Doradzamy - wybieramy zawód

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Advertisements

Rodzic jako doradca zawodowy
Działania Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Jak dobrze wybrać zawód po gimnazjum
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego na poziomie GIMNAZJUM
Przygotowanie młodzieży do wejścia na rynek pracy
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Działania PPPP w Tarnowie
Opracowanie: Paulina Obijalska 2009/2010
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
WEWNĄTRZSZKOLNY SYSTEM DORADZTWA ZAWODOWEGO GIMNAZJUM NR 6 IM
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Prezentacja Łódzkiego Modelu Doradztwa Zawodowego
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
DORADCA ZAWODOWY? A kto to taki?
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum nr 12
Co dalej Gimnazjalisto ?
Jak wybrać zawód?.
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Przygotował szkolny doradca zawodowy Anna Kaczmarczyk
WYKONAWCA: AGNIESZKA WOŹNY NABÓR ELEKTRONICZNY DO SZKÓŁ ŚREDNICH.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
„Zasady współpracy w zakresie realizacji doradztwa zawodowego w mieście Białystok”
Moje dziecko wybiera szkołę/zawód
Sprawozdanie z działań szkolnego doradcy zawodowego
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
„Od przedszkola do technikum” Stowarzyszenie Otwartych Drzwi w Lublińcu Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zagraniczna mobilność.
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Prezentacja pedagoga szkolnego Violetta Orska
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
USTAWA z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Ważne jest nie to, co możemy zrobić, lecz to, co zrobić musimy. (Ch. Dickens) Idea poradnictwa zawodowego - jednostka jest odpowiedzialna za swój los,
Opracowała Izabela Suckiel W WCIES, marzec 2017
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
Doradzamy - wybieramy zawód
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
Pomoc w dokonywaniu wyboru w zakresie edukacji,
Przykłady dobrych praktyk
Rola i zadania doradcy zawodowego w realizacji zadań edukacyjno-doradczych w szkole Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Edukacja w szkołach Powiatu Chojnickiego w roku szkolnym 2019/2020 spotkanie sieci doradców zawodowych r. Irena Laska Dyrektor Wydziału Edukacji.
Zapis prezentacji:

Doradzamy - wybieramy zawód Gimnazjum nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Poznaniu ZAPRASZA DO OBEJRZENIA PREZENTACJI: Doradzamy - wybieramy zawód

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach pierwszych poznajemy nasze mocne i słabe strony, określamy nasze potrzeby i uczymy się jak je zaspokajać, kształtujemy swój styl uczenia się i rozwijamy swoją osobowość.

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach drugich zapoznajemy się ze światem zawodów oraz rynkiem pracy i uczymy się jak zaplanować własną ścieżkę zawodową.

Realizujemy harmonogram działań doradczych na lekcjach wychowawczych W klasach trzecich zapoznajemy się ze schematem szkolnictwa ponadgimnazjalnego oraz procedurami rekrutacyjnymi, definiujemy własne predyspozycje zawodowe i planujemy własną ścieżkę kariery.

Uczestniczymy w warsztatach, seminariach i indywidualnych konsultacjach, które proponuje nam Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży.

Uczestniczymy w warsztatach, seminariach i indywidualnych konsultacjach, które proponuje nam Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży.

Ze szkolnej tablicy ogłoszeń „Co dalej gimnazjalisto Ze szkolnej tablicy ogłoszeń „Co dalej gimnazjalisto?” poznajemy ofertę szkół ponadgimnazjalnych i dowiadujemy się o terminach drzwi otwartych.

W ramach „godzinki z pedagogiem”, która ma charakter indywidualnych konsultacji, określamy swoje predyspozycje, przeliczamy punkty do rekrutacji i wypełniamy elektroniczne podania do szkół ponadgimnazjalnych.

Co roku uczestniczymy w Targach Edukacyjnych, odwiedzamy stanowiska szkół ponadgimnazjalnych, uczestniczymy w konferencjach i wykładach naukowych.

Odwiedzamy różne szkoły ponadgimnazjalne i poznajemy ich ofertę kształcenia oraz atmosferę w nich panującą.

Odwiedzamy różne zakłady pracy, poznajemy ich specyfikę i organizację.

Nasi rodzice podczas zebrań otrzymali z rąk pedagoga poradnik „Jak pomóc rozwijać skrzydła?” i zostali zapoznani ze schematem edukacji w szkołach ponadgimnazjalnych i zasadami rekrutacji.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Prezentację przygotowali: Aleksander Michalak, Maciej Złoczewski. DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