mazowieckiego liderami e-usług ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Advertisements

Z-ca dyrektora ds. koordynacji wdrażania DEPARTAMENT EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO referat wyboru projektów i informacji - N DYREKTOR DEFS sekretariat.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
0 OFERTA DLA PRACOWNIKÓW Dorota Wałuszko tel Kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Białystok 15kwietnia 2016 r. Komendy Wojewódzkiej Policji.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
| Centra Usług Wspólnych (CUW) w jednostkach samorządu terytorialnego Wojciech Lachiewicz, Ryszard Grobelny, Mateusz Klupczyński Poznań, 30 maja 2016 r.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
UKE URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJDEBATA O CZĘSTOTLIWOŚCIACH, 4 lipca 2006 r. DEBATA NA TEMAT KRAJOWEJ STRATEGII GOSPODARKI CZĘSTOTLIWOŚCIOWEJ Zamierzenia.
Koncepcja Obserwatorium ICT w Województwie Świętokrzyskim Sandomierz - Dwikozy
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
1 Spotkania lokalne organizowane są w ramach projektu systemowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego pn. „Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji”
Komisja Wspólna Rządu i Samorządu Terytorialnego, dnia 22 lutego 2012.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych Lublin, 8 grudnia 2011.
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
SPEED UP Praktyki na rzecz wspierania ekosystemów sprzyjających przedsiębiorczości w rozwoju polityki miejskiej OFERTA PARTNERSKA.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
„System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON”
Program „Fundusz Inicjatyw Obywatelskich – Śląskie Lokalnie”
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
System akredytacji AKSES
Edyta Szymczak Prezes Zarządu ERIF BIG S.A.
CZYM JEST PROGRAM WSPÓŁPRACY?
i otwarta platforma IT Uniwersytet Warszawski (Centrum Deliberacji IS)
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
WYCENA NIERUCHOMOŚCI Katedra Inwestycji i Nieruchomości
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Młodszy Tester Oprogramowania
Wzmacnianie potencjału rozwoju w wymiarze lokalnym i regionalnym
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Działanie Odnawialne źródła energii – RPO Województwa Śląskiego dla przedsięwzięcia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji.
- efektywne wsparcie doradcze
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
STOWARZYSZENIE OSTRZSZOWSKIE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
Agroexpert sp. z o.o. podsumowanie roku 2017 oraz plany na przyszłość…
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Programy do zarządzania kancelarią prawną
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Marszałek Województwa Podkarpackiego
Departament Środowiska Wydział Informacji i Planowania
Ustawa 2.0 – pomoc materialna
Microsoft Office Project 2003 Professional
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Zasady składania i oceny wniosków
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Zapis prezentacji:

mazowieckiego liderami e-usług ” „Miasta średnie województwa  mazowieckiego liderami e-usług ” Plan działań w projekcie Marcin Król – Prezes zarządu Monika Klemke-Pitek - członek zarządu Legionowo, 7 września 2018r

Informacje o projekcie

Projekt o nr WND-POWER.02.18.00-00-0005/18 Program POWER: Wiedza Edukacja Rozwój Oś II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18: Wysokiej jakości usługi administracyjne Wartość projektu: 1 971 974,40 zł Okres realizacji: 1.01.2019 - 31.03.2020

Projekt partnerski – 10 MIAST GRODZISK MAZOWIECKI  GRÓJEC JÓZEFÓW LEGIONOWO PIASTÓW PŁOŃSK PRZASNYSZ SIERPC WOŁOMIN ŻYRARDÓW

Konkurs nr POWR.02.18.00-IP.01-00-001/18

Zarządzanie projektem Euro Innowacje - Zespół zarządzający: Kierownik Projektu - Monika Klemke-Pitek Specjalista ds. Szkoleń i Wdrożeń - Marcin Król Specjalista ds. Współpracy z Partnerami - Agata Głuchowska Partnerzy – członkowie Grupy Sterującej: Rekrutacja do szkoleń - Sekretarze Miast Wdrażanie systemów - Informatycy Miast

Intencja projektu Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z woj. mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr w ramach 7 zadań od 1.01.2019 do 31.03.2020 Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (…) Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach (…) Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją (…) Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości (…) Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków (…) Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami (…) Doskonalenie kompetencji 208 kadr w 10 urzędach JST w obszarach niezbędnych (...)

