Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Advertisements

Nowa” Matura 2015 Języki obce
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
PUBLICZNE GIMNAZJUM W DRAWSKU
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Czas wyboru nadszedł- zostań chemikiem
Egzamin gimnazjalny raport
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
EGZAMIN MATURALNY Z WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Przedmioty ścisłe w szkole i na studiach
egzaminu gimnazjalnego 2010/2011 w Miejskim Gimnazjum nr 4
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI W roku szkolnym 2010/11 realizowany był w naszej szkole Projekt Powiatu Pabianickiego,, Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego.
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Egzamin próbny w gimnazjum
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Informator dla rodziców
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO ANALIZA WYNIKÓW Część humanistyczna język polski.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
Egzamin maturalny w roku szkolnym 2015/2016 Spotkanie informacyjne dla uczniów –
Lepszy wynik na egzaminie = wymarzona szkoła (satysfakcja i zadowolenie)
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
ZASADY REKRUTACJI.
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017 przedmioty przyrodnicze
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Terminy egzaminu gimnazjalnego w roku 2017/2018
Zapis prezentacji:

Wyniki PRÓBNEGO egzaminu gimnazjalnego Przedmioty przyrodnicze Rok szkolny 2018/2019 Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko Jacek Skoneczny

W egzaminie uczestniczyło 114 uczniów. Zestaw standardowy zawierał 23 zadania zamknięte i składał się z czterech części przedmiotowych: biologii, chemii, fizyki i geografii. Maksymalna liczba punktów – 29. Każdy z przedmiotów reprezentowany był przez zadania różnego typu: wielokrotnego wyboru, prawda-fałsz.

Test okazał się umiarkowanie trudny – wykonalność testu 58,9% Wynik najwyższy – 28 p. Wynik najniższy – 7 p.

Wyniki uczniów (%)

Podział zadań ze względu na stopień trudności (%)

Wykonalność zadań

Mocne strony Zadania genetyczne- 84% Metabolizm-84% Komórkowa budowa organizmów- 81,25% układanie wzoru sumarycznego alkanu o podanej liczbie atomów węgla. Odróżnianie węglowodorów nasyconych od nienasyconych. Wykorzystanie wielkości fizycznych (amplituda drgań) do opisu poznanych zjawisk lub rozwiązania prostych zadań obliczeniowych. Przeliczanie różnych rodzajów skali. Rozumienie terminu: przyrost naturalny.

Umiejętności wymagające poprawy Znajomość przykładowych atrakcji turystycznych regionów geograficznych Polski. Genetyka- pojęcia. Zapisywanie wzorów związków i obliczanie ich mas cząsteczkowych. Metodologia badań Budowa i funkcje krwi. Odróżnianie reakcji chemicznych od zjawisk fizycznych. Planowanie doświadczenia, w wyniku którego można otrzymać wodorotlenek. Znajomość cech oświetlenia Ziemi w pierwszych dniach pór roku.

Wnioski do dalszej pracy Poziom wykonania poszczególnych zadań był zróżnicowany. Jedno zadanie okazało się zadaniem bardzo trudnym. Uczniom nie sprawiło trudności odczytywanie, przetwarzanie, interpretowanie informacji przedstawionych w formie tekstu, tabeli lub wykresu, jeżeli dane zapisane były w prostej formie i dotyczyły znanych zagadnień. W czasie pracy z uczniami należy zwracać uwagę na potrzebę uważnego czytania poleceń. Bardzo ważne jest uczestnictwo uczniów w zajęciach dodatkowych w celu powtórzenia i utrwalenia materiału. Trudności mogły wynikać z: Słabego ugruntowania wiedzy. Braku umiejętności wykorzystania  wiedzy w praktyce. Nie został powtórzony materiał z II klasy.

Dziękuję za uwagę.