Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Public Relations, Toyota Motor Poland

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Public Relations, Toyota Motor Poland"— Zapis prezentacji:

1 Public Relations, Toyota Motor Poland
Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland

2 Prezes, Toyota Motor Poland
Hiroshi Kono Prezes, Toyota Motor Poland

3 Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland
Witold Nowicki Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland

4 Umocnienie złotówki wzrost importu
skomplikowane i niejasne akcje promocyjne

5 Porównanie importu aut rocznych i nowszych do sprzedanych w kraju (sty-maj):

6 Import aut rocznych i nowszych:

7 Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta
Akcje promocyjne Kredyty Tanie ubezpieczenie lub gratis Doposażenie samochodu za darmo albo mniej niż warte Rabaty Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta

8 Nowa polityka cenowa Toyoty
Uproszczenie oferty: korekta cen o 7-16% Oferta transparentna Klient sam wybiera ubezpieczenie/kredyt/standard wyposażenia Dajemy klientom gwarancję najlepszej ceny: wobec cen niemieckich względem naszej konkurencji

9 Nowa polityka cenowa Toyoty przykłady:
Wartość auta w Euro pozostaje taka sama !

10 Sesja pytań i odpowiedzi

11 Dziękuję


Pobierz ppt "Public Relations, Toyota Motor Poland"

Podobne prezentacje


Reklamy Google