1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Internetowa Akademia Biznesu
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
STRATEGIA MARKETINGOWA BANKU
Kurs HTML.
Katedra Marketingu Usług
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Lojalność w świetle analizy relacji konsument - marka
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Szkolenia, Coaching, PR.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Projekt I Projekt wprowadzenia nowej marki na rynek
Strategia Promocji.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
W W W Łukasz Stochniał.
GRAFIKA WEKTOROWA I PROJEKTOWANIE LOGO
Apteka XXI wieku.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Witam na szkoleniu Colway
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
PRODUKT.
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Identyfikacja Wizualna Firmy
Ip4inno ip4inno Moduł 5B Własność przemysłowa w realnym świecie Praktyczne ćwiczenia, które pomogą zdecydować „Jaka ochrona jest odpowiednia?” Nazwisko.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
Expecta XILO w Białymstoku. 11 liceum ogólnokształcące
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Zapis prezentacji:

1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa

2 Elementy Kreacji Marki| | Kreacja Marki| Prezentacja 1 Misja i strategia 2 Nazwa firmy 3 Elementy wizualne

3 Elementy Kreacji Marki| Jeśli chcesz promować firmę, musisz zacząć od podstaw, czyli określenia misji i wizji Twojej firmy. To, jak Ty będziesz myślał o sobie i jak będziesz postrzegał swoją własną firmę, ma ogromny wpływ na to, jak będą postrzegać Cię Twoi klienci. Przemyśl, co chcesz zakomunikować i jak chcesz wyróżnić się na rynku. Od czego zaczynamy tworzenie wizerunku/marki ?

4 Elementy Kreacji Marki| Chwytliwa nazwa dla firmy jest prosta – w przekazie, wymowie, pisowni i brzmieniu. Ciekawa nazwa firmy budzi skojarzenia z branż, w której działasz. Dobra nazwa dla firmy Cię nie może ograniczać. Nazwa Firmy Co brać pod uwagę ? Ciekawa nazwa dla firmy stanowi pierwszy przekaz, jaki kierowany jest w kierunku potencjalnych odbiorców. Jest podstawowym i pierwszym elementem, z którym klienci identyfikują dany biznes. Nazwa powinna być też sprawdzona pod kontem jej tłumaczenia na języki obce. Czy jest wolna domena? Czy nie jest zarejestrowana jako znak towarowy?

5 Elementy Kreacji Marki| Jest prosta i krótka Zapada w pamięci Budzi pozytywne skojarzenia Ma wolną domenę internetową Wyróżnia się wśród konkurencji Jest łatwa w wymowie

6 Elementy Kreacji Marki|

7 Odpowiednio przemyślany, zwracający uwagę, przywołujący pozytywne skojarzenia system identyfikacji wizualnej będzie bardzo silnie oddziaływał na odbiór Twojej firmy przez Twoich klientów, kontrahentów i konkurentów. Corporate identity jest swego rodzaju językiem, którym posługuje się Twoja firma na zewnątrz, wyraża jej pozycję i wartości. Ponadto, jest doskonałym elementem strategii marketingowej, dzięki której marka staje się rozpoznawalna. Identyfikacja Wizualna Wizualny aspekt firmy

8 Elementy Kreacji Marki| Z czego się składa? Identyfikacja Wizualna Oznaczenie firmy (nazwa, logo, slogan), Księga znaku, Kolorystyka (oznaczeń, siedziby), Symbole dekoracyjne, Typografie firmowe (krój i wielkość wykorzystywanych czcionek), Dress code pracowników (ubiór, identyfikatory), Pieczątki firmowe, Materiały marketingowe (ulotki, gadżety, wizytówki), Design i aranżacja siedziby i otoczenia firmy, stoisk targowych, witryn sklepowych itd., Wygląd produktów i ich opakowań, Strona internetowa (nazwa domeny i design).

9 Elementy Kreacji Marki| Logo „TWARZ” twojej firmy Logo proste Logo unikalne Logo dopasowane Logo rozpoznawalne Logo to znak graficzny, za pomocą którego można bezbłędnie zidentyfikować daną markę.

10 Elementy Kreacji Marki| Kolorystyka Kolory mówią wszystko Kolorystyka często wpływa na odbiór całej marki. Wyróżnia ją i określają jej charakter. Kolory mogą ożywić identyfikację firmy i stać się jednym z najsilniej oddziałujących elementów percepcji marki.

11 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo

12 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo

13 Elementy Kreacji Marki| Ciekawostki Ukryte w logo zł ~ 120 zł

14 Elementy Kreacji Marki| O Inne Elementy Nowoczesne Kreowanie Marki WWW FB 6 Strona Internetowa Nowowczesna, mobilna, czytelna Media Społecznościowe Profile w mediach społecznościowych Obsługa Klienta Standardy w obsłudze klienta

15 Elementy Kreacji Marki| Koniec Dziękujemy za uwagę.