KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Wyzwania w zarządzaniu prawnikami Pokolenia Y
Dlaczego mi miałoby się udać, skoro niektórym się nie udaje?
Jak zatrzymać najlepszych pracowników?
Struktura HR gotowa na wyzwania przyszłości – na przykładzie transformacji pionu HR w ING Nationale–Nederlanden Polska S.A. Przemysław Stalica Dyrektor.
E-learning Równowaga pomiędzy pracą, a życiem osobistym w IBM. Work-life balance. Jolanta Jaworska Dyrektor Programów Publicznych IBM Polska.
Wielokulturowe aspekty procesów rekrutacyjnych
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Zatrudnienie Fair Play Promocja kultury przedsiębiorczości i etyki rynku pracy.
Modelowy System Zarządzania Wiedzą w Firmie
Rozmowa kwalifikacyjna
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
„Urząd Miasta Zielonka miejscem pracy i dialogu”
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
w edukacji przedszkolnej
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Wdrażanie Systemu Obsługi Klientów
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Telepraca Korzyść nie tylko wizerunkowa Łukasz Kowalik.
musisz sobie odpowiedzieć na bardzo ważne pytania…
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
PRAKTYKI KSZTAŁCENIOWE ZARZĄDZANIE ZMIANĄ? ZMIANA ZARZĄDZANIA?
Sposoby wzmacniania rezultatów po szkoleniach Moderator: Grzegorz Maszkowski
Produkujesz, sprzedajesz, zarządzasz? Zyskaj przewagę! Uniwersytet Ekonomiczny Wrocław, 10 czerwca 2008 Kontrola i analiza procesów biznesowych Mateusz.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
Teza Innowacyjność organizacji jest warunkiem jej sukcesu – istotne jest skupienie wysiłków na kształtowaniu w organizacji atmosfery sprzyjającej inicjatywom.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Warszawa, r. Systemy zarządzania jakością w administracji samorządowej – Urząd Miasta w Dzierżoniowie Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
KONFERENCJA „Społecznie odpowiedzialny biznes na Warmii i Mazurach” Olsztyn - 26 listopada 2013r. Komunikacja jako czynnik budowania i utrzymywania.
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
K OMUNIKACJA SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PROFESJONALIZM ZAANGAŻOWANIE.
40 TYS. M IESZKAŃCÓW 74 PRACOWNIKÓW Zespołowa metoda pracy oraz skuteczny system przepływu informacji jako elementy kształtujące motywującą atmosferę pracy.
Wprowadzenie teoretyczne
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
Ministerstwo Finansów
PROBLEMY RESTRUKTURYZACJI PROBLEMY W FIRMIE : Z W O L N I E N I A!!!!!!!!!!!??????  Rozprzężenie  demotywacja – niepewność  odejście najlepszych 
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
8 zasad postępowania lidera
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Kiedy X + Y + Z = efektywna komunikacja w szkole
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Konferencja Prasowa Warszawa, 3 marca 2016 r.. 2 Barometr Rynku Pracy V IV Podsumowanie I Zdaniem Pracownika II Zdaniem Pracodawcy III Wyzwania pracodawców.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Skłonność do angażowania się w działania pro-konsumenckie i pro-społeczne wśród polskich przedsiębiorców Warszawa 6 czerwca 2006 Prezentacja wyników badań.
oprac. Karolina Sobierska, Iwona Nowak
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
Zatrudnienie wspomagane Spotkanie 2: Wspieranie klientów zatrudnienia wspomaganego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Grupa wychowanie przedszkolne grupa ‘C’
Nazwa, logo i motto firmy
Efektywne planowanie i monitorowanie portfela inwestycji z Hadrone PPM
Dobre praktyki współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego z instytucjami otoczenia biznesu oraz przedsiębiorcami Dr Marcin.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE RODZIN PIECZY ZASTĘPCZEJ
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie? Joanna Antonik trener sprzedaży, trener biznesu, coach

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA Aktualne, największe problemy pracodawców Brak wykwalifikowanej kadry Wysokie koszty rekrutacji i wdrożenia pracowników Brak zaangażowania pracowników Rosnące żądania pracowników Brak lojalności ze strony pracowników Konkurencja KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Codzienne działania i decyzje Czym jest komunikacja ? Strategia firmy Codzienne działania i decyzje

Kto z kim się komunikuje?

Jakie problemy w komunikacji wewnętrznej pojawiają się w firmie? Wyniki badań przeprowadzonych przez GFMP Management Consultants

Dlaczego tak się dzieje? Różnice w percepcji Emocje Intencje Zły dobór kanału komunikatu Presja czasu Błędy językowe

Nie wystarczy mówić i słuchać… Trzeba rozumieć…

Co daje skuteczna komunikacja wewnątrz firmy ? Buduje lojalność względem miejsca pracy Tworzy zaufanie na linii przełożony pracownik Wpływa na atmosferę w zespole Umożliwia nawiązanie relacji między pracownikami Angażuje pracowników Wspiera efektywną realizację zadań

Rozwój kompetencji pracowników – inwestycja czy zbędny wydatek?

Otrzymujesz pracownika wraz z jego bagażem doświadczeń

Dziękuję za obecność Joanna Antonik Trener rozwoju osobistego Trener sprzedaży Coach