Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
IV Prywatne Liceum Ogólnokszta ł c ą ce ul. Basztowa 17, Kraków tel ;
Advertisements

1 Projekt pn. „Kurs języka migowego” GMINA JEDLICZE.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Ideą projektu jest polepszanie jakości życia osób niepełnosprawnych oraz wyrównywanie szans w dostępie do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym jak.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Nowa podstawa programowa edukacja informatyczna i informatyka Szkoła podstawowa Beata Rutkowska Doradca metodyczny przedmiotów informatycznych Katowice.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 w Żaganiu
Krajowe Centrum Europass
„Programowanie to nasza przyszłość”
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Klasa dziennikarska – I A
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Extra wyzwanie dla wszystkich!
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Tydzień Hiszpański w Szkole Podstawowej nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku 16 – 20 X 2017r.
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Metoda projektu.
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Szkoła Promująca Zdrowie
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Reforma Edukacji
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Program profilaktyczno-wychowawczy
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Szkoła Podstawowa Nr 225.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
„ Taki mały, taki duży może wolontariuszem być- ferie z międzypokoleniowym wolontariatem w tle”. „Projekt realizowany przy wsparciu Fundacji Orange w ramach.
DORADCA ZAWODOWY to osoba udzielająca pomocy, w formie grupowych i indywidualnych porad zawodowych, młodzieży i osobom dorosłym w wyborze zawodu, kierunku.
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Raport Kompetencje językowe Szczecina
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Przez półtora roku, bo tyle to było czasu, realizowaliśmy projekt MAGIC ENGLISH z całą naszą klasą.
Erasmus+ w Liceum Ogólnokształcącym w Nisku.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English? Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w języku angielskim - projekt edukacyjny.

Projekt w pigułce Cele: Podniesienie umiejętności i kompetencji w zakresie komunikacji w języku angielskim, kształtowanie umiejętności pracy w grupie, rozwój samodyscypliny ucznia, wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji z różnych źródeł, przedstawianie (prezentacja publiczna) efektów pracy własnej i grupowej, podniesienie stopnia świadomości uczniów w zakresie korzyści płynących z znajomości języka obcego.

Etapy projektu: Etap I. Przygotowanie językowe. (6.11.2014 – 27.01.2015) Etap II. Zaproszenie do współpracy środowiska lokalnego (2.02.2015 -13.02.2015) Etap. III. Przygotowanie trasy wycieczki do Londynu (3.03.2015 – 17.03.2015) Etap IV. Wyjazd do Wielkiej Brytanii (17.05.2015 – 24.05.2015) Etap V. Prezentacja efektów (2.06.2015- 23.06.2015)

Etap I.- Przygotowanie językowe. (6.11.2014 – 27.01.2015) Udział w konwersacjach z native speakers w szkole językowej. Całoroczne przygotowanie w szkole podczas zajęć dodatkowych.

Etap II. Zaproszenie do współpracy środowiska lokalnego (2. 02 Zorganizowanie Festiwalu Kultury Krajów Anglojęzycznych dla uczniów szkół podstawowych. Wieczór otwarty dla rodziców i uczniów szkół podstawowych. Wspólna zabawa karnawałowa.

Etap. III. Przygotowanie trasy wycieczki do Londynu. (3. 03. 2015 – 17 Ten element pracy nad projektem pozwoli uczniom szczegółowo poznać najciekawsze zakątki kraju i wybrać najważniejsze obiekty kultury brytyjskiej w Londynie. Dzięki samodzielnej i grupowej pracy uczniowie poszerzą swoja dotychczasową wiedzę na temat znajomości Wielkiej Brytanii. Realizując w/w temat projektu nauczą się wzajemnej współpracy i pozytywnego komunikowania się między sobą.

Etap IV. Wyjazd do Wielkiej Brytanii (17.05.2014 – 24.05.2014) Naszym marzeniem jest odwiedzenie St. Paul`s Cathedral, National Gallery i zobaczenie Słonecznikow Van Gogh`a. Cudownie będzie zwiedzić Natural History Museum i Muzeum Techniki. Chcielibyśmy z bliska przyjrzeć się Buckingham Palace. Mamy w planie zwiedzanie Oxfordu z najstarszymi kolegiami. Margate to nasze miejsce zamieszkania. Nie możemy doczekać się poznania brytyjskich koleżanek i kolegów.

Odwiedziny w zaprzyjaźnionej szkole oraz wspólne zajęcia integracyjne – to będzie jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów wyjazdu!

Etap V. Prezentacja efektów (2.06.2015 - 23.06.2015) Zeszyty edukacyjne uzupełniane podczas wyjazdu oraz pamiętniki będą zaprezentowane społeczności szkolnej i lokalnej.

Poprawa Poznanie systemu edukacji komunikacji Wielkiej Brytanii Przełamanie w j. angielskim stereotypów Nabycie pewności Rozwój samodyscypliny siebie Wzrost motywacji Umiejętność pracy do nauki języka w grupie Otwarcie na inną kulturę Współpraca z instytucjami Współpraca i integracja ze środowiskiem Efekty

Do you speak English? Yes, I do!!!

Dziękujemy za uwagę autorzy prezentacji: Agnieszka Lisińska z klasą IId