KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Custom Curriculum Zarządzanie kontem – tworzenie własnego programu nauczania.
Advertisements

PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA RAMY
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Zadania Bazy danych.
Opracowała: Iwona Kowalik
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
OPIS DZIAŁANIA PROGRAMU K A L K U L A T O R O D S E T K O W Y.
HerKules wms.NET SoftwareStudio Poznań, ul.Ostrorga 5
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Wykonanie: Iwona Szatkowska. Uwaga! Wszystkie opisane w instrukcji operacje oparte są o zapowiedzi oraz projekty odpowiednich ustaw i rozporządzeń. Te.
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Podstawowa obsługa magazynu.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
Program do tworzenia prezentacji - uruchamianie i opis okna programu
Świadectwa Optivum.
Obsługa platformy dla nauczycieli prowadzących Jako nauczyciel prowadzący musisz wpisać studentów na kurs który nadzorujesz.
LIST PRZEWOZOWY - CMR.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Uruchamiamy moduł APW44 - Komunikacja
Kontakt: Adam Jarus tel
Przyjęcie towaru na magazyn
Autor: Wiktoria Pietruszka
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
Kontrola sprzedaży, zysków, remanent, rejestry VAT, raport kasowy.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Gabinet Okulistyczny. Badanie pacjenta, wydruki wizyt, automatyczna realizacja recepty na stanowisku sprzedaży.
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
PRACOWNIA EKONOMICZNA OD A DO Z
Arkusz kalkulacyjny MS Excel
Integracja iStore z programem Subiekt GT
INSTRUKCJA OBSŁUGI DZIENNIKA e-LIBRUS
E XCEL INACZEJ Przygotował: Przemysław Kacperski.
Korespondencja seryjna
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym Halina Tańska.
Urząd Skarbowy w Ostrowie Wielkopolskim e-deklaracje
Visual Basic w Excelu - podstawy
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
Raport obrotów - wzór Służy do sprawdzenia czy wszystkie dokumenty są w systemie (np. zwroty, przerzuty) Aby spełniał swe zadanie – musi być uzupełniany.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Przed wyjściem inkasenta, osoba odpowiedzialna za poprawność danych przekazywanych inkasentowi musi w oknie opcji ustawić daty odczytu i faktury, numer.
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Style i szablony w MS Word 2010
Do czego służy arkusz kalkulacyjny, jego budowa
REJESTRACJA PRZEZ INTERNET W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W KOLE Powiatowy Urząd Pracy w Kole ul. Sienkiewicza 27, Koło,  /fax ,
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
DynaMed Plus Przewodnik
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Dr inż. Karolina Bondarowska
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Dokumentacja magazynowa
EKONOMIKA LOGISTYKI. Znaczenie dokumentacji Dla prawidłowego zarządzania materiałami w magazynie stosujemy odpowiednią dokumentację odnośnie ich przepływu.
Przykładowe zadanie egzaminacyjne.
Poradnik: Polska Bibliografia Lekarska - Jak szukać literatury na wybrany temat w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej PMWSZ w Opolu.
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zapis prezentacji:

Zakładanie i obsługa kartotek magazynowych towarów w programie Subiekt GT wykonała: mgr A. Gajewska

KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych W celu założenia kartotek magazynowych wybieramy moduł Towary i usługi, bądź z zakładki Lista modułów opcję Towary i usługi.

Na ekranie pojawi się plansza Towary i usługi. Wprowadzanie towarów rozpoczynany od funkcji Dodaj, wpisując ich nazwy i opisy.

W celu ustalenia ceny sprzedaży towarów należy w oknie Towary wybrać opcję kalkulacja cen i ręcznie lub za pomocą kalkulatora wpisać cenę kartotekową towaru, która jest ceną zakupu. W kolumnie Narzut wpisujemy procentowy narzut zysku i zatwierdzamy wybór klawiszem OK.

Pozostałe towary, usługi, opakowania bądź ich komplety wprowadzane są podobnie wybierając ponownie Dodaj.

Gdy skorzystamy z funkcji Drukuj otrzymamy informacje o towarze w postaci papierowej, która będzie wyglądała następująco:

KROK 2 Wprowadzenie stanów początkowych. Stany początkowe towarów wprowadzamy na podstawie bilansu otwarcia, poprzez wystawienie dowodów PW- przychód wewnętrzny. W tym celu z listy modułów wybieramy Magazyn / Przyjęcie magazynowe.

Poprzez funkcję Dodaj należy wybrać dokument Przychód Wewnętrzny Poprzez funkcję Dodaj należy wybrać dokument Przychód Wewnętrzny. Wykorzystując kalendarz lub ręcznie należy wpisać datę wystawienia dokumentu. Następnie wpisz nazwę towaru z listy , którą można wyświetlić naciskając klawisz F2, lub korzystając z opcji Specyfikacja towarowa/ Lista towarów i usług.

Podświetl wybrany towar i zatwierdź klawiszem Wybierz. W oknie dialogowym Ilość wpisz ręcznie ilość towaru i naciśnij OK. W ten sam sposób wybierz pozostałe towary. Po dodaniu wszystkich towarów zatwierdź listę poprzez opcję Zamknij.

Na ekranie pojawi się okno Przychód wewnętrzny Na ekranie pojawi się okno Przychód wewnętrzny. Korzystając z selektora ▼ wybierz imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wystawienie dokumentu. Również korzystając z selektora ▼ wybierz opcję Wywołaj skutek magazynowy, aby program mógł w kartotekach magazynowych nanieść stany początkowe towarów. Następnie należy sprawdzić poprawność wystawionego dokumentu PW i zatwierdzić klikając Zapisz.

KROK 3 Drukowanie dokumentu PW- przychód wewnętrzny. Wydrukuj wystawiony dokument, korzystając z funkcji Drukuj. Dokument PW- przychód wewnętrzny będzie wyglądał następująco:

Aby sprawdzić jakie zmiany zaszły w ilości towarów w magazynie skorzystaj z zakładki Towary i usługi. Teraz widać, że stany z zerowych zmieniły się na te które przyjęto do magazynu, a które zaproponowano w prezentowanym przykładzie.

Każda zmiana stanu magazynowego może nastąpić pod wpływem obrotu towarami, usługami, opakowaniami i ich kompletami. Ruch środków obrotowych musi być zawsze udokumentowany odpowiednimi dokumentami. W podobny sposób jak dowód PW- przychód wewnętrzny wystawiane są PZ- Przyjęcie zewnętrzne i WZ- wydanie zewnętrzne.