Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Prezentacja.
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Promocja jako element marketingu mix
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Katedra Marketingu Usług
Kampania wizerunkowa mBanku
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Promocja jako element marketingu mix
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Autorzy: Magdalena S Patrycja P Aneta W
Marketing elektroniczny w turystyce
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
NA TLE PUBLIC RELATIONS
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Interactive Marketing Partner marketing
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Komunikacja internetowa - kreowanie nowej wartości
Metodologia badań wydatków reklamowych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
PROMOCJA OFERTY PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Strategia Promocji.
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na rynku.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Strategia przedsiębiorstwa
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
SPRZĘT PREZENTACYJNY W EDUKACJI
Oferta działań ambientowych
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Marketing usług agroturystycznych
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Kilka zaleceń ułatwiających wykorzystanie „tradycyjnej” wiedzy o marketingu w planowaniu strategii e-marketingowej. Jerzy Iwanciw - materiał do ćwiczeń.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Komunikacja marketingowa (promocja)
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
ZASOBY PARTNERSKIE I WSPÓŁDZIAŁANIE ORGANIZACJI
Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Prezentacja do scenariusza zajęć pn. „Wielka rola konsumentów w kształtowaniu rynku opakowań”
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Segmentacja rynku.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama akustyczna
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Copywriting Karolina Stróżyk
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Reklama audiowizualna

Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu pozwalającym wpływać na zachowanie konsumentów. Reklama ma formę bezosobową i jest odpłatnym, zgodnym z prawem przekazem informacji dotyczącej propozycji firmy, która ją produkuje.

Kryterium podziału reklam 1/2 ZE WZGLĘDU NA CEL REKLAMY: >Reklama pionierska (wprowadzająca) - reklama, która promuje nowy produkt na rynku >Reklama konkurencyjna - reklama, która pokazuje nasz produkt na tle konkurencji >Reklama przypominająca - reklama, która pokazuje się sezonowo

Kryterium podziału reklam 2/2 POD WZGLĘDEM ZMYSŁÓW NA KTÓRE ODDZIAŁUJE > Reklama wizualna - działa na zmysł wzroku > Reklama akustyczna - działa na zmysł słuchu > Reklama zapachowa - działa na zmysł węchu > Reklama audiowizualna - działa na zmysły wzroku i słuchu jednocześnie

Funkcje reklamy >Informacyjna - Za pośrednictwem reklamy można zapoznać konsumenta z ofertą firmy i jej polityką. >Nakłaniająca - Celem tej reklamy jest przede wszystkim nakłonienie odbiorcy do zakupu danego produktu. >Przypominająca - Reklama ta utrwala przeświadczenie konsumenta o wyższości produktu X nad produktami konkurencji.

Reklama audiowizualna Miejsca występowania >Internet >Telewizja >Kino >Ekrany w komunikacji miejskiej

Seria reklam na przykładzie sieci “Play” A79759F49F

Pierwsza reklama audiowizualna Reklama zegarków z 1941 roku była pierwszą reklamą audiowizualną.

Zalety reklamy audiowizualnej >Duży zasięg >Wykorzystanie nowoczesnych technologii >Kreowanie wizerunku marki i produktu >Możliwość emisji w dowolnej ilości jednocześnie

Wady reklamy audiowizualnej > Krótki czas trwania (do 30 sekund) > Wysokie koszty realizacji > Wysokie koszty emisji > Częste pomijanie reklamy przez odbiorców