There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Nabycie dobrych praktyk szwajcarskiej organizacji biznesowej przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Przemyślu. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ.
Dr inż. Michał Klepka Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE
Śląski System Informacji Turystycznej
- dokapitalizowanie funduszu szkoleniowego w MMSP
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Transgraniczny informator gospodarczy Produkt (output): Katalog gospodarczy- Oferty handlowe MŚP w Euroregionie.
Gdańsk miastem wolności.
Województwo pomorskie –
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A. w transferze wiedzy.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
WEKTOR ZMIAN – Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII – Promocja Integracji Społecznej.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Centrum Inwestora i Eksportera
Plan działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product „Szlak Jana III Sobieskiego szansą współpracy transgranicznej Wschodniej.
Analiza wykonalności przedsięwzięcia
Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Instrumenty wsparcia finansowego dla rozwoju Szlaku Jana III Sobieskiego.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej w Obszarze.
Transgraniczny projekt partnerski
– budowa infrastruktury na szlaku Łyny
KONWENT MARSZAŁKÓW WOJEWÓDZTW RP - LUBELSKIE 2014 Światowe trendy marketingu terytorialnego i gospodarczego Witold Orłowski Nałęczów, 12 września 2014.
Krzysztof Margol Cele projektu: -Zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe - Zwiększenie potencjału.
MATERIAŁY DO STRATEGII ROZWOJU MIASTA I GMINY WRONKI na lata
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Konferencja Gdańsk - PODR
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Projekt PL „Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i terytorialnej w Obszarze Funkcjonalnym Szlaku Jana III Sobieskiego w województwie lubelskim"
Konferencja zamykająca realizację projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WiM na lata Warmia.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Oznakowanie szlaków turystycznych. SYSTEM OZNAKOWANIA PSK Oznakowanie wodne.
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Wodzisławiu Śląskim”
obserwacje z ostatniej edycji badania Gmina na 5!
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Paczków dnia r..
Region promocji turystycznej
KIM JESTEŚMY BOOSTEE-CE NASZ CEL BOOSTEE-CE
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego produktu turystycznego

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Marketing gospodarczy Szlaku JIIIS na rzecz budowania dobrego wizerunku Lubelszczyzny RPO WL. 2.4 Schemat B

Celem głównym projektu jest promocja gospodarcza marki Szlaku Jana III There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Celem głównym projektu jest promocja gospodarcza marki Szlaku Jana III Cele Szczegółowe: Zwiększenie spójności wizerunku marki Szlaku Jana III Sobieskiego i jego użyteczności oraz promocja tego wizerunku poprzez innowacyjne narzędzia marketingowe. Zwiększenie kompleksowości obsługi turystów i kontrahentów w OF Szlaku JIIIS poprzez system karty turysty

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 1. Kapituła Marki Kapituła dbać będzie o obecność tożsamości marki w przekazach wizerunkowych i ustalaniem rozwiązań strategicznych dla wdrażania marki . Kapituła marki dbać będzie o rozbudowę Karty Turysty , ustaleniami systemu zniżek, kwestiami przyjmowania firm i przedsiębiorców, zasad i standardów na których będzie się to odbywać W ramach tego zadania zakupione zostaną czytniki ( 12 szt.), oraz drukarki do kart ( 4 sztuki) dla partnerów w projekcie ( Ludwin, Milejów, Krasnystaw) oraz przedsiębiorców w woj. lubelskim znajdujących się na Szlaku JIIIS. Witacze 8 szt.- nawiązujące do istniejących witaczy wypracowanych we wcześniejszych projektach

2. Gry promocyjne, gry questingowe There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 2. Gry promocyjne, gry questingowe Ekonomiczna gra planszowa nawiązująca do miejsca szlaku Jana III Sobieskiego wraz z własnymi monetami do gry. Prosta gra dla potencjalnych turystów zawierająca elementy tożsamości Szlaku JIIIS Przygotowana i wdrożona gra questingowa typu LARP wraz z systemem zarządzania i katalogiem nagród ( współpraca z przedsiębiorcami)- lokowanie produktów

3. Wydarzenia promocyjne There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 3. Wydarzenia promocyjne a) Imprezy b) Wizyty studyjne c) Zakup sprzętu ( scena, nagłośnienie, jurty) d) Targi międzynarodowe

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product a) Imprezy W ramach tego działania przygotowana zostanie jedna impreza ( w 4 odsłonach) pn: „ Miodosytnia Króla Jana”. Osią główną imprezy będzie ważenie miodów pitnych i ich sycenie, silnie związanych ze szlacheckością oraz królewskością Jana III Sobieskiego. Imprezy wpisywać się będą w księgę tożsamości znaku oraz księgę imprez.

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product b) Wizyty studyjne W ramach projektu odbędą się 3 wizyty studyjne do miejsc związanych z dziedzictwem Jana III Sobieskiego na Ukrainie, Słowacji i Węgrzech. Podczas wizyt studyjnych zaprezentowane zostaną długofalowe zamierzenia związane z rozwojem Szlaku. Celem wizyt jest podpisanie listów intencyjnych oraz porozumień o długofalowej współpracy

c) Zakup Sprzętu Scena wraz z nagłośnieniem Zakup jurt tatarskich There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product c) Zakup Sprzętu Scena wraz z nagłośnieniem Zakup jurt tatarskich Zakup namiotów wystawienniczych

d) Targi międzynarodowe Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product d) Targi międzynarodowe Szlaku JIIIS Organizacja targów nakierowana na ukazanie potencjału tutejszych firm ( na całym Szlaku JIIIS). Targi będą okazją do poznania oferty produktowej w zakresie usług przetwórczych, turystycznych i okołoturystycznych Szlak JIIIS. Podczas targów prezentowane będą rozwiązania systemów obsługi inwestora oraz systemu karty turysty warz z powiązaniami lojalnościowymi.

4. Wirtualny punkt informacji turystycznej There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product 4. Wirtualny punkt informacji turystycznej W ramach tego działania powstanie wirtualny punkt informacji turystycznej zawierający mapy przewodniki, audiobooki) Będzie to swego rodzaju Planer pozwalający zaplanować w oparciu o kilka elementów do wyboru podróż po Szlaku Jana III Sobieskiego.- usługa pilotażu z możliwością rozbudowy

System obsługi inwestora There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product System obsługi inwestora W ramach działania powstanie system informacji gospodarczej on-line dedykowany dla potencjalnych inwestorów przygotowany w 3 językach ( angielski, polski, ukraiński). Będą tam dostępne informacje o terenach inwestycyjnych znajdujących się na Szlaku JIIIS ( bez względu na branże) oraz oferty inwestycyjne systemu karty turysty jak również oferty inwestycyjne gry qestingowej uruchomionej w ramach projektu

Sprzęt turystyczny i oznakowanie przestrzenne There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Sprzęt turystyczny i oznakowanie przestrzenne Rowery elektryczne- 40 rowerów z napędem elektrycznym Kajaki- 24 kajaki wraz wiosłami i kapokami Narty biegowe- 40 kompletów ( narty, buty, wiązania) Kijki do nordic walking- 80 kompletów Witacze- 8 szt.

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Partnerzy Gmina Ludwin- Lider Gmina Milejów- partner Gmina Spiczyn- partner Miasto Krasnystaw

There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Dziękuję za uwagę