Zadania w projekcie

Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST

(zakup sprzętu i oprogramowania IT) Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST (zakup sprzętu i oprogramowania IT)

Rozwój e-usług na platformie ePUAP w zakresie podatków i opłat Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST Rozwój e-usług na platformie ePUAP w zakresie podatków i opłat (elektroniczne formularze podatkowe)

Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST Tworzenie „e-boi”, „e-urząd” w sieci Internet (dostęp mieszkańców do spraw i ich statusu on line)

Tworzenie „EZD” w Urzędzie (integracja systemów podatkowych z EOD) Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST Tworzenie „EZD” w Urzędzie (integracja systemów podatkowych z EOD) ePUAP ESOD SD e-boi Większość firm/dostawców oprogramowania SD i ESOD nie jest zintegrowanych.

Jakie są korzyści dla Klienta ? Ma dostęp do statusu załatwienia sprawy Ma dostęp do usług elektronicznych e-PUAP Ma dostęp do płatności elektronicznych poprzez indywidualne konto Może otrzymywać sms o terminie i wysokości podatków i opłat Ma dostęp do informacji o swoich podatkach i opłatach Może prowadzić korespondencję elektroniczną z Urzędem

Jakie są korzyści dla Urzędu ? Może prowadzić korespondencję z klientem drogą elektroniczną Przesłane dokumenty elektroniczne przechodzą przez system ESOD i SD Wykonane płatności elektroniczne zasilają indywidualne konto Jest doposażony w sprzęt IT i oprogramowanie Może informować o terminach czy zaległościach w podatkach i opłatach przez sms Świadczy usługi elektronicznie na e-PUAP

Zadanie 2: Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje

Wdrożenie portalu e-Inwestor (szukanie nieruchomości, lokali na mapie, poprzez filtrację)

Wdrożenie portalu e-Inwestor (wyświetlanie szczegółów oferty JST)

Wdrożenie portalu e-Inwestor (zapytanie o nieruchomości JST drogą elektroniczną – e-mail, e-PUAP)

Jakie są korzyści dla Urzędu ? Możliwość prowadzenia korespondencji w sprawie oferty drogą elektroniczną Wygenerowanie informacji o nieruchomości pod ofertę BIP Wygenerowanie oferty inwestycyjnej na fiszce PAIH Brak obciążeń serwera Urzędu (system umieszczony w chmurze) Łatwe zarządzanie polami inwestycji (dodawanie zdjęć, map, tworzenie obrysów na mapie) Spójna oferta inwestycyjna Miasta wg zaleceń PAIH

Jakie są korzyści dla Klienta ? Ma dostęp do nieruchomości i lokali on line Może filtrować, sortować oferty inwestycyjne Może poszukiwać inwestycję na mapie Może wytyczyć trasę dojazdu do wybranej lokalizacji na mapie Gogle Może pobrać spójną ofertę PDF wraz z załącznikami Może prowadzić korespondencję elektroniczną z Urzędem

Zadanie 3: Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta

Wdrożenie e-Portalu do satysfakcji Klienta (budowanie dedykowanych formularzy ankietowych)

Wdrożenie e-Portalu do satysfakcji Klienta (udostępnienie Klientom formularzy elektronicznych i papierowych

Wdrożenie e-Portalu do satysfakcji Klienta (tworzenie raportu generującego wyniki pomiaru)

Wdrożenie e-Portalu do satysfakcji Klienta (analiza raportu podsumowującego wyniki pomiaru)

Jakie są korzyści dla Urzędu ? Ocena Urzędu drogą elektroniczną i papierową Automatyczny raport z dowolnego okresu oceny Automatyczny raport dla wybranej komórki lub załatwianej sprawy Brak obciążeń serwera Urzędu (system umieszczony w chmurze) Łatwe zarządzanie (edycja ankiet, budowanie nowych do oceny jednostek organizacyjnych) Spójna ocena komórek organizacyjnych lub załatwianych spraw Urząd Ocena Urzędu drogą elektroniczną i papierową Automatyczny raport z dowolnego okresu oceny Automatyczny raport dla wybranej komórki lub załatwianej sprawy Brak obciążeń serwera Urzędu (system umieszczony w chmurze) Łatwe zarządzanie (edycja ankiet, budowanie nowych do oceny jednostek organizacyjnych) Spójna ocena komórek organizacyjnych lub załatwianych spraw

