GIMNAZJUM -180 ANKIET SZKOŁA PODSTAWOWA – 80 ANKIET.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologia informacyjna według MENiS
Advertisements

Blaski i cienie INTERNETU
Projekt „Edukacja informatyczna i ekologiczna – zrozumienie międzypokoleniowe” finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Rejestr spraw sądowych i administracyjnych połączony z Elektronicznym Postępowaniem Upominawczym. Składanie pozwów, otrzymywanie nakazów, śledzenie statusów.
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
KODEKS 2.0.
Norton AntiVirus.
Droga innowacji mBank. Prawo Moorea Liczba tranzystorów w układzie scalonym podwaja się w ciągu 18 miesięcy Sformułowana w 1965 roku prognoza Gordona.
Czyli moje wrażenia z wykładami związane
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
M ULTIMEDIALN A SZKOŁA Niepubliczne Gimnazjum Nr 54 PRO FUTURO z oddziałami dwujęzycznymi Niepubliczna Szkoła Podstawowa Nr 61 PRO FUTURO z oddziałami.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
Zespół Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
To w informatyce, telewizji, sprzęcie elektronicznym zdolność do odbierania informacji z równoczesnym reagowaniem na nie.
Fenomen Internetu (nieprzebrane źródło informacji)
Na czym polega projekt Młodzi Przedsiębiorczy? Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę i umiejętności niezbędne do założenia i prowadzenia.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI Daniel Walczak
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Co to znaczy “ dobra frekwencja “ w szkole?
Blaski i cienie INTERNETU
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
SZKOLNY KODEKS 2.0 Zespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino we Wrześni.
Elektroniczna rekrutacja: opolskie.edu.com.pl
Problemy współczesnej młodzieży
W maju 2010 roku mija 20 lat od pierwszych demokratycznych wyborów do Rad Gmin, które odbyły się 27 maja 1990 roku. Dwadzieścia lat to długi okres czasu,
Zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
Chroń swoją prywatność w Internecie
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
Szkoła z klasą 2.0 edycja 2012/2013
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Oprogramowaniem (software) nazywa się wszystkie informacje w postaci zestawu instrukcji i programów wykonywanych przez komputer oraz zintegrowanych danych.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Szkoła Podstawowa im. Janiny Sieklickiej w Czernicach Borowych.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
KOMUNIKACJA DAWNIEJ I DZIŚ
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Jak towarzyszyć dzieciom w sieci? Monika Pietruszka Wioleta Stypuła.
Inż. Tatiana Mielczarek. niepołączone ze sobą fakty Dane odpowiednio przetworzone (umieszczone w odpowiednim kontekście), dane stają się informacją. Umieszczona.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Internet -przyjaciel czy wróg współczesnego młodego człowieka? Projekt wykonali Radosław Jarzyna i Dawid Gajewski.
Aleksander Kuliński klasa II A
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Wady i zalety pracy w chmurze
Dzień Bezpiecznego Internetu
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Przyszłością edukacji
TIK w szkole.
Bezpieczeństwo w internecie
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
BĄDŹ BEZPIECZNY W INTERNECIE
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

GIMNAZJUM -180 ANKIET SZKOŁA PODSTAWOWA – 80 ANKIET

 Bez cienia wątpliwości nasuwa się wniosek, że komputer wkrada się w naszą codzienność, pozbawia nas logicznego i jasnego rozumowania.  W zastępstwie otrzymujemy masowy sposób istnienia. Pozbawieni indywidualności i kreatywności stajemy się oddychającymi „bazami do przetwarzania danych". Zalew elektroniki wpływa i chyba zawsze będzie ujemnie wpływać na młode jeszcze niedojrzałe umysły.  Niewątpliwie edukacja zyskuje, dzięki ogólnemu postępowi elektronicznemu.  Dzisiaj młodzież ma ułatwione zadanie, jeśli chodzi o dostęp do wiedzy. Wystarczy kliknąć! Jednak z drugiej strony, także wiele traci, całkowicie zapomina o korzeniach wiedzy i dzięki gotowcom, pozbawia się możliwości poszerzania intelektu. Od nas zależy czy nie damy się pochłonąć „internetowej sieci".