Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Advertisements

PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
„Razem możemy wiele” PO KL III. Wysoka jakość systemu oświaty 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
Sesja 6 Planowanie wdrożenia: Mapa Procesu Zmian
European and national traditions in the art of theatre – International Theatre Performance Prezentacja europejskiego projektu teatralnego realizowanego.
Projekt dofinansowany w ramach środków PO Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010 Partner projektu.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Mój mikroregion w makro-Europie. Europejczyk w zrestrukturyzowanej przestrzeni
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Podstawowe informacje
Krajowe Centrum Europass
Respectful European Schools Pursue Equality and Cultural Tolerance
Programowanie z eTwinning
Programowanie z eTwinning
Projekt Erasmus+ „Healthy Kids” Zdrowe Dzieci
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Serce i dusza wolontariusza
Programowanie z eTwinning
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Erasmus+ Kształcenie i szkolenie zawodowe
Terra Community and Ethics for the future
Metoda projektu.
Harmonogram prac nad przyszłą perspektywą Toruń, listopad 2012 r.
Europejskie praktyki zawodowe uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku gwarancją sukcesu na rynku pracy.
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
TRZECIE spotkanie Zespołu
Edyta Jasińska Joanna Wieremiejuk
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Program kompleksowego wsparcia szkół oraz przedszkoli, podporządkowany potrzebom tych podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia – Powiat.
SPRAWOZDANIE Projekt „Ucz się i nauczaj” realizowany w ramach Programu Erasmus Plus przez Zespół Szkół nr 3 w Zamościu w terminie r r.
3D students – dialoGue, democracy,digital
Projekt Erasmus + Building a better future by addressing ecology and immigration problems through innovative teaching methods, multiculturalism and multilingualism.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Synergia Erasmus+ eTwinning. Synergia Erasmus+ eTwinning.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Projekt jest współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Sektor - Edukacja dorosłych, Akcja 1 Mobilność Edukacyjna.
ERASMUS + Program Erasmus + wszedł w życie 1 stycznia 2014 roku. Realizacja programu zaplanowana jest na siedem lat czyli do 2020 roku. Program ma się.
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zasady tworzenia i funkcjonowania Centrów Wsparcia Uczniów Zdolnych
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
Wspomaganie pracy szkół
Zasady finansowe
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”. AKCJA 1 MOBILNOŚĆ EDUKACYJNA – WYJAZDY KADRY EDUKACYJNEJ Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.

Czas trwania: 24 miesiące (od 1. 06. 2018r Czas trwania: 24 miesiące (od 1.06.2018r.) Liczba uczestników projektu: 18 Koordynator projektu: Anna Surowiak CELE PROJEKTU : podniesienie poziomu jakości pracy szkoły poprzez określenie potrzeb, które muszą ulec poprawie/ wzmocnieniu w perspektywie jej rozwoju; podniesienie kompetencji zawodowych pracowników szkoły; realizacja mobilności (wyjazdów) zagranicznych pracowników szkoły; wdrożenie rozwiązań/wiedzy zdobytych przez pracowników szkoły w trakcie mobilności zagranicznych realizowanych w ramach projektu.

ZAPLANOWANE MOBILNOŚCI: Kursy języka angielskiego w Irlandii dla początkujących lub średniozaawansowanych; organizator kursu: Cork English College; temat kursu: "General English Language Training"; czas trwania: 1 tydzień lub 2 tygodnie; ilość osób: 9 - nauczyciele różnych specjalności; Kurs metodyczny w Portugalii; organizator kursu: ACJ Informatics; temat kursu: "Smart educational resources"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 2 - nauczyciele różnych przedmiotów; Kurs metodyczny na Malcie; organizator kursu: ETI –Malta (Executive Training Institute); temat kursu: "CLIL-Technology& ICT Tools for teachers working with CLIL"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 2 - nauczyciel matematyki, nauczyciel historii; Kurs metodyczny we Włoszech; organizator kursu: Europass Teacher Academy; temat kursu: "Flipped classroom"; czas trwania: 6 dni; ilość osób: 2 - nauczyciele języków obcych; Kurs w Hiszpanii; organizator kursu: DOREA Educational Institute; temat kursu: "Handling Stress and Avoiding Burnout"; czas trwania: 5 dni; ilość osób: 3 - nauczyciele języka angielskiego; 2

Etapy realizacji projektu I. Faza przygotowawcza (czerwiec 2018 – marzec 2019) wybór uczestników projektu/mobilności, stworzenie listy rezerwowej, wyznaczenie koordynatora, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie/organizację wyjazdów, zaplanowanie budżetu i sposobów finansowania bieżących działań projektowych, przypomnienie obowiązków uczestników projektu – podpisanie umów z uczestnikami kursów szkolenie językowe (wrzesień - grudzień 2018), dopracowanie strategii rozpowszechniania informacji na temat projektu i jego rezultatów - na bieżąco, opracowanie ankiet, które pomogą ocenić rezultaty projektu - na bieżąco. Przed każdą mobilnością: przeprowadzenie szkoleń merytorycznych i kulturowych dla uczestników mobilności, zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu, zakup biletów lotniczych i zorganizowanie przejazdu na lotnisko, przygotowanie certyfikatów krajowych, ubezpieczenie uczestników.

II. Faza mobilności (kwiecień 2019 – październik 2019) - wyjazdy na kursy. III. Faza wdrażania i upowszechniania rezultatów projektu (do maja 2020) sprawozdania uczestników mobilności, spotkania w zespołach przedmiotowych i dzielenie się zdobytą wiedzą i materiałami dydaktycznymi, przedstawienie rezultatów projektu na platformie eTwinning i na stronie internetowej szkoły, prezentacja projektu w sąsiednich szkołach, stworzenie zestawu nowych materiałów dydaktycznych, utrzymywanie nawiązanych kontaktów z nauczycielami ze szkół europejskich,publikacja zdjęć i filmów z działań projektowych, wdrażanie wypracowanych rezultatów przez uczestników kursów, ocena przebiegu całego projektu, sprawdzenie poprawności rozliczania finansowego wszystkich działań, kontynuowanie działań upowszechniających projekt, ewaluacja projektu, przygotowanie raportu końcowego.