SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Nowoczesny Nauczyciel
Advertisements

ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Uwagi i wnioski wynikające z nadzoru pedagogicznego nad szkołami i przedszkolami w roku szkolnym 2008/2009 Słupsk, 26 sierpnia 2009 r. DELEGATURA w Słupsku.
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
„Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim”
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Plan nadzoru pedagogicznego 2013/2014
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Placówki oświatowe objęte wsparciem
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Wdrażanie systemu wsparcia w powiecie w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na kompleksowym wspomaganiu szkół”
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe Egzamin zawodowy składa się z dwóch etapów: - etapu pisemnego - etapu praktycznego.
„Rozwój doskonalenia nauczycieli w powiecie augustowskim” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleśnickim poprzez zrealizowanie 33 rocznych planów wspomagania (RPW)
„ Nowa jakość edukacji w Gminie Miejskiej Kraków w ramach nowej formuły kompleksowego wspomagania szkół” Projekt pilotażowy Czas realizacji: styczeń-grudzień.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Spotkanie z dyrektorami/ koordynatorami projektu w przedszkolach/szkołach Serdecznie witam w imieniu Zespołu Roboczego Katowice, dnia 4 lipca 2013 r.
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Spotkanie SORE z Radą Pedagogiczną 1. Założenia programu 2.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Koordynator Jolanta Czuchnowska
„Programowanie czas zacząć”
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Zmiany w ramowych statutach: 1
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Ewaluacja szkoleń w Giżycku
SIEĆ ELEMENTARNA GRUPA A
Przykładowy model podziału środków
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Co chcieliśmy osiągnąć?
SIEĆ WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE A
DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17
Zapis prezentacji:

SIEĆ DYREKTORSKA maj-grudzień 2017 r. Wspomaganie Szkół i Przedszkoli przez Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną nr 2 w Krakowie SIEĆ DYREKTORSKA Koordynator Jolanta Czuchnowska maj-grudzień 2017 r.

31 maja 2017r. Spotkanie diagnostyczne Cel spotkania: Określenie potrzeb i celów rozwojowych uczestników sieci Przebieg spotkania: 1.Ankieta ewaluacyjna. 2.Diagnoza potrzeb uczestników sieci. 3.Wybranie celu ogólnego, obszaru działań sieci. 4.Ustalenie tematyki szkoleń. 5.Ustalenie terminów spotkań.

Zapraszam na spotkanie diagnostyczne w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2 w Krakowie

Mój potencjał- Co wnoszę- Moje oczekiwania... czasza balonu: czym mogę się podzielić? kosz: moje oczekiwania... balast: co mi przeszkadza ?

Wybieramy obszar: Doskonalenie kompetencji dyrektora w zakresie zmian w prawie oświatowym w związku z reformą oświaty

Wybieramy tematykę szkoleń: 1.Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym-nowe zapisy statutowe. Tworzenie Statutu. 2.Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym. Wolontariat. 3.Efektywna w współpraca z rodzicami. Kompetencje rodziców i szkoły. Budowanie relacji szkoła-rodzic. Techniki mediacyjne.

Pracujemy w “chmurze” Google Uzupełniamy listę kompetencji Czym mogę się podzielić? w celu utworzenia banku dobrych praktyk stosowanych w pracy dyrektora szkoły i przedszkola.

29 czerwca 2017 r. Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym. Nowe zapisy statutowe. Tworzenie Statutu

Termin szkolenia 29 czerwca 2017 r. Ewaluacja szkolenia Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym-nowe zapisy statutowe. Tworzenie Statutu. Termin szkolenia 29 czerwca 2017 r. Prowadzący szkolenie Danuta Skrzypek Liczba uczestników szkolenia: 15 dyrektorów + koordynator sieci

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu I. Organizacja szkolenia: 1. Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb (5,0). 2. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników (4,93). 3. Przygotowanie materiałów dla uczestników (5,0).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu II. Ocena pracy trenera: 1. Przygotowanie merytoryczne(5.0). 2. Realizacja celów szkolenia (5,0). 3. Sposób prowadzenia zajęć (5,0). 4. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodne z tematyką szkolenia (5,0). 5. Merytoryczne opracowanie materiałów (4,93).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu III. Co było najmocniejszą stroną szkolenia? Wypowiedzi uczestników szkolenia: fachowość eksperta/kompetencje i wiedza (7); komunikatywność/udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników (4); merytoryczne przygotowanie o szkolenia (1), bardzo dobre materiały szkoleniowe (3); rzeczowość szkolenia (1); adekwatność tematyki do aktualnych potrzeb szkół (1); IV. Co było najsłabszą stroną szkolenia? brak

Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół i Przedszkoli, bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę w sieci dyrektorskiej. Zapraszam do uzupełniania dokumentów umieszczonych w chmurze Google Jolanta Czuchnowska, koordynator sieci dyrektorskiej

Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół i Przedszkoli, witam serdecznie w nowym roku szkolnym 2017/2018 Zapraszam do współpracy, Jolanta Czuchnowska

30 sierpnia 2017 r. Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym. Wolontariat.

Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym. Wolontariat. Ewaluacja szkolenia Zapoznanie ze zmianami w prawie oświatowym. Wolontariat. Termin szkolenia 30 sierpnia 2017 r. Prowadzący szkolenie Iwona Słocka Liczba uczestników szkolenia: 11 dyrektorów + koordynator sieci

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu I. Organizacja szkolenia: 1. Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb (4,45). 2. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników (4,81). 3. Przygotowanie materiałów dla uczestników (4,45).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu II. Ocena pracy trenera: 1. Przygotowanie merytoryczne(4,72). 2. Realizacja celów szkolenia (4,45). 3. Sposób prowadzenia zajęć (4,45). 4. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodne z tematyką szkolenia (4,64). 5. Merytoryczne opracowanie materiałów (4,54).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu III. Co było najmocniejszą stroną szkolenia? Wypowiedzi uczestników szkolenia: Prowadzący oprócz wiedzy teoretycznej ma dużą wiedzę praktyczną (2), zaangażowanie-pasja (1), IV. Co było najsłabszą stroną szkolenia? Trochę niejasności o wpisie do statutów (1), niejasne i nieprecyzyjne informacje -zbyt dużo komentarzy (1)

20 września 2017 r. Efektywna w współpraca z rodzicami. Kompetencje rodziców i szkoły. Budowanie relacji szkoła-rodzic. Techniki mediacyjne

Termin szkolenia 20 września 2017 r. Ewaluacja szkolenia Efektywna w współpraca z rodzicami. Kompetencje rodziców i szkoły. Budowanie relacji szkoła-rodzic. Techniki mediacyjne Termin szkolenia 20 września 2017 r. Prowadzący szkolenie Radosław Świergosz Liczba uczestników szkolenia: 18 dyrektorów + koordynator sieci

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu I. Organizacja szkolenia: 1. Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb (4,89). 2. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników (4,78). 3. Przygotowanie materiałów dla uczestników (4,61).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu II. Ocena pracy trenera: 1. Przygotowanie merytoryczne(5,00). 2. Realizacja celów szkolenia (4,83). 3. Sposób prowadzenia zajęć (4,94). 4. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodne z tematyką szkolenia (4,89). 5. Merytoryczne opracowanie materiałów (4,89).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu III. Co było najmocniejszą stroną szkolenia? Wypowiedzi uczestników szkolenia: kompetencje i osobowość Prowadzącego (4), temat szkolenia(1), wspólne tworzenie wniosków (1), dyskusja (1), odwołanie do praktyki (1), miejsce szkolenia (1), atmosfera (2), dobra zabawa warsztatowa (1) IV. Co było najsłabszą stroną szkolenia? Zbyt krótkie szkolenie (1)

25 października 2017 r. Dzielenie się dobrymi praktykami ZAPRASZAM SERDECZNIE!

25 października 2017r Data Godzina Temat Prowadzący Miejsce (środa) 16.00- 20.00 Jak prowadzić obserwację lekcji? Realizacja wniosków z obserwacji. Wiesława Maczek-Hurlak PPP nr 2 w Krakowie ul.Siewna 23 D Wolontariat europejski Renata Rak

15 listopada 2017 r. Dzielenie się dobrymi praktykami ZAPRASZAM SERDECZNIE!

15 listopada 2017r Data Godzina Temat Prowadzący Miejsce (środa) 16.00- 20.00 Organizacja imprez w przedszkolu Barbara Krawczyk PPP nr 2 w Krakowie ul.Siewna 23 D Kompetencje kluczowe społeczno-obywatelskie. Współpraca między przedszkolami. Aneta Stachyra Ewa Gubała

6 grudnia 2017 r. Dzielenie się dobrymi praktykami Podsumowanie pracy sieci ZAPRASZAM SERDECZNIE!

6 grudnia 2017 r. spotkanie sieci

6 grudnia 2017r Trening Balintowski Arkusz obserwacji zajęć Data Godzina Temat Prowadzący Miejsce 6 grudnia 2017r (środa) 16.00- 19.00 Trening Balintowski Katarzyna Owsiany; psycholog PPP nr 2 w Krakowie Zespół Szkół nr 5 ul. Mackiewicza 15 Arkusz obserwacji zajęć Hortiterapia Anna Żelawska Justyna Karasowska

Termin szkolenia 6 grudnia 2017 r. Ewaluacja szkolenia Trening Balintowski Termin szkolenia 6 grudnia 2017 r. Prowadząca szkolenie Katarzyna Owsiany Liczba uczestników szkolenia: 10 dyrektorów + koordynator sieci

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu I. Organizacja szkolenia: 1. Tematyka szkolenia dostosowana do zgłoszonych potrzeb (5,0). 2. Dostosowanie czasu trwania zajęć do potrzeb uczestników (5,0). 3. Przygotowanie materiałów dla uczestników (5,0).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu II. Ocena pracy trenera: 1. Przygotowanie merytoryczne(5,00). 2. Realizacja celów szkolenia (5,0). 3. Sposób prowadzenia zajęć (5,0). 4. Odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez uczestników zgodne z tematyką szkolenia (5,0). 5. Merytoryczne opracowanie materiałów (5,0).

Ankieta ewaluacyjna po szkoleniu III. Co było najmocniejszą stroną szkolenia? Wypowiedzi uczestników szkolenia: zaangażowanie uczestników (1), zainspirowanie do pracy metodą (2), wzajemne słuchanie (2), wiadomości które nabyłam (1), miła atmosfera (1), sprawna praca w grupie (1), ciekawy temat (1) IV. Co było najsłabszą stroną szkolenia? brak

Dziękuję za pracę w sieci dyrektorskiej 2017 koordynator Jolanta Czuchnowska