Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Procedury postępowania w stosunku do nieletnich
Advertisements

Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2012
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE
POLICJA W SYSTEMIE BEZPIECZEŃSTWA PAŃSTWA
ZAGROŻENIA NARKOTYKOWE KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIŃCZOWIE
Ocena ładu i porządku miasta Mielca dokonana przez Straż Miejską w oparciu o kompleksowy przegląd miasta dokonany w dniu r.
Informacja o uprawnieniach i działalności Straży Miejskiej
Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego - Rowerzyści
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
„Analiza stanu bezpieczeństwa
Wydział Prewencji KWP w Krakowie
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
POLICJA.
UDZIAŁ WOJEWODY W PROCEDURZE ZWIĄZANEJ
Oparte są na budowaniu świadomości – wśród rodziców i wychowawców, że skuteczność podejmowanych działań zależy od współpracy wszystkich zainteresowanych.
SYSTEMY OCHRONY PRACY W POLSCE:
Prawodawstwo w zakresie gospodarki odpadami
KOMENDA MIEJSKA POLICJI w Koninie 11 kwietnia 2013 r.
KOMISARIAT POLICJI W DOBCZYCACH OCENA STANU BEZPIECZEŃSTWA ZA 2011 r.
ORGANIZATORZY IMPREZ wprowadzenie do regulaminów obiektów zapisów uniemożliwiających wejście na imprezy osobom, które w trakcie imprezy lub w trakcie zorganizowanego.
działalności Straży Miejskiej za rok 2012
Wykorzystanie dróg w sposób szczególny:
JEDNOSTKI WSPIERAJĄCE SZKOŁĘ W WYCHOWANIU DZIECI I MŁODZIEŻ
Pokaz strona internetowa.
CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY GO UZYSKAĆ? WAŻNA JEST BEZTERMINOWO W zakresie: warunków i wymagań ochrony ładu przestrzennego, ochrony środowiska i zdrowia ludzi.
Zapewnienie porządku na terenie miasta przez Straż Miejską m.st. Warszawy Warszawa, 11 lipca 2012 r.
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Łęcznej za rok 2013
Magdalena Sobczak Kierownik Biura ds. Gospodarki Odpadami
„DEBATY SPOŁECZNE na terenie gminy Skrzyszów”
24 maja 2014 r.. § 1 Regulamin uczestnictwa w Pikniku Pozarządowym, zwany dalej Regulaminem, określa podstawowe zasady prezentacji organizacji pozarządowych.
SYSTEM GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI GMINY ZABÓR 1 LIPCA 2013 r.
KOMISARIAT POLICJI W WĘGIERSKIEJ GÓRCE PODSUMOWANIE ROKU 2010.
ODPRAWA SŁUŻBOWA W KPP W BIELSKU PODLASKIM 29 STYCZNIA 2014 ROKU
Efektywność Pracy Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy za rok 2013 za rok 2013 Nidzica 30 kwietnia 2014 r.
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 11 WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI.
Wydzia ł Prewencji KWP w Krakowie BEZDOMNI, SAMOTNI I BEZRADNI ZIMĄ.
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE W POWIECIE
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
WSPÓŁPRACA W ZAKRESIE OCHRONY LOTNISK. NOWE DOKTRYNY BEZPIECZEŃSTWA
Chodel Józefów nad Wisłą Karczmiska Łaziska Opole Lubelskie Poniatowa Wilków Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa w Powiecie Opolskim 2015 Komenda Powiatowa Policji.
Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
Gimnazjalista w świecie prawa
„BEZPIECZEŃSTWO TO NASZA WSPÓLNA SPRAWA”
DZIAŁANIA Z ZAKRESU EDUKACJI KOMUNIKACYJNEJ WYDZIAŁU PREWENCJI KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W GDYNI asp. sztab. Sławomir Guz podkom. Michał Rusak Wydział.
ZASADY POSTĘPOWANIA POLICJI W ZWIĄZKU Z ZABEZPIECZENIEM IMPREZ I ZGROMADZEŃ PUBLICZNYCH 1.
WALKA Z POŻARAMI Zadanie określone w artykule 61 I Protokołu Dodatkowego do Konwencji Genewskich z 12 sierpnia 1949 r. WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
EFEKTY PRACY UZYSKANE PRZEZ KOMENDĘ POWIATOWĄ POLICJI W PRUSZKOWIE w 2013 ROKU.
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
„Bezpieczna dzielnica - bezpieczny mieszkaniec” Program realizowany w ramach Miejskiego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa.
Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg tel , fax Centrum.
W roku 2013 na terenie Gminy Brzeszcze nie odnotowano żadnego zbiorowego naruszenia bezpieczeństwa i porządku publicznego zarówno podczas trwania imprez.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Straż Miejska w Policach. Straż Miejska w Policach rozpoczęła działalność 1 lutego 1992 r. 9 strażników 1 pojazd zakres działania: miasto Police 9 strażników.
DEBATA SPOŁECZNA dotycząca bezpieczeństwa na terenie gm
Bezpieczeństwo drogowe dla dzieci i młodzieży
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2016 rok.
Bezpieczeństwo w Dzielnicy Targówek 2017
Samorządowe akty prawa miejscowego
Powiat. POWIATY Powiat – jednostka samorządu terytorialnego i podziału administracyjnego II stopnia w Polsce. Jednostką nadrzędną jest województwo, podrzędną.
Bezpieczeństwo w Dzielnicy Targówek 2017/2018
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie
Co to jest Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
Strajk w oświacie – kwiecień 2019 r.
Straż Gminna w Nieporęcie
Zapis prezentacji:

Działalność Straży Miejskiej w 2017 r. Bezpieczeństwo na terenie Miasta i Gminy Serock Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.