Jakie są korzyści dla Klienta ? Ma dostęp do formularzy ankietowych on line Może ocenić Urząd przez pryzmat komórki lub załatwianej sprawy Może zaproponować swoje usprawnienie poprzez komentarz Może wyrazić opinię o jakości usług Może dać wyraz swojemu niezadowoleniu Ma dostęp do jednolitych formularzy ankietowych w PDF w Urzędzie

Zadanie 4: Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości

Zakup i wdrożenie systemów dla potrzeb: Zadanie 4: Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości Zakup i wdrożenie systemów dla potrzeb: opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów - GRODZISK elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości (z funkcją wypisu i wyrysu oraz prowadzenia rejestru decyzji o warunkach zabudowy i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego) - JÓZEFÓW realizacji umów najmu i dzierżawy zawierającego ewidencję i wymiar opłat z tytułu użytkowania wieczystego i dzierżaw czasowych - PRASNYSZ świadczenia internetowej obsługi interesantów w obszarze skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy oraz elektronizacji procedur świadczenia usług i ewidencji nieruchomości (z funkcją udostępniania informacji o nieruchomościach i wysokości podatków i opłat w Internecie oraz dokonania e-płatności) - WOŁOMIN

Zad. 5,6,7- Szkolenia 349 kadr Forma szkoleń: zjazdowa z noclegiem i wyżywieniem poza miejscem zamieszkania Harmonogram: 2 zjazdy w miesiącu Liczba dni: 4 dni szkoleń x 8h w czasie pracy =32h (wkład własny) Miejsce szkoleń: do uzgodnienia …. 

Zadanie 5 Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat 90 osób zajmujących się podatkami i opłatami 2 zjazdy (dwudniowe) 32 godziny 6 grup 2019 Tematy: 1.Ordynacja podatkowa 2.Ordynacja podatkowa – orzecznictwo 3.Obsługa e-dokumentu w ESOD i SD w świetle instrukcji kancelaryjnej i e-Puap* 4.Zmiany w podatkach i opłatach lokalnych

Zadanie 6 Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami 51 osób zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami, lokalami użytkowymi i nieruchomościami gruntowymi przeznaczonymi pod inwestycje lub promocją inwestycji w regionie 2 zjazdy (dwudniowe) 32 godziny 3 grupy 2019 Tematy: 1.Gospodarka nieruchomościami, odpadami i ochrona środowiska 2. Praktyczne aspekty promocji, zbywania, dzierżawy i najmu zasobów nieruchomości 3. Prawne aspekty planowania i zagospodarowania przestrzennego w samorządzie gminny 4.Tworzenie i zarządzanie mieszkaniami chronionymi, o których mowa w art. 53 ustawy o pomocy społecznej

Zadanie 7 Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi 24 osoby zajmujące się obsługą informatyczną urzędu 5 dni 40 godzin 1 grupa 2019 Temat: Certyfikowane szkolenia Administering Windows Server® 2016

Zadanie 7 Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi 64 osób na kierowniczych stanowiskach urzędniczych 2 zjazdy (dwudniowe) 32 godziny 4 grupy 2019 Tematy: 1. Cyberprzestrzeń - bezpieczeństwo w pracy z komputerem i przeglądarką internetową 2. Ochrona danych osobowych, udostępnienie informacji publicznej 3. Zarządzanie e-dokumentem w świetle KPA i instrukcji kancelaryjnej i e-Puap 4. Zarządzanie personelem i delegowanie zadań

Zadanie 7 Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi 120 osób wg potrzeb stanowisk pracy, zajmujący się przepływem korespondencji elektronicznej i obsługą klienta 2 zjazdy (dwudniowe) 32 godziny 8 grup 2019 Tematy: 1.Komunikacja i obsługa klienta 2.Narzędzia elektroniczne: arkusze kalkulacyjne (EXCEL) 3.Obsługa e-dokumentu w ESOD i SD w świetle instrukcji kancelaryjnej i e-Puap 4.Ochrona danych osobowych, udostępnienie informacji publicznej

mazowieckiego liderami e-usług ” „Miasta średnie województwa  mazowieckiego liderami e-usług ” Marcin Król – prezes zarządu Monika Klemke-Pitek - członek zarządu Legionowo, 7 września 2018r