INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
Advertisements

Koncepcja pracy Przedszkola nr 33 im. Majki Jeżowskiej w Zabrzu na lata 2015 – 2018.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Witajcie w krainie nauki i przygody ! Szkoła Podstawowa Nr 142 im. Zawiszy Czarnego w Łodzi Łódź, ul. Łupkowa 6 tel/fax: (42) ; tel. kom
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 6 ul. Rzgowska 25 PPP 6 Łódź.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci 6 –letnich do podjęcia nauki w szkole Spotkanie z Rodzicami Przedszkole nr 8 w Nysie.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
My maluszki i nasz dzień w przedszkolu Wychowawczyni: mgr Barbara Kasza.
Ul. Lermontowa Łódź
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
 od 70 lat swojego istnienia cieszy się popularnością i uznaniem  kultywuje i wzbogaca tradycje szkolne  rzetelnie i sumiennie realizuje statutowe.
MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY MY STARSZAKI – DZIELNI PRZEDSZKOLACY NASZ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU Wychowawca: mgr Barbara Mokrosz.
Szkoła Podstawowa nr 192 im. prof. Heleny Radlińskiej ul. Krzemieniecka 24a Łódź tel./fax Dyrektor szkoły Violetta Gortat Oferta naszej.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie 2012/2013 K ORZYŚCI Z WYDŁUŻONEGO POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełly ul. Rajdowa Łódź tel
SOSW jest placówką przeznaczoną dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. Szkoła Podstawowa Specjalna.
Ul.T.Gajcego 7/ Łódź tel Szkoła Podstawowa nr 204 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
zmiany od września w naszych placówkach
Sześciolatek idzie do szkoły
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Ramowy rozkład dnia: DZIECI STARSZE
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Podstawa programowa WF założenia
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Sześciolatek w obliczu zmian
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
Sześciolatek idzie do szkoły
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
NABÓR DO I KLASY Z ROZSZERZONĄ ILOŚCIĄ GODZIN WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
NASZA SZKOŁA DZISIAJ.
6-LATEK W SZKOLE.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Podstawa programowa WF założenia
Projekt edukacyjny w gimnazjum
ul. GRZYBOWSKA WARSZAWA
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Spotkanie z rodzicami rok szkolny 2017/ –
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
ul. Grzybowska Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 26 im. Mirosława Biernackiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
„Sześciolatek w szkole”
Zapis prezentacji:

INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY Szkoła Podstawowa nr 150 w Warszawie

W trosce o prawidłowy rozwój psychoruchowy oraz przebieg wychowania i kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym zaleca się następujące proporcje zagospodarowania czasu w rozliczeniu tygodniowym: 1) co najmniej jedną piątą czasu przeznacza na swobodną zabawę przy niewielkim udziale nauczyciela, 2) co najmniej jedną piątą czasu dzieci spędzają w ogrodzie, na boisku, na placu zabaw - organizowane są tam gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe, ogrodnicze itd.), 3) najwyżej jedną piątą czasu zajmują różnego typu zajęcia dydaktyczne, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, 4) pozostały czas – dwie piąte czasu nauczyciel może dowolnie zagospodarować (w tej puli czasu mieszczą się czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne i inne).

Przykładowy ramowy plan dnia Godziny Zajęcia 6 30- 8 15 Schodzenie się dzieci – zabawy swobodne, ćwiczenia poranne 8 15- 8 30 Czynności higieniczne i porządkowe - przygotowanie do śniadania 8 30- 9 00 Śniadanie 9 00- 9 30 Zajęcia edukacyjne – religia / język angielski 9 30- 9 45 Czynności organizacyjne przygotowujące do pobytu na świeżym powietrzu. 9 45- 10 30 Pobyt na świeżym powietrzu. W przypadku niesprzyjającej pogody – zabawy w kącikach zainteresowań w sali. 10 30- 10 45 Czynności przygotowujące do zajęć 10 45- 11 15 Zajęcia edukacyjne w oparciu o postawę programową 11 15- 11 30 Czynności higieniczne i porządkowe - przygotowanie do obiadu

Przykładowy ramowy plan dnia Przykładowy ramowy plan dnia – C. D. Godziny Zajęcia 11 30- 12 00 Obiad 12 00- 12 15 Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej 12 15 - 13 45 Swobodne zabawy dzieci w kącikach zainteresowań: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, rozwijające koncentrację, myślenie logiczne, umiejętność współdziałania, kompetencje komunikacyjne 13 45 - 14 00 Czynności higieniczne i porządkowe - przygotowanie do podwieczorku 14 00 - 14 15 Podwieczorek 14 15 - 14 30 Czynności organizacyjne przygotowujące do pobytu na świeżym powietrzu. 14 30 - 15 30 Pobyt na świeżym powietrzu. W przypadku niesprzyjającej pogody – zabawy w kącikach zainteresowań w sali. 15 30 - 17 30 Zabawy i gry indywidualne oraz zespołowe według pomysłów dzieci. Praca indywidualna z dzieckiem. Zabawy w ogrodzie

ZAJĘCIA OBOWIĄZKOWE realizacja podstawy programowej 24 GODZINY TYGODNIOWO łącznie z językiem angielskim ZAJĘCIA DODATKOWE RELIGIA

wyprawka Wyposażenie wyprawki szkolnej będzie opublikowane na stronie internetowej szkoły oraz w formie wydruku przekazana rodzicom przez wychowawców w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

Dziękujemy za uwagę