klasa II moduł 13 MY WINTER

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
„Program dofinansowania zakupu i montażu odnawialnych źródeł energii ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu”
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Sposób oraz zakres gromadzonych informacji regulują następujące przepisy prawne: 1.ustawa z dnia 19 lutego 2004 r. o systemie informacji oświatowej (Dz.
1 O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło „ Jest jeden aspekt, pod którym zwierz ę ta przewy ż szaj ą cz ł owieka-
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
MODUŁ 3 TEMAT 3 POZIOM 2 Zarządzani e czasem. CZY TO JUŻ CZAS PANIKOWAĆ…? Jesteś liderem pierwszej misji na Marsa! Jesteś bliski/a zakończenia pierwszego.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Co potrafię w przyjaźni z komputerem?.  Z jakich elementów się składa? Z jakich elementów się składa?  Do czego służy? Do czego służy?  Jakie programy.
„Jak uczyć dzieci na temat przemocy i wykorzystywania”
… przemy ś lenia pedagogiczne. „Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Klasa III moduł 25 PROTECT THE ENVIRONMENT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Zwierzęta świata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Klasa II moduł 22 HEALTHY TEETH PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Budżetowanie kapitałowe cz. III. NIEPEWNOŚĆ senesu lago NIEPEWNOŚĆ NIEMIERZALNA senesu strice RYZYKO (niepewność mierzalna)
Zapraszam do oglądania
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
klasa II moduł 27 PEOPLE WHO HELP
Wycieczka do Zakopanego
Narodowa Strategia Spójności
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
Człowiek – najlepsza inwestycja
Szkoła Promująca Zdrowie
klasa III moduł 05 WHAT ARE CLOTHES MADE OF?
Nazwisko nauczyciela – klasa X
          Rysunek OLA MaRECKA 2A.
„Na wyżynach myślenia”
Nasza firma Nazwa: Fallight
klasa III moduł 10 AT THE DOCTOR’S
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
klasa II moduł 29 TOWN AND COUNTRY
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Psychiatria dzieci i młodzieży
Klasa 1 moduł 18 DINOSAURS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zapis prezentacji:

klasa II moduł 13 MY WINTER PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe.

(ENG, PL) Nauczyciel wprowadza temat zadając pytanie o obrazki – co dzieci robią? Jak uczniowie spędzają zimę? Jaką zimową pogodę lubią najbardziej? Co można robić zimą? Jak zachowywać się odpowiedzialnie? Jakie ubranie noszą zimą? Jaka jest pogoda? Co można robić? Uczniowie grają w grę - poker chips. Każdy uczeń mówi jedno zdanie opisujące co robi/ubiera/pije/je zimą i rzuca poker chip (mogą to być guziki, cukierki, żetony) Każdy uczeń który zgadza się z wypowiedzianym zdaniem powtarza je i dorzuca swój żeton.

I need……. …...to keep warm in winter (ENG) Uczniowie omawiają ubrania a następnie tworzą zdania wykorzystując podany wzór – I need (a scarf) to keep warm in winter. Tworzą swoje wersje. Następnie uzupełniają zdania: I need….to make a snowman. I need…. To ski/to have fun in the snow/to be safe in winter. …...to keep warm in winter

(PL, ENG) Uczniowie omawiają zdjęcie, czy znają określenie winter wonderland? Dodatkowe informacje: "Winter Wonderland" to piosenka zimowa, napisana w 1934 przez Felixa Bernarda i Richarda Smith. W ciągu następnych lat została nagrana przez około 200 artystów. (Dzieci mogą posłuchać wybranego wykonania Winter Wonderland)

(PL) Nauczyciel prosi o opis obrazka (PL) Nauczyciel prosi o opis obrazka. Następnie omawia z dziećmi problem – o czym należy pamiętać zimą w górach? Jak bezpiecznie uprawiać zimowe sporty? Czym zajmuje się ratownik górski? Jak należy się zachować wodząc w górach wypadek?

(PL) Nauczyciel pyta dzieci z czym kojarzą im się powyższe zdjęcia (PL) Nauczyciel pyta dzieci z czym kojarzą im się powyższe zdjęcia? Nauczyciel pyta uczniów czy byli kiedyś na kuligu? Co im się z takim wydarzeniem kojatzy? Jak wygląda bezpieczeństwo na kuligach?

HIBERNATE MIGRATE (ENG) Nauczyciel pyta dzieci jakie zwierzęta migrują a jakie hibernują zimą? Informacje dodatkowe(źródło wikipedia): Hibernacja naturalna, hibernacja – fizjologiczny stan organizmu, o charakterze przystosowawczym, polegający na wyłączeniu termoregulacji, znacznym spowolnieniu procesów życiowych i obniżeniu temperatury ciała, zwiększający tolerancję organizmu wobec niesprzyjających warunków środowiskowych. Zwierzęta hibernujące: jeże, chomiki, susły, niedźwiedzie, borsuki, lemury, nietoperze Wędrówki zwierząt, migracje zwierząt – zazwyczaj sezonowe i regularne przemieszczanie się zwierząt (osobników, stad lub całych populacji) na różne odległości. Migracje występują u wszystkich kręgowców i u niektórych bezkręgowców. Zwierzęce wędrówki klasyfikowane są według kilku kryteriów (migrują ptaki, renifery).

(PL, ENG) Które zwierzęta lubią zimę. Które migrują. Które hibernują (PL, ENG) Które zwierzęta lubią zimę? Które migrują? Które hibernują? Jak można pomóc zwierzętom w zimie?

(PL, ENG) Dzieci tworzą projekt – mini karmnik dla ptaków (PL, ENG) Dzieci tworzą projekt – mini karmnik dla ptaków. Z ziaren zmieszanych z syropem kukurydzianym lub masłem orzechowym, foremek do ciastek, sznurka. Inna wersja – puste rolki z papieru toaletowego obtoczone najpierw w maśle orzechowym następnie w ziarnach dla ptaków zawieszone na sznurku.

(ENG) Dzieci omawiają wszystkie pola, następnie grają w grę.

SPIN

SPIN

SPIN

SPIN

SPIN

SPIN

SPIN