Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawski System Wsparcia Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Advertisements

Studia stacjonarne i niestacjonarne
Technologia informacyjna według MENiS
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Zakres badań ankietowych realizowanych w ramach Sądeckiego Obserwatorium Rynku Pracy, Edukacji i Zatrudnienia.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Ekonometria Menedżerska I
Perspektywa uczenia się przez całe życie 3 marca 2011.
Pedagogika.
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
UNIWERSYTECIE MIKOŁAJA KOPERNIKA
SOCJOLOGIA PEDAGOGIKA Absolwenci są przygotowani do: samodzielnej i zespołowej realizacji badań społecznych posiadają umiejętności komunikacji, mediacji,
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
ale (a może przede wszystkim)
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Krajowe Ramy Kwalifikacji w Szkolnictwie Wyższym
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Turystyka Historyczna specjalność kierunku HISTORIA.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Europejska edukacja kulturowa Specjalność na studiach I stopnia.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
REKOMENDACJE WIELKOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY DOTYCZĄCE PLANOWANIA NADZORU PEDAGOGICZNEGO NA NASTĘPNY ROK SZKOLNY: Podsumowanie nadzoru pedagogicznego.
Kierunki realizacji polityki oświatowej na rok szkolny 2015/2016 Rok Otwartej Szkoły Pracownia Wychowania i Profilaktyki ŁCDNiKP.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Specjalność: Specjalista Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
UBEZPIECZENIA Specjalność na studiach I stopnia Katedra Ubezpieczeń.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
System Wspierania Nauczycieli w Powiecie Bytowskim „Konsorcjum samorządowe” na rzecz edukacji Dariusz Glazik – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu.
Specjalność: Menedżer Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Specjalność „Promocja zdrowia”
Pedagogika, studia II stopnia
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
studia I stopnia, profil praktyczny studia inżynierskie
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
WYDZIAŁ LEKARSKO-STOMATOLOGICZNY
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Coraz większego znaczenia nabierają kwestie historycznej tożsamości
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Logistyka międzynarodowa
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność na studiach I stopnia
Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu na Rzecz Aktywności Społecznej Osób Starszych na lata
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Specjalność: Menedżer Bankowy
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości Powołanie specjalności Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości wychodzi naprzeciw nowym oczekiwaniom społecznym, wpisując się w strategię humanistycznej służby na rzecz osób starzejących się.

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości Absolwent specjalności jest przygotowany do planowania, kierowania i prowadzenia działalności edukacyjnej w obszarze kultury cielesnej. Posiada kompetencje nauczyciela zdrowia, animatora aktywności rekreacyjnej, zabawowej i turystycznej. Dysponuje uporządkowaną wiedzą z zakresu antropologii inwolucji uwzględniającą perspektywę nauk przyrodniczych i społecznych.

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości Kończąc zajęcia student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce i jest przygotowany między innymi do: diagnozowania środowiska życia człowieka starzejącego się, planowania i realizacji projektów edukacyjnych z zakresu edukacji fizycznej, kreowania różnorodnych środowisk edukacyjnych, wspierania seniora w rozwoju w obszarze życia codziennego, rodzinnego, zawodowego, edukacyjnego, społecznego.

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości Absolwent tej specjalności ponadto umie pracować w zespole, przyjmować i wyznaczać zadania. Ma pogłębioną świadomość rozwoju własnego i dysponuje kompetencjami w zakresie tworzenia własnego warsztatu zawodowego. Ukończenie specjalności umożliwia podjęcie pracy w instytucjach, organizacjach i placówkach działających na rzecz ludzi późnej dorosłości w zakresie szeroko pojętej kultury fizycznej.

Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości Ukończenie specjalności umożliwia podjęcie pracy w instytucjach, organizacjach i placówkach działających na rzecz ludzi późnej dorosłości w zakresie szeroko pojętej kultury fizycznej.