(International Strategic Partnership in Textile Education)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CZYM JEST LOKALNE ORP? Wzorzec instytucji o charakterze obserwacyjnym,
Advertisements

PROJEKT uropejski doradca finansowy. Cel kluczowy Przygotować: Bazowe Ramy Kompetencyjne oraz Narzędzie do Oceny Kompetencji… dla the uropejskiego Doradcy.
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
w programie „Uczenie się przez całe życie”
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Zakres badań ankietowych realizowanych w ramach Sądeckiego Obserwatorium Rynku Pracy, Edukacji i Zatrudnienia.
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
WISE Women Integration and Skills for Entrepreneurship Warsztaty 30 czerwca 2006 Katarzyna Doliwa - OPI.
Międzynarodowa Konferencja Związku Miast: Bogatynia- Hradek-Zittau Mechatronika-Kształcenie Zittau 17 kwietnia 2008 r. Związek Miast Bogatynia- Hradek-Zittau.
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
Program Leonardo da Vinci
NOWE PERSPEKTYWY KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W POLSCE.
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
Pomorski Klaster ICT - sukces w praktyce
Mechanizm Finansowy EOG PRIORYTET Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach.
CENFIM – Centro de Formação Profissional da Indústria Metalúrgica e Metalomecânica (Centrum Kształcenia Zawodowego w Przemyśle Metalurgicznym i Metalomechanicznym),
Praca po sąsiedzku Współpraca transgraniczna urzędów pracy Polski i Słowacji w celu promocji zatrudnienia, przedsiębiorczości i rozwoju instytucji rynku.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie
Economy Needs Senior`s Unique and Real Experience ENSURE Przedsiębiorczość wymaga seniorów. Kompetencje i doświadczenie seniorów dla rozwoju gospodarczego.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
POLSKO - HISZPAŃSKA IZBA GOSPODARCZA - TWÓJ PARTNER BIZNESOWY W HISZPANII Zuzanna Gołębiewska Dyrektor Biura.
GMINNE CENTRUM INFORMACJI - Szansa ul. Chrobrego 40/41 62 – 200 Gniezno Tel. (0 61) (0 61) E.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Seminarium pt. "Innowacyjność działań
Partnerstwo na Rzecz Rozwoju Kompromis na rynku pracy – innowacyjny model aktywizacji zawodowej kobiet.
Prezentacja Programu Leonardo da Vinci
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
kobiet – „Kobieta pracująca…”
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
Program Leonardo da Vinci VETPro – Vocational Education and Training for Professionals Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
P ROGRAM O PERACYJNY K APITAŁ L UDZKI WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW E UROPEJSKIEGO F UNDUSZU S POŁECZNEGO P RIORYTET III W YSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY PODDZIAŁANIE.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Płock, Al. F. Kobylińskiego 25
Co PGL LP robią w klastrze?
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 21 GRUDNIA 2015 WARSZAWA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Urząd Miasta Lublin Projekt „Moja szansa – Mój ECDL” jest realizowany od 1 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 1 sierpnia 2010 r. do 30 czerwca 2011 r.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Agro Klaster Kujawy – regionalna organizacja przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego.
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
technik technologii odzieży - stylista mody
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
TRENER KADR SEKTORA TURYSTYCZNEGO
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„Podnosimy bezpieczeństwo pracy w rolnictwie poprzez wymianę naszych doświadczeń szkoleniowych” Projekt nr PL01-KA
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Zapis prezentacji:

