[Nazwa produktu] Plan marketingowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Public Relations, Toyota Motor Poland
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
6. Strategie zarządzania
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Podstawy wyboru strategii marketingowej
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Kierunki rozwoju marketingu w usługach transportowych
Katedra Marketingu Usług
Rynki konkurencji niedoskonałej
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Rynek usług medycznych
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Przedstawienie nowego produktu
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Ocena projektów inwestycyjnych
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
TECHNIK HANDLOWIEC.
Opracowanie merytoryczne Joanna Lisowska
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. FUNKCJE CEN DOTYCZĄ REALIZACJI 5 CELÓW Cel w postaci pożądanej wielkości zysku Cel związany ze sprzedażą Cel związany.
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
Segmentacja rynku.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Firmy globalne.
Nazwa, logo i motto firmy
SEGMENTACJA RYNKU.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Plan projektu biznesowego
Prezentacja biznesplanu
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Dewiza prezentacji Może obejmować dwa wiersze
Otoczenie makroekonomiczne w 3kw.2014 (kw/kw)
Prezentacja biznesplanu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Prezentacja biznesplanu
Nazwa projektu | Nazwa firmy | Nazwa prezentera
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł spotkania firmowego
Jak używać 1 Usuń linie i tekst, których nie potrzebujesz 2
Tutaj wstaw zdjęcie produktu
Zapis prezentacji:

[Nazwa produktu] Plan marketingowy [Imię i nazwisko]

Podsumowanie sytuacji rynkowej Sytuacja rynkowa: przeszła, aktualna i przyszła Uwzględnij udział w rynku, wiodące firmy, graczy, przesunięcia, koszty, ceny i konkurencję Rynek masowy/ naśladowcy Wprowadzenie pilotażowe/ pionierzy Liczba klientów Koniec Czas

Definicja produktu Opisuje produkt/usługę wprowadzane na rynek

Konkurencja Otoczenie konkurencyjne Zawiera przegląd konkurentów na rynku tego samego produktu oraz informacje o mocnych i słabych punktach konkurencji Zawiera porównanie produktów konkurujących z nowym produktem A B C D Wyniki Cena

Plasowanie produktu Plasowanie produktu lub usługi Wyróżniająca definicja miejsca produktu na rynku oraz w odniesieniu do konkurencji na przestrzeni czasu Gwarancje korzyści dla użytkownika Zdanie podsumowujące korzyści, jakie usługa lub produkt daje użytkownikowi

Strategie komunikacyjne Informowanie odpowiednich grup docelowych Dane statystyczne klientów docelowych

Opakowanie i obsługa zamówień Opakowanie produktu Omówienie czynnika kształtu, ceny, wyglądu, strategii Omówienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, dotyczących pozycji niedołączonych do produktu KWS Podsumowanie kosztu wytworzenia i specyfikacji materiałowej wysokiego poziomu

Strategie wprowadzania produktu na rynek Plan wprowadzania produktu na rynek Jeśli produkt jest reklamowany Budżet promocyjny Dostawy materiałów magazynowanych ze szczegółowymi informacjami o budżecie do sprawdzenia Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Etap 1 Etap 2 Etap 3

Public Relations Strategia i realizacja Strategie PR Główne punkty planu PR Utworzenie awaryjnego planu PR, zawierającego terminarz planowanych akcji, planowane przemówienia, kalendarz konferencji itp.

Reklama Strategia i realizacja Omówienie strategii Omówienie ram czasowych kampanii w mediach Omówienie wydatków

Inne sposoby promowania Marketing bezpośredni Omówienie strategii, pojazdów i ram czasowych Omówienie docelowych reakcji, celów i budżetu Marketing partnerski Ustalenia dotyczące wspólnych planów marketingowych z innymi firmami Programy marketingowe Inne programy promocyjne

Ceny Ceny Zasady Podsumowanie konkretnych cen lub strategii cenowych Porównanie z podobnymi produktami Zasady Podsumowanie zasad istotnych dla zrozumienia głównych zagadnień związanych z cenami

Dystrybucja Strategia dystrybucji Kanały dystrybucji Podsumowanie dotyczące kanałów dystrybucji Dystrybucja wg kanałów Przedstawienie planu z informacjami, jaki udział procentowy w dystrybucji będą miały poszczególne kanały (może się przydać wykres kołowy)

Struktura pionowa rynków/segmentów Struktura pionowa okazji rynkowych Omówienie konkretnych okazji rynkowych Przyporządkowanie strategii dystrybucji do rynków lub segmentów rynkowych Określenie udziału firm partnerskich w dystrybucji pionowej

Zagadnienia międzynarodowe Dystrybucja międzynarodowa Omówienie strategii dystrybucji Omówienie zagadnień związanych z dystrybucją międzynarodową Międzynarodowa strategia cenowa Zagadnienia związane z lokalizacją Główne wymagania dotyczące wersji lokalnych

Miary sukcesu Cele na pierwszy rok Cele na następny rok Miary sukcesu/niepowodzenia Wymagania dotyczące sukcesu

Harmonogram Główne punkty harmonogramu na 1,5 roku Ramy czasowe Określenie zależności ram czasowych najistotniejszych dla sukcesu Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Wrz Paź Lis Gru Zadanie 2 Zadanie 3 Zadanie 4 Zadanie 1 Punkt kontrolny