Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uczeń i nauczyciel wobec zmian
Advertisements

O CO CHODZI W NAUCE? Tutorial cz. 3.
Gimnazjum im. Ks. Wacława Rabczyńskiego w Wasilkowie
Specjalista ds. Transportu Biuro JASPERS w Warszawie
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
ABC nauczyciela przygotowującego uczniów do konkursu polonistycznego
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
ENGLISH AROUND THE WORLD
KULTURA STUDIOWANIA jako przejaw kultury organizacyjnej
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Przykład – sieć niwelacyjna
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Opracowanie: mgr Dorota Ściślewska
Kształcenie umiejętności redagowania pisemnych form wypowiedzi
Alarmy i sygnały alarmowe
Opracował Wiesław Rychlicki na podstawie:
METODY I FORMY PRACY w Zespole Szkół dla Dzieci Niesłyszących w Bielsku - Białej opracowała: mgr Joanna Skowron.
Pisanie-metody kształcenia tej umiejętności
Aby dobrze pisać, trzeba dużo pisać
ENCYKLOPEDIE I SŁOWNIKI
czyli jak poradzić sobie bez listonosza.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Wio(nie)sennie w Michałkowie - - piknik na lotnisku z matematyką w tle.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
8. Nauczycielom, którzy udostępnili nam swoje adresy oraz wyrazili na to zgodę, wysyłamy zadania domowe i inne prace wykorzystując pocztę elektroniczną
Autor: Paweł Sandulski
Wprowadzenie do HTML Informatyka Cele lekcji: Wiadomości:
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
Dobre Praktyki OK.
Formy organizacyjne muszą być dostosowane do: -zadań dydaktycznych, -wieku, -możliwości uczniów.
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
TEST DLA KLASY II LIRYKA.
Zagadnienia związane z plagiatem, prawo własności, styl tekstu Karol Ligmann Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Komputerowe Systemy.
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Zapraszam, ogłaszam, dedykuję…
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
S PRAWDZIAN KLASY VI 1 KWIETNIA 2015 R.. Lp. PrzedmiotIlość pkt. max. Ilość pkt. % 1j. polski matematyka j. angielski
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Tel lub mail:
Co zyska sześciolatek rozpoczynając naukę w szkole?
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
DEBATA UCZNIOWSKA na temat KODEKSU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa Nr 8 Legionowo.
Rodzaje illokucji: stwierdzenia (representatives, assertives) („ wiem że … i informuję cię o tym”) ekspresje (expressions) („przeżywam stan X i dlatego.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
 Załącznik nr 2:Informacje dotyczące ogłoszenia zostały opracowane przez nauczyciela oraz wykorzystane ze strony: „Użytkowe formy wypowiedzi”:
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
Rozwój pojęć w wieku szkolnym to problem nauczania.
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Imię i nazwisko nauczyciela
DOSTOSOWANIE WARUNKÓW EGZAMINACYJNYCH DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIÓW rok szkolny 2018/2019.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Zapis prezentacji:

Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność w ważnych sytuacjach życiowych (szkolnych i / lub pozaszkolnych)

Elementy ogłoszenia podlegające ocenie Lp. Elementy ogłoszenia podlegające ocenie Punktacja Uzyskane punkty 1. Realizacja tematu – zawarcie wszystkich niezbędnych informacji, to znaczy: co się stało, wydarzyło? – zdarzenie, działanie, kiedy? - termin ( data ), gdzie? - miejsce, jak wygląda? – cechy, znaki rozpoznawcze, jak skontaktować się z autorem ogłoszenia? – kontakt: telefon, e-mail, adres. 0 - 1   2. Dostosowanie wypowiedzi do sytuacji komunikacyjnej - perswazja, zachęta wyrażona bezpośrednio lub pośrednio. 3. Zwięzłość i komunikatywność wypowiedzi. 0 – 1 4. Język i styl ( przestrzeganie zasad poprawności językowej; dopuszczalny jeden błąd językowy ). 5. Zapis ( przestrzeganie poprawności ortograficznej i interpunkcyjnej; dopuszczalny jeden błąd ortograficzny i interpunkcyjny, dyslektycy dopuszczalne dwa błędy ortograficzne ). Razem 5 punktów

Dokończ zdanie: Na dzisiejszej lekcji………………….