PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MATLOS „JAK TEORIA MA SIĘ DO PRAKTYKI?”. Cel projektu: Sprawdzamy, jaka jest zależność między prawdopodobieństwem a częstością zdarzenia.
Advertisements

Minnigan-Hills Day: Synowie potwierdzili wartość imponującego rodowodu. Na podstawie artykułu Holstein International 2015 JK.
Gospodarka i polityka gospodarcza - między raportem „Państwo i my” a zarysem strategii rządu Grzegorz Gorzelak Seminarium „Dobre rządzenie” GAP, Kraków,
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Astronomia Ciała niebieskie. Co to jest Ciało niebieskie ?? Ciało niebieskie - każdy naturalny obiekt fizyczny oraz układ powiązanych ze sobą obiektów,
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Pro-ekologiczny Konstantynów Ł ódzki „Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi”
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
Kim jesteśmy i co robimy … Polska Izba Żywności Ekologicznej to grupa przedsiębiorców będąca przedstawicielem branży żywności ekologicznej. Naszą misją.
Metody sztucznej inteligencji - Technologie rozmyte i neuronowe 2015/2016 Perceptrony proste nieliniowe i wielowarstwowe © Kazimierz Duzinkiewicz, dr hab.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Departament Rozwoju Regionalnego. Zakres tematyczny informacji: -Spotkanie Roczne z przedstawicielami KE w Regionie, -Komitet Monitorujący, - Postęp w.
Systemy zarządzania jakością Fredericka Winslow Taylora Artur Szulc Bartosz Naczyński Ryszard Szymczak Tomek Marszał Wsinf 2016.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
Zaufanie społeczne Polaków Twierdzenie: Większość ludzi ma dobre intencje.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn (w oparciu o standard minimum) Olsztyn, 6 czerwca 2016r.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
TEMAT 23 Wypadki drogowe – statystyka i przyczyny
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
SYSTEM KWALIFIKACJI, AWANSÓW I SPADKÓW
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Trendy w Public Relations
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Metoda projektu.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Czy parametry liczą się w ocenie parametrycznej
STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia r..
CEL: - Osiągnąć równość płci oraz wzmocnić pozycję kobiet
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Liceum Plastyczne w Żorach
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Wpływ wybranych czynników na występowanie zaburzeń snu w chorobie Parkinsona Weronika Urbaś1, Anna Grażyńska1, Magdalena Doręgowska2, Joanna Siuda2, Monika.
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Działania informacyjno – promocyjne PROW 2014 – 2020
Zgłoszenie do konkursu
FIRMA ……………………………..…..
ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Zapis prezentacji:

PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ Świat Pampers PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ

Schemat komunikacji produktów niemowlęcych w Polsce KOMUNIKACJA DO MAMY! ! ? A TATA?

1B Komentarz lektora Komunikacja produktów do pielęgnacji dzieci i niemowląt skupia się głównie wokół mam. To kobiety występują w reklamach, na kreacjach i to do nich głównie skierowana jest komunikacja. Pozostaje jednak pytanie - co z tatusiami?

Wyzwanie Ustanowienie światpampers.pl jako 12. największej strony internetowej o tematyce dziecięcej w Polsce (pod względem ruchu na stronie)

2B Naszym wyzwaniem było ustanowienie www.światpampers.pl jako top 12 strony internetowej o tematyce dziecięcej biorąc pod uwagę ruch wygenerowany na stronie. Konkurowaliśmy z takimi portalami jak edziecko.pl, dziecko onet.pl czy babyonline.pl, wiec samą śmietanką polskich dziecięcych stron internetowych.

Do kogo skierowaliśmy komunikację ! Mówiliśmy do: OBYDWOJGA RODZICÓW Chcąc skorzystać z potencjału tkwiącego w całej grupie docelowej

3B Przeprowadziliśmy szereg wywiadów z konsumentami i nasuwał się tylko jeden wniosek: nadszedł trend aktywnych i zaangażowanych w rozwój dziecka tatusiów. Okazało się, iż ojcowie grają niezwykle ważną rolę w decyzjach podejmowanych odnośnie pielęgnacji niemowląt i aktywnie poszukują wszelkich informacji i nowinek związanych z kategorią. Głównym kanałem informacji dla nich jest internet – jednak nie czują się tu komfortowo, iż wszelkie treści na jakie w nim trafiają, są adresowane bezpośrednio do mam.

Wsparcie światpampers.pl TELEWIZJA Komunikacja w spocie produktowym PRASA Kreacja z obydwojgiem rodziców! AMBIENT Kontekstowa komunikacja w Chicco INTERNET Targetowany komunikat do mamy i taty SEKCJA BUCIKÓW SEKCJA GRYZAKÓW SEKCJA ZABAWEK KASA

4B Pierwszym ruchem z naszej strony było wzbogacenie strony pampers.pl o bogaty materiał skierowany do ojców. Wspierając stronę internetową www.światpampers.pl, przełamaliśmy wszelkie dotychczas panujące schematy komunikacyjne w kategorii. Przede wszystkim kreacja przedstawiała zarówno mamę jak i tatę! Ponadto, w Internecie mieliśmy dwie linie kreatywne skierowane odpowiednio do mam i tatusiów. Udało nam się również stworzyć działania ambientowe bazujące na czterech liniach kreatywnych dopasowanych kontekstowo do poszczególnych sekcji produktowych na terenie sklepów Chicco. Komunikaty aktywnie zapraszały do odwiedzenia strony w otoczeniu, gdzie rodzic był szczególnie otwarty na komunikat.

Osiągnięte Rezultaty Udało nam się osiągnąć pozycję 5. top strony o tematyce dziecięcej w Polsce (celem było miejsce 12.) Prawie 40% WIZYT wygenerowanych przez TATUSIÓW! Odnotowaliśmy rekordowe wyniki: PONAD MILION KLIKNIĘĆ W BANNERY PRAWIE 500 TYSIĘCY WIZYT ŚREDNIA NA STRONIE TO PRAWIE 6 MINUT (indeks 400 w porównaniu do historycznych nietargetowanych emisji)

5B Osiągnięte rezultaty mówią same za siebie. Cel został znacznie przekroczony, bo osiągnęliśmy 5. pozycję pod względem wygenerowanego ruchu na stronie, z czego aż 40% odwiedzin to tatusiowie, co potwierdza słuszność przyjętej przez nas strategii. Kampania została zaliczona do najbardziej efektywnych w historii Pampers, gdzie niewątpliwie wpływ miało też podejście kierowania ruchu na stronę internetową również poprzez nie-internetowe media. Kluczem okazała się kontekstowa kreacja bazująca na zrozumieniu potrzeb grupy docelowej.