Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017"— Zapis prezentacji:

1 AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017
Zarządzanie zespołem AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

2 Instrukcja dla lidera zespołu
Poniższy zestaw jest jednym z serii materiałów szkoleniowych przygotowanych na potrzeby Programu Jakości Obsługi Klienta 2017 (PJKO 2017). Trafia na Twoje ręce ponieważ jesteś liderem zespołu w swoim sklepie i to do Twoich obowiązków należy szkolenie i wdrażania innych pracowników. Zapoznaj się z treścią zestawu znajdziesz w nim wskazówki związane z budowaniem relacji w zespole oraz pracą z zespołem

3 Moja rola w zespole Jesteście liderami – dajecie przykład!
Każde Wasze działanie jest obserwowane

4 Pamiętaj! Sklep i załoga to mały ekosystem Każdy z elementów jest ważny Każda osoba jest ważna Aby czuć się dobrze w zespole musicie ustalić wspólne zasady działania Jesteście gospodarzami sklepu, jesteście za niego odpowiedzialni. Wraz z zespołem tworzycie atmosferę miejsca Organizujcie pracę w zespole – ustalajcie zadania i cele dla współpracowników, tylko wtedy możecie egzekwować ich wykonanie

5 Wskaźniki Informuj załogę o targetach i planach, informuj ich o tym co dzieje się w sklepie, wytłumacz wskaźniki na których pracują. Miej pewność, że załoga rozumie wskaźniki, z których jest rozliczana i cele na które pracuje! UPT – (Units per transaction)   ilość sztuk na paragon (na transakcję) CR – (Conversion Rate) skuteczność, ilość wejść vs. ilość paragonów ATV – (Average Ticket Value) średnia wartość paragonu ASP – (Average Selling Price) średnia cena sprzedaży MS – (Multiple Sales) udział transakcji z więcej niż jedną sztuką

6 Wspólne działania Wspólnie obserwujcie klientów. Dzielcie się doświadczeniami! Pracujcie razem – np. przeglądając nowe kolekcje i wspólnie pracując nad językiem korzyści i dobieraniem produktów dodatkowych. Motywujcie się i mobilizujcie. Ćwiczcie swoje umiejętności! Nie oglądajcie się na innych sami twórzcie jakość!

7 Proaktywność i szczerość są bardzo ważne!
Moja rola w zespole Doceniajcie zespół, budujcie wartości pracowników, motywujcie i inspirujcie Proaktywność i szczerość są bardzo ważne! Gdy zauważasz to reaguj, feedback w momencie zdarzenia! Koryguj błędy, ale pamiętaj aby dawać też pozytywne informacje!!! Mój jasno: „to dobre, to złe, bez ale…..”. Zapomnij o metodzie „kanapki” Pamiętaj aby zbierać informacje również o swoim zachowaniu i pracy – niech nikt nie boi się wypowiadać swojej opinii

8 Przekazuj wiedzę Jako kierownik, jesteś odpowiedzialny za uczenia zespołu oraz ciągłą pracę nad podnoszeniem jego kompetencji Przekazuj materiały i informacje, dziel się wiedzą i doświadczeniem, wspomagaj i wspieraj Ćwicz z zespołem! Zawsze kiedy, to tylko możliwe Jeśli chcesz mieć pewność, że dobrze rozumiesz jakość obsługi zacznij uczyć – zrozumiesz lepiej wiedzę, którą przekazujesz! Pamiętaj, bycie ekspertem to umiejętność łatwego opowiadania o skomplikowanych procesach!!!

9 Wiem to i co dalej? Jak pracować z zespołem?
Przekazać materiały Zreferować i omówić Podzielić się wiedzą Porozmawiać z zespołem o materiałach = realizacja celów sklepu Pokazać materiały Przesłać materiały Zatrzymać wiedzę dla siebie Brak weryfikacji, omówienia = frustracja, bierność, brak realizacji celów

10 Wiedzę przekazuję dalej…
Przygotowanie Spotkanie Weryfikacja Przygotuj się na spotkanie – zaplanuj o czym będziesz mówił/a, ile czasu potrzebujesz na spotkanie Ustal czas i miejsce spotkania, poinformuj team o celu spotkania Przygotuj niezbędne materiały i narzędzia Przedstaw przygotowane materiały Rozmawiaj i utrzymuj dyskusję Zrealizuj ćwiczenia Omawiaj efekty ćwiczeń Odpowiadaj na pytania i wątpliwości Podsumuj spotkanie, upewnij się, że materiał był jasny i zrozumiały dla uczestników Obserwuj pracę zespołu Zachęcaj by stosowali wiedzę którą zdobyli Wyznaczaj zasady i cele – egzekwuj ich wykonanie

11 Jak możesz to zrobić?

12 Jak możesz to zrobić?

13 Jak możesz to zrobić?

14 Jak możesz to zrobić?

15 Jak możesz to zrobić?

16 Jak możesz to zrobić?

17 Jak możesz to zrobić?

18 Jak możesz to zrobić?

19 Jak możesz to zrobić?

20 Hasła inspiracje Współpraca Dzielenie się wiedzą Wymiana doświadczeń
Aktywna obserwacja innych sklepów Budowanie zespołu Feedback tu i teraz Wychodzenie z utartych schematów – challengowanie siebie i swoich przyzwyczajeń Jasne określanie zadań i celów (małych i dużych) Egzekwowanie Ćwiczenia z zespołem

21 DZIĘKUJEMY


Pobierz ppt "AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017"

Podobne prezentacje


Reklamy Google