„Od dziś pracuję na swój sukces”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Projekt systemowy w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Anna Karaś-Kierownik PCPR w Ciechanowie. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w okresie czerwiec – grudzień 2008 roku realizowało: - Projekt „Aktywność szansą.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w Lesznie prowadzony przez: Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Ul. Lermontowa Łódź
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO W LUBLINIE Departament Europejskiego Funduszu Społecznego „Możliwości pozyskania funduszy strukturalnych UE.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Projekt systemowy „Nasza szkoła – najlepsza rekomendacja” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Muszynce.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
PLANOWANE INWESTYCJE W EDUKACJI FINANSOWANE Z FUNDUSZY UNIJNYCH Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich Milicz, r.
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy
Działalność Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętach
WSPARCIE ROZWOJU POMORSKIEJ EDUKACJI przez Samorząd Województwa Pomorskiego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Podsumowanie wsparcia PO KL w województwie warmińsko-mazurskim
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 3 sierpnia 2017 r.
Terra Community and Ethics for the future
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Człowiek – najlepsza inwestycja
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
w powiatach malborskim i sztumskim”
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Projekty realizowane z pozyskanych środków Unii Europejskiej
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 18 kwietnia 2018 r.
Postęp wdrażania RPO WSL
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Termin realizacji projektu
Stan wykonania celów rzeczowo – finansowych
Gdańsk, marca 2018 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Grudziądz, 11 września 2017 r.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Poprawa efektywności kształcenia ogólnego w ramach RPO WSL
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest.
i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

„Od dziś pracuję na swój sukces” Projekt systemowy „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Pozyskana środki finansowe na realizację projektu to 530 351,20 zł 85% środków - 450 798,52 zł - EFS 15% środków - 79 552,68 zł - BP Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt wprowadza kompleksowe działania w postaci dodatkowych zajęć lekcyjnych dla uczniów klas I-III we wszystkich ośmiu szkołach podstawowych, dla których jesteśmy organem prowadzącym. W projekcie bierze udział 1221 uczniów klas I-III szkół podstawowych z czego: 627 to dziewczęta 594 to chłopcy Zajęcia są realizowane przez nauczycieli wyłonionych w drodze postępowania przetargowego na realizację usług edukacyjnych, z którymi w miesiącu marcu 2013 roku podpisano umowy cywilnoprawne. Łącznie na wszystkie realizowane w szkołach działania przewidziano 4904 godziny dodatkowych zajęć. Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

OGÓŁEM 627 594 4904 Zaplanowana liczba dodatkowych godzin Tabela obrazująca działania w postaci dodatkowych zajęć edukacyjnych Nazwa działania Liczba dzieci uczestniczących Zaplanowana liczba dodatkowych godzin Dziewczynki Chłopcy Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 78 108 1062 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych . 49 55 510 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 34 41 570 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 59 63 482 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo. 96 97 490 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie, muzycznie, językowo, teatralnie. 289 194 1480 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 14 22 180 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: rewalidacyjne, arteterapia, muzykoterapia. 8 130 OGÓŁEM 627 594 4904 Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

Celem głównym projektu jest: - niwelowanie zagrożeń, deficytów i dysfunkcji, zdiagnozowanych wśród uczniów klas I-III ośmiu szkół podstawowych, dla których jesteśmy organem prowadzącym, - wielokierunkowe wsparcie dla uczniów wykazujących szczególne osiągnięcia i rozwijających pasje edukacyjne, - podniesienie kluczowych kompetencji w konkretnych obszarach nauczania. Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

laptopy z oprogramowaniem, tablice interaktywne z rzutnikiem, Budżet projektu zakłada także zakup niezbędnych pomocy dydaktycznych, bez których zajęcia nie mogłyby się odbyć typu: pakiety dyslektyczne, laptopy z oprogramowaniem, tablice interaktywne z rzutnikiem, programy multimedialne, sprzęt nagłaśniający, sprzęt rehabilitacyjny do gimnastyki korekcyjnej, i wiele innych nowoczesnych narzędzi edukacyjnych. Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

Tym sposobem w ośmiu szkołach podstawowych dzieci z klas I - III korzystają z nowoczesnych pomocy edukacyjnych. Dodatkowo wykorzystywane są pomoce zakupione w ramach poprzedniego projektu systemowego „Szkoły nowych możliwości” realizowanego również w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ponadto w jednej ze szkół podstawowych projekt zakłada finansowanie 45 godzin zajęć na krytej pływalni w ramach gimnastyki korekcyjnej z elementami pływania. W ramach tego zadania podpisaliśmy stosowną umowę z krytą pływalnią mieszczącą się przy ul. Poznańskiej w Ostrowie Wielkopolskim. Z tego działania skorzysta łącznie 15 uczniów. Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego

Projekt „Od dziś pracuję na swój sukces” rozpoczął się 3 września 2012 roku i potrwa do 30 czerwca 2014 roku DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Projekt systemowy pn. „Od dziś pracuję na swój sukces” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego