Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Advertisements

Myślenie innowacyjne w obszarze polityki społecznej a projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Wykorzystanie w szkole
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Język migowy Jego rola w komunikacji osób niesłyszących
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie "Pomoc Maltańska"
Praca Dyplomowa Inżynierska
„Zielona Linia, Centrum Informacyjno - Konsultacyjne Służb Zatrudnienia” Warszawa 24 września 2009.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Obowiązki uczelni wyższych Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych
Video Contact Center Działanie i potencjalne sposoby zastosowania
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Formy pracy na odległość w dobie Nowej Gospodarki dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych W jakim kierunku zmierzają rozwiązania ICT… …
Problem tłumaczy i tłumaczeń migowych
Firma działa w branży edukacyjnej. Organizujemy szkolenia informatyczne dla osób starszych nie mających doświadczenia w pracy z komputerem oraz tych.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
GMINNE CENTRUM INFORMACJI - Szansa ul. Chrobrego 40/41 62 – 200 Gniezno Tel. (0 61) (0 61) E.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
PJM w urzędach, czyli co tłumacz wiedzieć powinien.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Internetowego Biura Rachunkowego
Język migowy w Konwencji ONZ
Społeczeństwo i hierarchia społeczna
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Dostępność przestrzeni publicznej dla osób słabosłyszących w odniesieniu do konwencji ONZ o prawach osób słabosłyszących Krzysztof Wostal Polska Fundacja.
Elastyczne rozwiązania transportowe
WSZYSCY RAZEM PROJEKT SYSTEMOWY W RAMACH PODDZIAŁANIA 7.1 REALIZOWANY PRZEZ MOPS TYCHY TYCHY
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
1 Polskie ośrodki naukowo-badawcze w programie ESPON  Rozmieszczenie instytucji biorących udział w programie ESPON  Dotychczasowe uczestnictwo Polski.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Nowoczesna biblioteka multimedialna szansą wyrównania szans dla niepełnosprawnych. Materiał przygotowany na XVIII Konferencję Informatyka w Szkole, przez.
Voice Portals – Portale Głosowe Krótkie wprowadzenie i omówienie.
Wykluczenie cyfrowe.
DOSTĘPNOŚĆ INFORMACJI
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
WIDEOKONFERENCJE JAKO SPOSÓB ROZWIĄZANIA PROBLEMU KOMUNIKACJI OSÓB GŁUCHONIEMYCH. Albert Śliwka.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna Pokorska „E-nauczanie w kształceniu ustawicznym pracowników i pracodawców z obszarów.
Prowadzący: Paweł Pisarski IT Manager.  Nasze motto: doświadczanie, zaufanie, bezpieczeństwo  na rynku od 2002 roku, obsługujemy klientów różnej wielkości.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
PRZEGLĄD PRASY 14 maja 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
na rzecz cyfryzacji szkół
“Lokalny rynek pracy z perspektywy migrantów”
Dla każdego i w każdym czasie.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Nowoczesne systemy informacyjno-komunikacyjne dla Miast Tomasz Figura SeveNet S.A. VI KONGRES ZWIĄZKU MIAST POLSKICH Bielsko - Biała, 25 - 26 września 2008

Problemy Niesłyszących mieszkańców w relacjach z urzędami państwowymi Niewystarczająca dostępność tłumaczy języka migowego w urzędach państwowych Szkolenia urzędników z zakresu języka migowego obejmują tylko podstawowe słownictwo Różnorodność odmian języków – Polski Język Migowy vs Systemowy Język Migany Bariery psychologiczne w kontakcie z osobami słyszącymi Kłopoty ze zrozumieniem tekstu Problemy komunikacyjne w dotarciu do urzędu

Czy jest rozwiązanie dostępne od zaraz? System informacyjno-komunikacyjny oparty na technologii video Natychmiastowy dostęp do dowolnego tłumacza języka migowego w każdym urzędzie

Koncepcja rozwiązania Scenariusz 1 Do urzędu przychodzi osoba Niesłysząca w celu załatwienia swojej sprawy. Urzędnik obsługujący petenta po nawiązaniu połączenia do centrum tłumaczeń komunikuje się z Niesłyszącym za pośrednictwem tłumacza. Niesłyszący petent w urzędzie Tłumacz języka migowego w zdalnym centrum Urzędnik - Połączenie video - Połączenie głosowe

Koncepcja rozwiązania Scenariusz 2 Osoba Niesłysząca łączy się za pomocą terminala video do centrum tłumaczeń. Tłumacz w imieniu petenta uzyskuje potrzebne informacje od dowolnego urzędnika i tłumaczy je na język migowy. Tłumacz języka migowego w zdalnym centrum Niesłyszący petent poza urzędem Urzędnik - Połączenie video - Połączenie głosowe

Koncepcja rozwiązania cd.. Scenariusz 3 Terminal multimedialny jako stacjonarny punkt informacyjny dający osobom Niesłyszącym dostęp do informacji publicznej w języku migowym. Umożliwia realizację połączeń video do zdalnego centrum tłumaczeń.

Czy ktoś już to zrobił ? Wdrożenie rozwiązania Contact Centre dla Niesłyszących przez firmę SignVideo dla jednej z dzielnic Londynu - Honorowy patronat nad projektem objął premier Wielkiej Brytanii Rozwiązanie uhonorowane wieloma nagrodami Więcej szczegółów dostępne na stronie: http://www.significant-online.co.uk

Zalety rozwiązania Uniwersalne rozwiązanie umożliwiające uzyskania natychmiastowego połączenia z tłumaczem Kompetentni tłumacze obsługujący wiele form języka migowego Możliwość otrzymania dofinansowania z wielu programów Unii Europejskiej Działania zgodne z przepisami Unii Europejskiej w zakresie zapobiegania „e-Wykluczeniu” osób niepełnosprawnych

– dlaczego my Firma jest obecna na rynku od ponad 10 lat Posiadamy 3 lokalizacje: Gdańsk - centrala, Warszawa, Katowice Zajmujemy się integracją systemów teleinformatycznych Mamy bardzo duże doświadczenie w zakresie budowy sieci do transmisji głosu, video i danych, systemów Call Center i Contact Center Posiadamy status Cisco Silver Partner oraz Microsoft Certified Partner Jak pierwsi w Polsce zostaliśmy zaproszeni do programu ATP- Authorized Technology Provider dla specjalizacji Unified Contact Center Enterprise oraz Customer Voice Portal Współpracujemy z czołowymi dostawcami sprzętu Nasi Klienci to największe instytucje finansowe w kraju

Dziękuję za uwagę. Kontakt: tomasz_figura@sevenet.pl