Erasmus+ w Liceum Ogólnokształcącym w Nisku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja mi ę dzy uczniami w przestrzeni europejskiej Erasmus +
Advertisements

Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO –Travelgers II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Dębicy Opiekun – Katarzyna Buszek.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
WITAMY I SERDECZNIE ZAPRASZAMY do II Liceum Ogólnokształcącego im. Gabriela Narutowicza w Łodzi.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
WITAMY WITAMY W XXXV LO W ŁODZI. ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA STEFANA BATOREGO W ŁODZI ITAMY W XXXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM im. KRÓLA.
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Ekonomiczne Bobry ® Ekonomiczne Bobry to miniprzedsiębiorstwo działające na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Pniewskiego w Gdańsku.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela w Łodzi
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Stworzenie świata Szabat
Miniprzedsiębiorstwo Future Furniture Miniprzedsiębiorstwo Future Furniture II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Programowanie z eTwinning
Klasa dziennikarska – I A
romantyczne biografie
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Global Economy Wydział Ekonomii.
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Dyrektor Naczelny: Jakub Stojek, ,
Wizytówka miniprzedsiębiorstwa
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
RASIZM, SZOWINIZM, KSENOFOBIA
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
NASZA SZKOŁA DZISIAJ.
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
Nauczanie dwujęzyczne
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Program profilaktyczno-wychowawczy
Staże europejskie drogą do sukcesu
EUROPEJSKI TYDZIEŃ ZRÓWNOWAŻONEGO TRANSPORTU
Obowiązki obywatelskie i obywatelskie nieposłuszeństwo
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Miniprzedsiębiorstwo działające przy I Liceum Ogólnokształcącym im
DIALOG MIĘDZYKULTUROWY W KSZTAŁTOWANIU POSTAW UCZNIÓW
Historia i wiedza o społeczeństwie
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Czym się zajmujemy? Nasze Miniprzedsiębiorstwo zajmuje się organizacją turniejów ESL (Electronic Sports League)
SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Crandle – Crazy Candle
Kompetencje kluczowe w grupie odkrywców
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Erasmus+ w Liceum Ogólnokształcącym w Nisku

Szkoła koordynująca projekt: Liceum Ogólnokształcące w Nisku- Polska Szkoły partnerskie: Collège Visitation La Berlière- Belgia Strenču novada vidusskola- Łotwa Colegiul Tehnic "Marcel Guguianu”- Rumunia

Europejski tydzień z czarnieckim- dzień pierwszy

Europejski tydzień z czarnieckim- dzień drugi

Europejski tydzień z czarnieckim- dzień trzeci

Europejski tydzień z czarnieckim- dzień czwarty

Europejski dzień z czarnieckim- dzień piąty

Zalety dla uczniów : przede wszystkim rozwijamy wiedzę na temat różnic kulturowych rozwijamy umiejętność posługiwania się językiem angielskim pozbywamy się stereotypów odnośnie innych narodów stajemy się bardziej tolerancyjni i otwarci na różne kultury doskonalimy umiejętność posługiwania się nowoczesnymi technologiami doskonalimy umiejętności społeczne takie jak współpraca w grupie, wymiana poglądów, wyrażanie własnego zdania nawiązujemy znajomości i przyjaźnie z uczniami z innych krajów