GRAMY w dobre zachowania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Advertisements

7 punktów Kodeksu 2.0.
Komputery pod ręką Jak zapewnić dostępność komputerów w szkole, zamiast zamykać je w pracowni Komputerowej ? 1.Na każdej długiej przerwie mógłby być dyżur.
Program wychowawczy szkoły
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
PREZENTACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Szkoła Podstawowa Nr 187 im. A
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Program „Szkoła bez przemocy”
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
Realizacja czwartej godziny wychowania fizycznego w szkołach podstawowych województwa dolnośląskiego.
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Rok szkoły w ruchu - Ćwiczyć każdy może. Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich.
i bezpieczeństwa uczniów
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
w praktyce pedagogicznej
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Autor: Szkoła z Klasą 2.0, domena publiczna CC0Szkoła z Klasą 2.0CC0.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
„Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii” Swami Shivananda Kompetencje dyrektora poradni niezbędne w procesie wspomagania rozwoju szkół – dobra.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 IM. WOJCIECHA KĘTRZYNSKIEGO W OLSZTYNIE KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 15 IM. WOJCIECHA KĘTRZYNSKIEGO W.
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
1  Zamość  ul. Okrzei 24  ;  
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Szachy są jak morze, w którym komar może się napić,
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

GRAMY w dobre zachowania Od grudnia 2018 r. klasa 1c gra w dobre zachowania. Good Behavior Game (GBG) jest strategią kierowania/zarządzania nauką uczniów, aby ułatwić im dobre funkcjonowanie w roli uczniów oraz przestrzeganie zasad zachowania obowiązujących w szkole. Program został wprowadzony do wybranych szkół na terenie Krakowa i Warszawy przez Fundację Ukryte Skrzydła dzięki środkom Narodowego Programu Zdrowia. Wychowawcy klas uczestniczyli w dwudniowym szkoleniu przygotowującym do wdrożenia i adaptacji projektu w swoich klasach. GBG nie jest „programem” w tradycyjnym sensie, na który trzeba przeznaczyć godziny lekcyjne. Nauczyciel wplata  grę w normalne zajęcia szkolne. Projekt przeznaczony jest dla dzieci w młodszym wieku szkolnym (6-9 lat). Jego celem jest wzmacnianie czynników chroniących przed zaburzeniami zachowania i funkcjonowania społecznego. GBG został wybrany do adaptacji jako jeden z najbardziej skutecznych programów profilaktycznych dostępnych na świecie. Adaptacja GBG do polskich warunków kulturowych prowadzona jest zgodnie z międzynarodowymi standardami w tej dziedzinie, we współpracy z American Institutes for Research (AIR) odpowiedzialnym za upowszechnianie GBG w USA i innych krajach. Strategia ta jest angażująca. Nasi uczniowie czekają na zabawę GBG z niecierpliwością. Uczą się przy tym pracy zespołowej, rozwijają swoją kreatywność, komunikatywność oraz dynamizm działania. Uczą się też zarządzać czasem i co najważniejsze  skoncentrować uwagę na zadaniu. Otrzymują pozytywne wzmocnienia za przestrzeganie klasowych zasad, ćwiczą monitorowanie i kontrolowanie swojego własnego zachowania.