(International Strategic Partnership in Textile Education)  MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEŻOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) Główne założenie projektu: Zapewnienie wykwalifikowanych pracowników dla zrestrukturyzowanego przemysłu tekstylnego; Równowaga pomiędzy oczekiwaniami pracodawców,  a programami   szkół odzieżowych i wyspecjalizowanych jednostek szkolenia zawodowego przygotowującymi pracowników do wejścia na rynek pracy; Wspieranie szans zawodowych i mobilności absolwentów. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) Rezultaty projektu : Analiza krajowych ram kwalifikacji i bieżącej sytuacji w przemyśle włókienniczym i odzieżowym w Czechach, Polsce, Hiszpanii, Portugalii pod kątem wytycznych do przygotowania umowy wielostronnej; Studium porównawcze programów edukacyjnych szkół partnerskich; Stworzenie efektów uczenia wspierających przyszłą mobilność między szkołami i partnerami w oparciu o założenia ECVET; Umowa wielostronna pomiędzy partnerami projektu dotycząca wspierania partnerstwa strategicznego między stronami projektu branży odzieżowo-tekstylnej. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) Partnerzy projektu: ATOK - (Czechy) koordynator projektu ;czeskie stowarzyszenie przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego, największe stowarzyszenie skupiające przedsiębiorców z tej branży, rzecznik przedsiębiorców w dialogu z opinią publiczną, organizacjami rządowymi i partnerami zagranicznymi, platforma dialogu i nawiązywania kontaktów biznesowych, centrum gromadzenia i przetwarzania danych statystycznych. TZU - Textile Testing Institute (Czechy) lider w branży testowania i nadawania certyfikatów, olbrzymie laboratorium oferujące setki testów dla wszystkich wyrobów przemysłu tekstylnego, w tym testy na obecność substancji toksycznych, testy na „niepalność” materiałów i inne. ATP - ASSOCIACAO TEXTIL E VESTUARIO DE PORTUGAL (Portugalia) Portugalskie stowarzyszenie skupiające projektantów i twórców tekstyliów i kostiumów, miedzy innymi kostiumów dla teatrów. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) Partnerzy projektu : PIOT -  Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego w Łodzi. Celem Związku jest reprezentowanie interesów gospodarczych zrzeszonych w nim przedsiębiorców oraz ich związków w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wobec organów państwowych i samorządowych oraz organizacji krajowych i zagranicznych. ASECOM - Asocación de Empresas de Confección y Moda de la Comunidad de Madrid (Hiszpania) hiszpańskie stowarzyszenie producentów przemysłu odzieżowego i modowego. SPŠT - Středni průmyslova škola textilni, Liberec (Czechy) - szkoła średnia przemysłu tekstylnego w Libercu, Czechy, szkoła państwowa, nauka trwa 4 lata, kończy się egzaminami maturalnymi i zawodowymi. Szkoła istnieje od 160 lat i jest członkiem ATOK. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) Partnerzy projektu : FUENLLANA CENTRO CULTURAL PEDRALTA S.A (Hiszpania) hiszpańskie centrum edukacyjne, mieszczące w swych strukturach Instituto Technologico- szkolę średnią kształcąca w zakresie mody, gastronomii i służby zdrowia. MODATEX Centro de Formação Profissional da Indústria Têxtil,Vestuário, Confeção e Lanifícios, Portugal  (Portugalia) profesjonalne centrum szkoleniowe dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego, dziewiarskiego i wełnianego- zapewnia usługi szkoleniowe i konsultacyjne dla firm z tego sektora, warsztaty i seminaria, posiada olbrzymie laboratoria do testowania tkanin, specjalizuje się również w uszlachetnianiu tkanin i ich zdobnictwie. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

PROPONOWANE SZKOLENIA W RAMACH MOBILNOŚCI HAUTE COUTURE Z ELEMENTAMI NO WASTE   40 godzin Kreatywne szycie ,dobór materiałów, szwów, wykończenia i dodatków krawieckich ,szycie i wykańczenie ręczne używane w technice haute couture, VM- VISUAL MERCHANDISER- 20-30 godzin podstawy marketingu mody: znajomość aktualnych tendencji w modzie umiejętności graficzne w postaci obsługi programów typu Corel umiejętności komunikacyjne kreowanie ekspozycji w przestrzeni sklepowej. MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

PROPONOWANE SZKOLENIA W RAMACH MOBILNOŚCI FOTOGRAFIA REKLAMOWA   20-30 GODZIN przeprowadzenie reklamowej sesji fotograficznej, komunikacja pomiędzy stroną zamawiającą a stroną realizującą projekty , poznanie etapów produkcji projektów fotograficznych, prezentacja poszczególnych etapów sesji fotograficznej, przygotowanie modelki, przygotowanie planu do zdjęć, - realizacja sesji modowej, komunikacja z modelką,   MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)

(International Strategic Partnership in Textile Education) KLUCZOWE DZIAŁANIA: WSPÓŁPRACA W CELU INNOWACJI I WYMIANY DOBRYCH PRAKTYK KLUCZOWY OBSZAR: PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI I SZKOLENIU ZAWODOWYM ROZPOCZĘCIE: 01-12-2016 KONIEC: 30-11-2018 MIĘDZYNARODOWE PARTNERSTWO STRATEGICZNE W EDUKACJI TEKSTYLNO- ODZIEZOWEJ-EDTEX (International Strategic Partnership in Textile Education)