pani stopień zapewnienia widoczności projektu „Echa Europy”?
15. Czy uważa Pan/Pani, że w GPCKiE powinny być realizowane kolejne projekty w ramach Wolontariatu Europejskiego?
16. Jakie powinny być główne tematy działania ewentualnych projektów GPCKiE w ramach Wolontariatu Europejskiego?
większa ilość zajęć dla dzieci w wieku 8-13 lat zaangażować w pracę 2 wolontariuszy w tym samym czasie zaangażować większą grupę ludzi większy kontakt wolontariusza ze społecznością lokalną organizacja zajęć cyklicznych skierowanych do konkretnych grup wiekowych 17. Co Pana/Pani zdaniem należałoby zmienić w kolejnych projektach realizowanych w GPCKiE w ramach Wolontariatu Europejskiego?
18. Czy uważa Pan/Pani, że GPCKiE w Plichtowie powinno podejmować międzynarodową współpracę?
19. Czy jest Pan/Pani zainteresowania braniem udziału w spotkaniach i działaniach w ramach prowadzenia międzynarodowych projektów?
C ZĘŚĆ II – PRZEZNACZONA DLA MŁODZIEŻY W WIEKU LAT
20. Czy brałeś wcześniej udział w podobnych projektach?
Ciekawość Chęć zdobycia większej wiedzy o tego typu projektach Chęć pozyskania wiedzy na temat innej kultury Chęć zdobycia nowych doświadczeń i spróbowania czegoś nowego Chęć zwiększenia umiejętności językowych dużo wolnego czasu 21. Co zadecydowało o Twoim przystąpieniu do projektu „Echa Europy”?
22. Czy jesteś zadowolony/a z udziału w projekcie „Echa Europy”?
23. Czy wziąłbyś/wzięłabyś udział w kolejnej edycji projektu Wolontariatu Europejskiego?
24. Czy chciałbyś/chciałabyś wziąć udział w projekcie Wolontariatu Europejskiego jako wolontariusz i wyjechać do innego kraju?
Hiszpania Holandia Grecja Wielka Brytania Portugalia Niemcy Chorwacja Cypr Włochy 25. Do jakiego kraju europejskiego chciałbyś/chciałabyś wyjechać i pracować jako wolontariusz Wolontariatu Europejskiego?
26. Na jak długo chciałbyś/chciałabyś wyjechać jako wolontariusz?
27. J AK OCENIASZ STOPIEŃ REALIZACJI OGÓLNYCH CELÓW PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU „E CHA E UROPY ” WYNIKAJĄCYCH Z P ROGRAMU „M ŁODZIEŻ W DZIAŁANIU ”:
Promowanie aktywności obywatelskiej, w szczególności obywatelstwa europejskiego
Rozwijanie poczucia solidarności i promowania tolerancji wśród młodzieży
Pogłębienie wzajemnego zrozumienia między młodzieżą z różnych krajów
28. J AK OCENIASZ STOPIEŃ REALIZACJI GŁÓWNYCH TEMATÓW DZIAŁANIA ?
Świadomość europejska
Kultura i sztuka
WadyZalety należałoby zaangażować większą ilość osób należałoby bardziej rozpowszechniać informacje o działaniach dobra zabawa przepływ informacji dobra i bardzo dobra organizacja mili ludzie integracja nowe doświadczenia poznawanie kultury innego kraju ciekawa treść projektu dużo działań doświadczenie na następne projekty rozwój i świadomość międzynarodowa mieszkańców gminy różnorodność działań i ich zasięg integracja lokalnej społeczności 29. Wskaż wady i zalety dotyczące projektu „Echa Europy” i jego prowadzenia:
wspólne gotowanie zachęcanie do aktywnego trybu życia, zwiększenie możliwość na rynku pracy dodatkowe warsztaty w szkołach mecze w siatkówkę plażową, piłkę nożną, wspólne grille i ogniska, karaoke 30. Jakiego rodzaju działania realizowane w ramach Wolontariatu Europejskiego mogłyby być atrakcyjne dla młodzieży i społeczności lokalnej?
31. Czy udział w projekcie pomógł Ci w doskonaleniu umiejętności językowych?
32.W jakim stopniu udział w projekcie wzbogacił Twoją wiedzę o kraju partnerskim (Rumunii) i kulturze tego kraju?
D ZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