Informacje podstawowe Straż Miejska w Serocku, w strukturze Urzędu Miasta i Gminy Serock funkcjonuje od 1 stycznia 1993 r. W roku 2017 miasto Serock było monitorowane przez 10 kamer stacjonarnych oraz 2 kamery przenośne. W ubiegłym roku w Straży Miejskiej w Serocku służbę pełniło 8 strażników.

Funkcja porządkowo-ochronna Zakres działań podejmowanych przez Straż Miejską w Serocku w 2017 r. wynikający z funkcji formacji w społeczności lokalnej Zapewnienie i utrzymywanie bezpieczeństwa i spokoju na terenie gminy Egzekwowanie przestrzegania przepisów prawa w zakresie czystości i porządku publicznego, a także aktów prawa miejscowego Funkcja porządkowo-ochronna Ochrona porządku w trakcie zgromadzeń i imprez masowych. Egzekwowanie od zarządców, administratorów i gospodarzy budynków mieszkalnych właściwego wykonywania obowiązku utrzymywania porządku i czystości. Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca zamieszkania. Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.

Kontrolowanie i podejmowanie stosownych działań dla zapewnienia czystości i estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz otoczenia instytucji i posesji prywatnych. Kontrola przestrzegania przepisów przez użytkowników ruchu drogowego, w zakresie określonym w ustawach. Funkcja kontrolna Kontrola materiału opałowego wykorzystywanego w systemach centralnego ogrzewania. Kontrola stanu wód na listwach wodowskazowych rzek Bug i Narew Kontrola prawidłowości oznakowania i prowadzenia prac w pasie ruchu drogowego.

Funkcja edukacyjno-profilaktyczna Pełnienie służby patrolowej na terenie Miasta i Gminy Serock. Przeciwdziałania przestępstwom, wykroczeniom i zjawiskom kryminogennym, Funkcja prewencyjna Informowanie służb drogowych o stwierdzonych nieprawidłowościach stanu nawierzchni jezdni, a także stanu oznakowania i oświetlenia ulic. Przekazywanie właściwym służbom technicznym informacji na temat awarii systemów telekomunikacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, energetycznych i gazowniczych. Zawiadamianie innych właściwych służb o zagrożeniach dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców Miasta i Gminy Serock. Organizowanie i prowadzenie zajęć na temat bezpieczeństwa z dziećmi i młodzieżą szkolną. Funkcja edukacyjno-profilaktyczna Organizowanie akcji na temat bezpieczeństwa rowerzystów i pieszych w ruchu drogowym.

ZESTAWIENIE NAŁOŻONYCH GRZYWIEN W 2017 r. Lp. Zakres Ilość kwota 1. Wykroczenia przeciwko bezpieczeństwu osób i mienia 18 1950,00 zł 2. Wykroczenia przeciwko bezpieczeństwu i porządkowi w komunikacji 17 2200,00 zł 3. Wkroczenia przeciwko urządzeniom użytku publicznego 25 4. Naruszenie przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi 26 2600,00 zł 5. Naruszenie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 4 400,00 zł 6. Naruszenie przepisów ustawy o ochronie zwierząt 350, 00 zł 7. Naruszenie przepisów ustawy o odpadach 200,00 zł RAZEM 98 9 900,00 ZŁ

ZESTAWIENIE WNIOSKÓW O UKARANIE SPORZĄDZONYCH W 2017 r. Lp. Zakres ilość 1. Wykroczenia przeciwko bezpieczeństwu i porządkowi w komunikacji 20 2. Wykroczenia przeciwko obyczajności publicznej 1 3. Wykroczenia przeciwko urządzeniom użytku publicznego 3 4. Naruszenie przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi 5 5. Naruszenie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 2 6. Naruszenie przepisów ustawy o ochronie zwierząt 7. Inne RAZEM 33

WSPÓŁPRACA STRAŻY MIEJSKIEJ Z POLICJĄ

W minionym roku funkcjonariusze Policji oraz Straży Miejskiej w Serocku przeprowadzili wspólnie: 47 służb patrolowych na terenie Miasta i Gminy; 3 akcje prewencyjne. Współpraca obu służb przybiera także formy: stałej wymiany informacji o zagrożeniach na terenie gminy, w tym pozyskanych przy wykorzystaniu środków technicznych rejestrujących obraz; wspólnego prowadzenia działań porządkowych dla zapewnienia bezpieczeństwa i spokoju mieszkańców, m.in. w trakcie imprez masowych.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