Złota 7 wytyczne obsługi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
DZIECI SKRZYWDZONE Jak im pomóc?
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Metody poszukiwania pracy. Ważne jest: - jakiej pracy szukasz? -gdzie chcesz pracować? - jaki wymiar czasu pracy Cię interesuje? - ile czasu decydujesz.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Zakupy.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Sonia Rzeczkowska Katowice, r. Witam Państwa.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
KILKA SŁÓW O ZAWODZIE KELNERA.
Witamy na stronie Autozakup.com Jedynej wielokryterialnej porównywarki samochodów.
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Wystąpienia publiczne.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Nowoczesne metody sprzedaży.
Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes
„A tu rzeczywistość skrzeczy” jak uczyć, by nie spadła efektywność przygotowania do egzaminu maturalnego 2015 Matura 2015 – jak dobrze już teraz przygotowywać.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
czego się spodziewasz”.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
RODZAJE KLIENTÓW.
WITAJCIE! Zabieramy Was w podróże z Orzełkiem i Reszką.
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Dyrektor w zreformowanej szkole
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Opieka farmaceutyczna
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Czego oczekuje i co robi użytkownik ?. Projektowanie dobrego interfejsu zaczyna się od zrozumienia ludzi.
Witam na szkoleniu Colway
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Zygmunt Korzeniewski Wybrane narzędzia skutecznego lidera.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Miniprzedsiębiorstwo. Wspólnicy miniprzedsiębiorstwa Jan Majnert – dyrektor naczelny Mateusz Kołpak – dyrektor naczelny Maciej Padrok – dyrektor ds. marketingu.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Afektywne podejście do lojalności
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
STREFA DAISY.
SPINAKERR DF Korzyści: Wszystkie stanowiska kasowe w sklepie mogą być zawsze otwarte Nowoczesny design pozytywnie wpływa na wygląd sklepu Szybkie.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Miniprzedsiębiorstwo CORRIDOR przy VI Liceum Ogólnokształcącym
Ćwiczenia do pracy z zespołem
Marketing w Firmie.
AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Candy Shop powstał na rzecz projektu Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwa w 2013r i mieści się w XI Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku. Działalność spółki.
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
Firma działa w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim.
Zapis prezentacji:

Złota 7 wytyczne obsługi AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

#1

Złota siódemka Podczas całej obsługi bądź miły, uprzejmy i pamiętaj o dobrym wychowaniu. Zawsze witaj klienta. Okaż mu zainteresowanie. Buduj pozytywną atmosferę dbając np. o uśmiech i kontakt wzrokowy, właściwy tembr głosu. Zadbaj o komfort klienta – nawiguj go po sklepie, informuj co robisz, opiekuj się nim. NIE oceniaj klienta! #1

#2

#2 Złota siódemka Bądź naturalny, bądź szczery i nienachalny. Rozmawiaj z klientem – a nie odpytuj go. Podczas obsługi zadawaj tylko niezbędne pytania: pytanie otwarte służące rozpoznaniu potrzeb klienta (ew. pytania uzupełniające), pytanie o opinię klienta (co sądzi o produkcie) przy dobieraniu produktu, pytanie o opinię klienta (co sądzi o produkcie) podczas mierzenia. #2

#3

#3 Złota siódemka Wiedza na temat produktów to podstawa. Dobrze orientuj się w asortymencie sklepu, znaj produkty i ich właściwości. Dbaj o właściwą prezentację produktu. #3

#4

Złota siódemka Staraj się zrozumieć potrzeby klienta. Dowiedz się czego oczekuje od produktu. Opisując produkt lub efekty mierzenia zacznij od tego co widzisz – opisz produkt a następnie zadaj sobie w głowie pytanie, po co opowiadasz o tym klientowi? Stosuj język korzyści. Pokaż klientowi co osiągnie dzięki zakupowi mierzonego produktu. Pokaż, że ten produkt jest idealny dla niego i spełnia jego potrzeby. #4

#5

Złota siódemka Zaoferuj produkt dodatkowy – najlepiej przed lub w trakcie mierzenia. Twórz i sprzedawaj komplety (zestawy) – ubieraj klienta od stóp do głów lub zainteresuj klienta nowym asortymentem. 1 + 1 1 + x #5

#6

Złota siódemka Pracuj z klientem w przymierzalni dopytuj o efekty mierzenia (sprawdź co sądzi o produkcie) – dążąc do tego by produkt był właściwie dobrany. W razie konieczności zaproponuj rozwiązanie – zawsze wytłumacz dlaczego zdecydowałeś się na taką propozycję. Daj klientowi możliwość wyboru. Pomóż mu w wyborze, nie narzucaj na siłę swojej wizji. #6

#7

Złota siódemka Pozytywnie reaguj na klienta, który akurat dziś nic nie kupił. Obsługuj do samego końca, nawet jeśli klient nie zdecyduje się na zakup. Nie zapomnij o zakończeniu obsługi – na koniec podziękuj i zachęć klienta do ponownego odwiedzenia sklepu. #7

DZIĘKUJEMY