Opracowała: Mgr Anna Stopińska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Advertisements

Przyjaciele Zippiego 2015/2016. Ogłosiliśmy konkurs dla rodziców na uszycie patyczaka.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
ORIGAMI Autor: Justyna Loryś. Origami jest to chińska sztuka składania papieru, uznawana za tradycyjną sztukę japońską, ponieważ tam właśnie zaczęła się.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
S POTKANIE Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNY MI 24 kwietnia 2016r Centrum Kształcenia Sportowego.
Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula.
Projekt: „Poznań stawia na zdrowie – profilaktyka wad postawy wśród dzieci uczęszczających do klas I-IV szkół podstawowych w Poznaniu” Wsparcie udzielone.
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie III. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
CZY WARTO CZYTAĆ ? KSIĄŻKI NIE SĄ KARĄ ! Dorośli czasem próbują zmuszać Cię do czytania. „Jak przeczytasz, to będziesz mógł pograć na komputerze” A Ty.
Dodawania i odejmowanie sum algebraicznych. Mnożenie sumy algebraicznej przez jednomian. Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
KOMBINATORYKA.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
To znaczy, że składa się z dwóch identycznych części, które można na siebie nałożyć. Na przykład człowiek (w niektórych miejscach) jest takim stworem.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Numer 1 (mamy nadziej ę, ż e nie ostatni). podpowiedź (na następnych stronach)
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Sprawozdanie z realizacji programu realizowanego w roku szkolnym 2015/2016 w klasach 0a, 0b.
Obliczanie procentu danej wielkości Radosław Hołówko.
SOCCER ITALIAN STYLE OBOZY SOCCER ITALIAN WE WŁOSZECH Florencja – rok 2014 S. BombardieriM. Mazzantini.
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H.CH. ANDERSENA w Radomiu.
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Projekt „Lekki tornister”
Rola książki w życiu człowieka
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
„Charlie i fabryka czekolady”
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
Schematy blokowe.
Lekcja w… ciszy.
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Administracja systemami operacyjnymi Jesień 2017
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Przybliżenia dziesiętne liczb rzeczywistych
Funkcja – definicja i przykłady
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w naszej szkole
Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka
Hodowla roślin klasa I c
Dodawanie liczb całkowitych
„Z KULTURĄ I SZTUKĄ NA TY”
NASZA KLASA I a.
Prezentacja Julia Hamala 3B.
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Staże europejskie drogą do sukcesu
VIII WOJEWÓDZKI KONKURS MATEMATYCZNY
Dokumentacja rysunkowa
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Dzień Zdrowia w Gimnazjum nr 6
Zmienne i typy danych w C#
Implementacja rekurencji w języku Haskell
Nauczyciel: mgr Celina Krzyżańska
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2019/2020 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
B&L Bags and Lumber Gdzie nas znajdziecie? XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
„Sukces wydaje się być w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują.” W. Feather Zajęcia z doradztwa zawodowego dla uczniów VII klasy szkoły podstawowej.
Zapis prezentacji:

Opracowała: Mgr Anna Stopińska Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne Opracowała: Mgr Anna Stopińska

Cele zajęć: Zbiór ćwiczeń służy rozwijaniu i stymulowaniu funkcji psychofizycznych u dzieci. Zadania te mają na celu rozwijanie percepcji wzrokowej: spostrzegawczość, analizę i syntezę, pamięć wzrokową. Orientację przestrzenną i wyobraźnię.

Zadania do zajęć: Praca pt. „Pająk" oraz „Sportowcy” pomogą uczniom rozwinąć orientację przestrzenną i wyobraźnię. Celem kolejnego zadania będzie kształtowanie umiejętności poprawnego pisania.

Zadanie 1 Rysuj bez odrywania rąk.

Ćwiczenie

Zadanie 2 Odczytaj zaszyfrowane przysłowie. Następnie zapisz je starannie w zeszycie.

Ćwiczenie

Wykonanie zadania:

Ćwiczenie

Zadanie 3 Tomek, Jurek, Paweł i Adam mieszkają przy jednej ulicy. Każdy z nich trenuje inną dyscyplinę sportu. Jak to możliwe, że chodząc na treningi, nigdy się nie spotkali? Narysuj drogę każdego chłopca, kolorując okienka zgodnie z instrukcją. Każdemu przyporządkuj inny kolor. W ten sposób dowiesz się, co trenują. Instrukcja: cyfra oznacza ilość okienek, litera – kierunek: P – w prawo, L – w lewo, G – do góry, D – na dół. Przykład – 2G oznacza 2 okienka do góry.

Wykonanie zadania przez uczniów uczestniczących na zajęcia: