Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Kampanie społeczne działań strażniczych
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Fundacja Inicjatyw Badawczo- Szkoleniowych WSP TWP w Warszawie Ul. Drawska Warszawa Tel w Fundacja.
4 maja- 3 września 2009 Gmina Szczawin Kościelny.
WYBRANE DZIAŁANIA SAMORZĄDU MIASTA SIERADZA PROWADZONE W RAMACH KONKURSU Zdrowa Gmina w roku października 2010 r.
Komplementarność + POKL RPO Olsztyn, 2 i 9 marca 2012 r. Last Minute – ostatnia szansa! O dotacjach unijnych na kilka sposobów" =
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
EKONOMIA SPOŁECZNA W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWANIE
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
w praktyce pedagogicznej
Wgminie w gminie Walim Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Wgminie w gminie Walim Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
„Zdrowie psychiczne - wspólna sprawa” sierpień – październik 2007
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Świętokrzyskie Centrum Kielce, ul. Żelazna 22 Świętokrzyskie Centrum Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Edukacja Ekologiczna.  konferencja dla nauczycieli Ekologia w nowoczesnej szkole  ekologiczny konkurs literacki na felieton Na ratunek naszej planecie,
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Przeciwdziałanie powszechności DOPALACZY i innych środków psychotropowych, jako priorytet dla szkół i placówek w roku szkolnym 2015/2016.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Wpływ funduszy europejskich na rozwój regionu leszczyńskiego 22 marca2012 Punkty konsultacyjno- promocyjne.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Wsparcie rozwoju sektora pozarządowego województwa warmińsko-mazurskiego przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego Biuro Dialogu Społecznego i.
REGIONALNY SYSTEM OSTRZEGANIA (RSO)
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
CYKL KAMPANII INFORMUJĄCO-EDUKACYJNEJ W TVP 3
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Kampania informacyjno-edukacyjna na antenie TVP3 OLSZTYN Oferta na 2018 rok

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Jak świadczą ostatnie badania oglądalności i zadowolenia widzów z kanałów regionalnych TVP, przeprowadzonych przez firmę Zymetria w październiku 2016 r., TVP3 OLSZTYN jest liderem wśród lokalnych mediów w zakresie zadowolenia widzów i przekazywania rzetelnych informacji dotyczących regionu. Częstotliwość oglądania TVP3 OLSZTYN Blisko co czwarty widz wśród badanych deklaruje, że ogląda TVP3 OLSZTYN codziennie, 41 % deklaruje oglądanie 2-3 razy w tygodniu, a 22% tylko raz na tydzień. Codzienne oglądanie TVP3 OLSZTYN jest nieco wyższe niż przeciętne dla TVP3 ogółem.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy DLACZEGO TVP3 OLSZTYN? Zadowolenie z mediów w regionie TVP3 OLSZTYN cieszy się największym zadowoleniem spośród mediów regionalnych.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZASIĘG TVP3 OLSZTYN Cyfrowe nadawanie naziemne. Dzięki naziemnej telewizji cyfrowej sygnał TVP3 OLSZTYN dociera do wszystkich mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego, a także do części mieszkańców województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego i podlaskiego. Dzięki cyfrowemu nadawaniu naziemnemu około 1,42 miliona mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może odbierać TVP3 OLSZTYN. Telewizje kablowe i platformy cyfrowe. Sygnał TVP3 OLSZTYN można odbierać również w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych: Multimedia Polska S.A., Vectra S.A, Eltronik „Media” Sp. z o.o. – Sp. k., ARKUS s.c., BART-SAT, BRANSAT, DOB-SAT, DEXTEL, MACROSAT, MARINEX AMPOL, TOYA, Orange Polska, Netia. TVP3 OLSZTYN jest jedyną telewizją regionalną Warmii i Mazur.  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy TVP3 OLSZTYN W SIECI I W TELEFONIE TVP3 OLSZTYN dysponuje prężnie rozwijającą się stroną internetową www.olsztyn.tvp.pl, na której można obejrzeć wszystkie emitowane na naszej antenie programy i audycje, przeczytać najbardziej aktualne informacje o wydarzeniach z regionu, a także uzyskać wiele informacji na temat naszego oddziału. TVP3 OLSZTYN ma także swój profil na facebooku oraz własny kanał na You Toube. Średnia miesięczna liczba użytkowników naszej strony sięga około 50 tyś. internautów. TVP3 OLSZTYN można oglądać w dowolnym miejscu nie tylko w Polsce, ale także za granicą (z wyjątkiem Ameryki Północnej i Południowej) na tabletach, smartfonach i komputerach osobistych poprzez bezpłatną aplikację TVP Stream.

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA definicja Kampania informacyjno-edukacyjna to szeroko zakrojone działania, odbywające się przede wszystkim w środkach masowego przekazu, których nadrzędnym celem jest edukowanie społeczeństwa w zakresie wybranego zagadnienia. Kampanie informacyjno-edukacyjne mają na celu przede wszystkim zmianę postaw społecznych wobec pewnej idei czy problemu. W tego typu przedsięwzięciach chodzi o osiągnięcie efektu edukacyjnego poprzez informowanie, wyjaśnianie, skłanianie do aktywności, poruszanie trudnych bądź wstydliwych tematów uwzględniających interes społeczny. Kampanie edukacyjne mogą dotyczyć praktycznie każdego aspektu funkcjonowania społeczeństwa: aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, bezpieczeństwo ruchu drogowego, edukacja, ekologia i środowisko, komunikacja w rodzinie, konsumpcjonizm i prawa konsumentów, medycyna, nowe technologie, kultura, obronność i bezpieczeństwo, pomoc rozwojowa, pomoc społeczna, praca i polityka zatrudnienia, prawa człowieka, profilaktyka – zdrowie i uzależnienia, promocja zdrowia, równouprawnienie, społeczna odpowiedzialność biznesu, walka z wykluczeniem społecznym, wolontariat, …  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA kto, gdzie i za co? Kampanie informacyjno-edukacyjne mogą być prowadzone przez placówki oświatowe, jednostki rządowe i samorządowe, związki gmin, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe np. lokalne grupy działania. Kampania informacyjno-edukacyjna może zostać przeprowadzona z własnych lub pozyskanych na ten cel środków finansowych np. środków unijnych Przeprowadzenie kampanii w środkach masowego przekazu, dzięki większej liczbie odbiorców, z pewnością przyczyni się do efektywniejszego wykorzystanie posiadanych środków finansowych, niż tylko kolportaż ulotek, broszur, plakatów czy organizacja imprez lub konferencji o naukowo-informacyjnym charakterze.  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA na antenie TVP3 OLSZTYN Proponujemy przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnych w audycjach produkowanych przez TVP3 OLSZTYN, których zasadniczym celem będzie przekazanie wiedzy i edukacja społeczeństwa (widzów TVP3 OLSZTYN) oraz motywowanie do określonych działań. Korzyści: ZASIĘG - dotarcie z kampanią do mieszkańców całego województwa warmińsko-mazurskiego NADZÓR MERYTORYCZNY - stała współpraca z produkcją przy ustalaniu szczegółów kampanii w poszczególnych audycjach KOSZT – ustalany indywidualnie, usługa zwolniona z podatku VAT ANTENA + STRONA – emisja audycji na antenie TVP3 OLSZTYN i umieszczenie na naszej stronie internetowej OZNACZENIE AUDYCJI - w napisach końcowych audycji zostanie umieszczona informacja audiowizualna „Program powstał przy współudziale………………………” + ewentualne oznaczenia unijne AUDYCJA na DVD – możliwość wykorzystania nagrań do celów dokumentacyjnych i informacyjnych  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy KAMPANIA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA nasze przykładowe realizacje Cel kampanii: uświadomienie mieszkańcom regionu potrzeby dbania o bioróżnorodność biologiczną Warmii i Mazur audycja Pora na przyrodę Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie zachowań proekologicznych audycja Eko-Patrol Cel kampanii: edukacja mieszkańców regionu w zakresie konieczności ochrony zębów przed próchnicą wśród dzieci i młodzieży audycja Chrońmy Dziecięce Uśmiechy Cel kampanii: upowszechnienie informacji w zakresie wykorzystania funduszy unijnych na modernizację działalności i polepszenie warunków życia i gospodarowania na terenach wiejskich audycja Czas dotacji – czas rozwoju  

Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY! Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy Telewizja Polska S.A. Oddział w Olsztynie Al. Piłsudskiego 11/17,10-959 Olsztyn tel. / fax 89 521 39 80