Prezentacja informacji w biznesie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Advertisements

„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
Czynniki sprzyjające zdrowiu Tryb życia a zdrowie
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych Autor: Switek Marian.
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych I. Główne zasady: prezentacja multimedialna powinna być ilustracją (uzupełnieniem) treści prezentowanych.
POZYCJA – USYTUOWANIE SĘDZIEGO NA POLU GRY. Marek Kowalczyk Przewodniczący Centralnej Komisji Szkoleniowej KS PZPN Luty 2005.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
E-sądy po polsku IV EDYCJA Badanie i ranking stron internetowych sądów okręgowych i apelacyjnych oraz Sądu Najwyższego i Trybunału Konstytucyjnego 3 kwietnia.
Równowaga rynkowa w doskonałej konkurencji w krótkim okresie czasu Równowaga rynkowa to jest stan, kiedy przy danej cenie podaż jest równa popytowi. p.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Po co administracji publicznej zarządzanie ? propozycja dydaktyczna na studiach podyplomowych Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki.
1 Organizacje a kontrakt psychologiczny We współczesnym świecie człowiek otoczony jest szeregiem kontraktowych zobowiązań. To pewien rodzaj powiązań, zależności,
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
Podstawy przedsiębiorczości wg podręcznika „Z ekonomią na ty” Lekcja 6 – Młody człowiek myśli o przyszłości – wykształcenie, oferta edukacyjna, zawód,
Skuteczności i koszty windykacji polubownej Wyniki badań zrealizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki „Ocena poziomu rzeczywistej.
Microsoft PowerPoint. Metodyka „dobrej” prezentacji.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
POP i SIR POK1 i POK2.
Dorota Kwaśniewska OBRAZY OTRZYMYWA NE W SOCZEWKAC H.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
Projektowanie prezentacji multimedialnych Piotr Rakowski Gliwice 2006.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
P-CART.
Kartografia tematyczna
RODZAJE PODATKÓW Przygotowała: Magdalena Zawilińska.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Zarządzanie strategiczne 5
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
MIENIE PUBLICZNE SĄ TO RZECZY, DOBRA (ŚRODKI FINANSOWE) PRZYSŁUGUJĄCE SKARBOWI PAŃSTWA LUB INNYM PAŃSTWOWYM OSOBOM PRAWNYM ORAZ MIENIE PRZYNALEŻNE PODMIOTOM.
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Trendy w Public Relations
Karta usługi – zasady wypełniania
Zachowanie.
dr Marzena Żylińska Łódź
Media Alternatywne.
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
DLACZEGO CZŁOWIEK TAŃCZY?
Produkt i dochód narodowy
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Certyfikaty branżowe Odbiorcy docelowi:
Technologia Informacyjna
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Prezentacja planu biznesowego
Słyszeć = słuchać = rozumieć = akceptować …czyli o aktywnym słuchaniu
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
Nazwa firmy Biznesplan.
Wyrównanie sieci swobodnych
JJ KURSY Zasada poglądowości
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Zapis prezentacji:

Prezentacja informacji w biznesie

Cele prezentacji multimedialnej Podanie rzetelnej informacji w przystępny dla użytkownika sposób Dotarcie do szerokiego grona odbiorców Podkreślanie istotnych informacji Kształtowanie silnych relacji między prezenterem a odbiorcą Dotarcie(ze względu na zastosowanie multimediów) do różnego typów odbiorców- „wzrokowiec”, „słuchowiec”

Co interesuje słuchaczy? Tor główny zainteresowania- to stan, w którym słuchacz jest niemalże zahipnotyzowany sposobem przedstawienia tematu i częściowo zablokowany na inne bodźce pochodzące z otoczenia Tor poboczny zainteresowania – jeżeli wystąpienie staje się bardzo monotonne i schematyczne, to podświadomość odbiorcy stwierdza ( słusznie lub nie), że przekaz jest mało istotny i nie warto poświęcać zbyt dużo energii na aktywne słuchanie. NAJWAŻNIEJSZA RZECZ PODCZAS PREZENTOWANIA -> utrzymanie kontaktu ze słuchaczem oraz „monitorowanie” poziomu jego zainteresowania

Rodzaje prezentowanych informacji Przekaz informacji Kształtowanie umiejętności Sprzedaż usług i produktów WAŻNA CZĘŚĆ PREZENTACJI -> podsumowanie i zakończenie Przekaz informacji - cele poznawcze Kształtowanie umiejętności- cele behawioralne Sprzedaż usług i produktów – cele dotyczące zmiany postaw i nastawień emocjonalnych

Zasady sztuki przemowy Przemowa zgodna z regułami sztuki retorycznej uwzględnia następujące czynniki: rzeczowość- „mów o tym o czym jest prezentacja” jasność- „ przekazuj informacje zrozumiałym językiem” poglądowość- „opisuj nie tylko treść ale i obraz” stopniowanie ekspresji- „dostosowuj styl wypowiedzi do całej prezentacji” powtarzanie- „w razie problemów ze zrozumieniem powtarzaj myśl” humor – „w miarę możliwości pamiętając o zasadach kultury”

Wybrane zasady nauczania Zasada poglądowości – chcąc poznać rzeczywistość, należy zetknąć się bezpośrednio z konkretem lub obrazem czy też modelem konkretu (poglądowość ilustratywna/operatywna) Zasada wiązania teorii z praktyką Zasada postrzegania Zasada podobieństwa Ilustratywna – za pomocą graficznych przedstawień Operatywna- zwrot w stronę słuchaczy

Klasyczne błędy prezentacji Przeładowanie treścią Liczba slajdów/stron prezentacji – „umownie” ok 15 slajdów, zależne od tematu, jeżeli więcej to umożliwić zrobienie krótkiej przerwy Harmonia i spójność prezentacji Zakończenie prezentacji

Dziękuję za uwagę